***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Golf 4/5 1.8gti/2.0 fsi
Witam, zastanawiałem się ostatnio nad kupnem Golfika 4. Sprawdziłem sobie jakie silniki benzynowe Golf4 oferuje i zainteresował mnie 1.8 turbo GTI 150 konny. Czy ktoś może wypowiedzieć się coś na temat tego silnika ? Chodzi mi o awaryjność. Może coś na temat turbiny? Jakie realne spalanie taki ma w mieście/trasie ? A może lepiej szukać 1.8 125hp bez turbo ?
Dziękuje z góry za odpowiedzi
Edit; A coś na temat golfa 5 2.0 Fsi 150km? Też mnie zainteresował
Dziękuje z góry za odpowiedzi
Edit; A coś na temat golfa 5 2.0 Fsi 150km? Też mnie zainteresował
Golf 4/5 1.8gti/2.0 fsi
Co to Golfa V 2,0 fsi dałbym sobie spokój, wywalisz kupę kasy na surowy egzemplarz z mizernym silnikiem, sporo palącym (z kłopotami przy zakładaniu lpg).
2.0 FSI ma sporo problemów - m.in odkładanie się tzw nagaru na zaworach, czasem problemy z rozrządem, może pochłaniać olej no i wtrysk bezpośredni czyli zapomnij o gazie bo ewentualne koszty jego założenie to masakra, po prostu nieopłacalne a do tego jeździ dopiero jak się go wysoko wkręci bo to wolnossąca jednostka.
Golf 4 1,8Turbo GTI - same zalety..
1,8 turbo to stara konstrukcja z lat 90 z Audi A4 I generacji 95 rok..4 cylindry + turbodoładowanie, ale wtrysk wielopunktowy więc opcja z lpg jak najbardziej i wtedy jazda tańsza niż dieslem
Auta z segmentu kompaktów (Golf IV, A3, Leon) super się zbierają tzn Leon występował od razu chyba w wersji 180 konnej.
Duże możliwości modyfikacji jednostki na seryjnym osprzęcie 185 koni do uzyskania i 7,4 do setki..zmieniasz turbo na K03s i masz 210 koni czyli tyle co Audi S3 8L
Turbosprężarka- musi pracować w dobrych warunkach, warto lać dobry olej pełen syntetyk Valvoline, Motul, chłodzić silnik po dynamiczniejszej jeździe i nie dusić zaraz po odpaleniu. Jeśli już się uszkodzi używane można kupić za 300-400 zł (K03) a regeneracja 700-1000 zł.
Koło dwumasowe/sprzęgło - warto dobrze sprawdzić, objaw to wibracje, drgania, terkotanie po odpaleniu, z niskich obrotów ślizga itd..no tutaj koszty już jakieś są bo komplet LUK czy Sachs swoje kosztuje ale warto sprawdzić, bo wtedy negocjować cene zakupu auta. Z tym że dwumas wytrzymuje, znacznie, znacznie więcej niż w TDI bo ma auto z niskich obrotów mniejszy moment.
Układ chłodzenia jest ważny czy płynu nie ubywa, czy termostat sprawny, zrobić płukankę czy nie ma wycieków jak z wężykami itd..
Dalej rozrząd jest ważny i zdarza się że silnik szczególnie jak ma nalatane 300 tys troszkę pochłania olej, trzeba to kontrolować no i plus wycieki (układ napędowy, silnik itd..)
Ogólnie 1,8T to dobra jednostka znacznie lepsza niż te wszystkie TFSI/TSI która sporo wytrzymuje, podatna na modyfikacje i nie jest kłopotliwa, chyba że zakupimy egzemplarz w agonalnym stanie.
Spalanie w mieście 10-11 spokojna jazda 13-14 dynamiczna...na trasie dynamiczna 8-8,5 spokojna nawet do 6,8l/100 (u siebie takie coś miałem - jazda z prędkościami 80-90 V bieg)
No i lepiej szukaj młodszych odmian z szeroko pasmową sondą, nowszym sterownikiem, czyli np AGU odpada..one wszystkie to jeden pies ale te starsze są gorsze w diagnostyce i modyfikacjach.
dla mnie 1,8T to dobra alternatywa dla 1,9 tdi..1,8t są mniej popularne i łatwiej znaleźć zdrowsze a po zagazowaniu będą palić tez bardzo mało.
2.0 FSI ma sporo problemów - m.in odkładanie się tzw nagaru na zaworach, czasem problemy z rozrządem, może pochłaniać olej no i wtrysk bezpośredni czyli zapomnij o gazie bo ewentualne koszty jego założenie to masakra, po prostu nieopłacalne a do tego jeździ dopiero jak się go wysoko wkręci bo to wolnossąca jednostka.
Golf 4 1,8Turbo GTI - same zalety..
1,8 turbo to stara konstrukcja z lat 90 z Audi A4 I generacji 95 rok..4 cylindry + turbodoładowanie, ale wtrysk wielopunktowy więc opcja z lpg jak najbardziej i wtedy jazda tańsza niż dieslem
Auta z segmentu kompaktów (Golf IV, A3, Leon) super się zbierają tzn Leon występował od razu chyba w wersji 180 konnej.
Duże możliwości modyfikacji jednostki na seryjnym osprzęcie 185 koni do uzyskania i 7,4 do setki..zmieniasz turbo na K03s i masz 210 koni czyli tyle co Audi S3 8L
Turbosprężarka- musi pracować w dobrych warunkach, warto lać dobry olej pełen syntetyk Valvoline, Motul, chłodzić silnik po dynamiczniejszej jeździe i nie dusić zaraz po odpaleniu. Jeśli już się uszkodzi używane można kupić za 300-400 zł (K03) a regeneracja 700-1000 zł.
Koło dwumasowe/sprzęgło - warto dobrze sprawdzić, objaw to wibracje, drgania, terkotanie po odpaleniu, z niskich obrotów ślizga itd..no tutaj koszty już jakieś są bo komplet LUK czy Sachs swoje kosztuje ale warto sprawdzić, bo wtedy negocjować cene zakupu auta. Z tym że dwumas wytrzymuje, znacznie, znacznie więcej niż w TDI bo ma auto z niskich obrotów mniejszy moment.
Układ chłodzenia jest ważny czy płynu nie ubywa, czy termostat sprawny, zrobić płukankę czy nie ma wycieków jak z wężykami itd..
Dalej rozrząd jest ważny i zdarza się że silnik szczególnie jak ma nalatane 300 tys troszkę pochłania olej, trzeba to kontrolować no i plus wycieki (układ napędowy, silnik itd..)
Ogólnie 1,8T to dobra jednostka znacznie lepsza niż te wszystkie TFSI/TSI która sporo wytrzymuje, podatna na modyfikacje i nie jest kłopotliwa, chyba że zakupimy egzemplarz w agonalnym stanie.
Spalanie w mieście 10-11 spokojna jazda 13-14 dynamiczna...na trasie dynamiczna 8-8,5 spokojna nawet do 6,8l/100 (u siebie takie coś miałem - jazda z prędkościami 80-90 V bieg)
No i lepiej szukaj młodszych odmian z szeroko pasmową sondą, nowszym sterownikiem, czyli np AGU odpada..one wszystkie to jeden pies ale te starsze są gorsze w diagnostyce i modyfikacjach.
dla mnie 1,8T to dobra alternatywa dla 1,9 tdi..1,8t są mniej popularne i łatwiej znaleźć zdrowsze a po zagazowaniu będą palić tez bardzo mało.
Golf 4/5 1.8gti/2.0 fsi
Bardzo dziękuje za te informacje, na pewno się przydadzą.Przekonuje mnie coraz bardziej właśnie ten golfik IV. A na co przy kupnie auta najbardziej wypadało by zwrócić uwage?Co przy oględzinach może mnie zaskoczyć a jest to np. typowa rzecz w tym akurat modelu?
Golf 4/5 1.8gti/2.0 fsi
Myślę, że warto sprawdzić to co w każdym aucie..
Stan ogumienia + hamulce - bo to często dodatkowe koszty, stan blacharski, lakierniczy
Silnik, jednostka, czy sucho, jak pracuje, czy nie słychać czegoś niepokojącego spod silnika, jak się zbiera
Zobacz czy nie ma jakiś błędów/kontrolek na desce, no i jak zaczniesz jeździć czy dobrze się zbiera powinien iść mocno, jak coś budzi Twoje podejrzenia w tym względzie no to warto to sprawdzić bo może turbo padnięte, katalizator zapchany albo coś z pompą.
Generalnie 1,8t się ciężko kupuje bo to już wiekowe auta, ale coś tam zdrowego da radę znaleźć szczególnie jak ma się nieco większy budżet niż magiczne 8k
Sprawdź elektrykę i czy wyposażenie działa.
Stan ogumienia + hamulce - bo to często dodatkowe koszty, stan blacharski, lakierniczy
Silnik, jednostka, czy sucho, jak pracuje, czy nie słychać czegoś niepokojącego spod silnika, jak się zbiera
Zobacz czy nie ma jakiś błędów/kontrolek na desce, no i jak zaczniesz jeździć czy dobrze się zbiera powinien iść mocno, jak coś budzi Twoje podejrzenia w tym względzie no to warto to sprawdzić bo może turbo padnięte, katalizator zapchany albo coś z pompą.
Generalnie 1,8t się ciężko kupuje bo to już wiekowe auta, ale coś tam zdrowego da radę znaleźć szczególnie jak ma się nieco większy budżet niż magiczne 8k
Sprawdź elektrykę i czy wyposażenie działa.
-
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 11:28
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontakt:
Golf V GTI 200PS spalanie?DSG?Manual?30 tys zl
Witam
Szukam Golfa V GTI 200PS
chciał bym spróbować "automat" czyli DSG ale nie wiem...niby kończą się te skrzynie przy jakiś przebiegach...remonty drogie
elektronicznie i mechanicznie prawda?
Lepiej kupić Manuala czy Automat ?
Jak ze spalaniem w takim GTI przy normalnej jeździe po mieście + trasa do pracy 20km spokojnie jak na naszych drogach 10l starczy?
Planuje wydać 30 tys zł starczy?
Z tego co szukam allegro itp to nie które mają 200 tys km dużo/mało? czy szukać takiego z mniejszym przebiegiem?
Szukam Golfa V GTI 200PS
chciał bym spróbować "automat" czyli DSG ale nie wiem...niby kończą się te skrzynie przy jakiś przebiegach...remonty drogie
elektronicznie i mechanicznie prawda?
Lepiej kupić Manuala czy Automat ?
Jak ze spalaniem w takim GTI przy normalnej jeździe po mieście + trasa do pracy 20km spokojnie jak na naszych drogach 10l starczy?
Planuje wydać 30 tys zł starczy?
Z tego co szukam allegro itp to nie które mają 200 tys km dużo/mało? czy szukać takiego z mniejszym przebiegiem?
mk3,mk3 GTI Edition,RMC 2.0 16v,mk4 ALH,A4 B6 AWX S-line,Skoda Octavia II RS 170PS,polo 9n2 ASZ 131ps+,Golf V TOUR TDI 08r.,PSA HDI,BMW E60 525d,Leon BLS FR,mk6 2.0 TDI CR Carat,Seat Ibiza 1.6TDI CR COPA...
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Golf 4/5 1.8gti/2.0 fsi
Przy oględzinach może cię zaskoczyć duża ilość kombinowanych egzemplarzy. Znaleźć oryginał w bdb stanie to prawdziwa sztukaoriente pisze:Co przy oględzinach może mnie zaskoczyć a jest to np. typowa rzecz w tym akurat modelu?
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
Golf 4/5 1.8gti/2.0 fsi
Dobre auto z 1.8t ciężko znaleźć. Niestety wiek daje sie we znaki, także trzeba być cierpliwym. Zawsze można jeszcze szukać A4, TT albo Ibize jeśli chodzi o 1.8t, są roczniki młodsze niż golf 4. Wiadomo rocznikiem sie nie jeździ, ale teoretycznie młodsze auto niby łatwiej znaleźć.
W 2.0 FSI raczej bym nie szedł, za dużo problematycznych pierdół.
W 2.0 FSI raczej bym nie szedł, za dużo problematycznych pierdół.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Golf V GTI 200PS spalanie?DSG?Manual?30 tys zl
Ja bym odradzał to auto..ma niewiele zalet, no jedynie to że fajnie ciągnie, podatny na modyfikacje i to tyle..
DSG jest bardzo problematyczne a naprawa mechatroniki to dobre 2500-3000 zł..nigdy nie wiesz co kto wcześniej z tym robił więc manual wskazany
Do tego silnik 2,0 TFSI - wstrysk bezpośredni - nie założysz łatwo lpg a spalanie w mieście do 15-16l/100 jak będziesz pałował a na trasie pewnie ciężko zejśc poniżej 9/100
Silnik ma problemy - osadza się nagar na zaworach, podwyższony apetyt na olej i dużo różnych pierdół jakieś cewki, czujniki itd..to już jest inne pokolenie auta.
Ja bym osobiście poszukał zdrowego Seata Leona I Cupry 1,8T 225 koni...
a jak ma być golf V gti to tylko manual i zwróć uwagę na jego historię żebyś potem nie martwił się jak coś się posypie...
No i 30k to tak akurat na początek produkcji 2004-2005
Ale tak jak mówię są ciekawsze auta np Audi S3 4x4 I gen 1,8T albo Cupra 1,8T
P.S. i na przebieg nie patrz..cyferki można wpisać jakie się chce, liczy się stan a przy TFSI warto sprawdzić pochodzenie auta i co ze sobą rezprezentuje na dzień dzisiejszy
DSG jest bardzo problematyczne a naprawa mechatroniki to dobre 2500-3000 zł..nigdy nie wiesz co kto wcześniej z tym robił więc manual wskazany
Do tego silnik 2,0 TFSI - wstrysk bezpośredni - nie założysz łatwo lpg a spalanie w mieście do 15-16l/100 jak będziesz pałował a na trasie pewnie ciężko zejśc poniżej 9/100
Silnik ma problemy - osadza się nagar na zaworach, podwyższony apetyt na olej i dużo różnych pierdół jakieś cewki, czujniki itd..to już jest inne pokolenie auta.
Ja bym osobiście poszukał zdrowego Seata Leona I Cupry 1,8T 225 koni...
a jak ma być golf V gti to tylko manual i zwróć uwagę na jego historię żebyś potem nie martwił się jak coś się posypie...
No i 30k to tak akurat na początek produkcji 2004-2005
Ale tak jak mówię są ciekawsze auta np Audi S3 4x4 I gen 1,8T albo Cupra 1,8T
P.S. i na przebieg nie patrz..cyferki można wpisać jakie się chce, liczy się stan a przy TFSI warto sprawdzić pochodzenie auta i co ze sobą rezprezentuje na dzień dzisiejszy
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
Golf V GTI 200PS spalanie?DSG?Manual?30 tys zl
Branie oleju to przede wszystkim w nowszym 2.0 tsi/tfsi na łańcuchu. Ten starszy tfsi z paskowym napedem rozrządu z golfa 5 gti nie ma typowej wady z braniem oleju. Typowy problem to popychacz pompy paliwa do wymiany co kilkanaście tysięcy regularnie, koszt około 100 zł.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Golf 4/5 1.8gti/2.0 fsi
Sprawne 1.8T chyba jest trudniej znaleźć niż TDI.
Swego czasu oglądałem A6 C5 1.8T 150km, które na hamowni wypluło z tego co pamiętam 80 parę koni.
Odnośnie Golfa 4. to przyjrzyj się przednim błotnikom na rantach i przy progu oraz klamkę bagażnika - w tych miejscach często można znaleźć rdzę. Co raz więcej Golfów jest wybrakowanych pod maską - brak wygłuszeń, naklejek, odbojów czy gąbek.
Niesprawna klima to też częsty przypadek, a w bajki typu, że wystarczy nabić nie ma co wierzyć. Jak klima nie działa to trzeba liczyć na naprawę minimum te 500-600zł.
Kolejna bolączka to wypalone FISy, zeszmacone fotele kubełkowe, nie działająca tylna wycieraczka i lejący się płyn co powoduje, że nie działa mikrostyk klapy.
To są już stare samochody i prawdę mówiąc trzeba patrzeć na wszystko.
Swego czasu oglądałem A6 C5 1.8T 150km, które na hamowni wypluło z tego co pamiętam 80 parę koni.
Odnośnie Golfa 4. to przyjrzyj się przednim błotnikom na rantach i przy progu oraz klamkę bagażnika - w tych miejscach często można znaleźć rdzę. Co raz więcej Golfów jest wybrakowanych pod maską - brak wygłuszeń, naklejek, odbojów czy gąbek.
Niesprawna klima to też częsty przypadek, a w bajki typu, że wystarczy nabić nie ma co wierzyć. Jak klima nie działa to trzeba liczyć na naprawę minimum te 500-600zł.
Kolejna bolączka to wypalone FISy, zeszmacone fotele kubełkowe, nie działająca tylna wycieraczka i lejący się płyn co powoduje, że nie działa mikrostyk klapy.
To są już stare samochody i prawdę mówiąc trzeba patrzeć na wszystko.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
Golf 4/5 1.8gti/2.0 fsi
To, że 1.8t nie ma mocy to może też być wina przewodów podciśnienia. Pierdoły, ale wnerwiające.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
-
- Użytkownik
- Posty: 263
- Rejestracja: wt mar 22, 2016 21:44
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: MK2 1.8 GTI
- Silnik: PF
Golf 4/5 1.8gti/2.0 fsi
Ja bym się nie zastanawiał nad 1,8t tylko już jeździł i oglądał, bo zajmie Ci to z pół roku zanim znajdziesz zdrowy silnik.
Co do silnika to tak jak wyżej, wszystko już powiedziane. Co do spalania dodam,że jak nie jeździsz dużo po mieście to 1.8t bym odpuścił (chyba, że w gazie). Jak nie zarabiasz dużych $ i masz ciężką nogę to na stacjach ostatni grosz zostawisz.
Poza miastem (mowa nie tylko o autostradzie) spokojnie zamykasz się w 10l.Oczywiście mówię o zdrowym silniku i nie za ciężkiej nodze.
Jak dla mnie bajka jeśli chodzi o moc i dynamikę. Niestety znaleźć zdrowy silnik i turbinę (w sumie turbinę to od razu bym oddał do naprawy jak nie kupujesz sprawdzonego auta) to szukania na kilka miesięcy.
ps bardziej szukał bym a3 1.8t. IV GTI w oryginale znaleźć łatwo nie jest.
Co do silnika to tak jak wyżej, wszystko już powiedziane. Co do spalania dodam,że jak nie jeździsz dużo po mieście to 1.8t bym odpuścił (chyba, że w gazie). Jak nie zarabiasz dużych $ i masz ciężką nogę to na stacjach ostatni grosz zostawisz.
Poza miastem (mowa nie tylko o autostradzie) spokojnie zamykasz się w 10l.Oczywiście mówię o zdrowym silniku i nie za ciężkiej nodze.
Jak dla mnie bajka jeśli chodzi o moc i dynamikę. Niestety znaleźć zdrowy silnik i turbinę (w sumie turbinę to od razu bym oddał do naprawy jak nie kupujesz sprawdzonego auta) to szukania na kilka miesięcy.
ps bardziej szukał bym a3 1.8t. IV GTI w oryginale znaleźć łatwo nie jest.
Kupno Golfa IV z silnikiem TDI
Cześć, przejdę od razu do rzeczy.
Chciałbym w niedługim czasie kupić GOLFA 4 1.9 TDI tylko nie wiem jeszcze z iloma kucami pod maską.
Mam 1.6 sr Benzyniaka i trochę mi nie leży jego moc.
Fajnie jakbyście mi mogli powiedzieć coś o każdym silniku z rodziny 1.9 TDI i czym się cechu ją, ile seria może znieść dodatku KM i NM i dobrze, żeby była jednostka mało awaryjna.
PozdraVWiam.
Chciałbym w niedługim czasie kupić GOLFA 4 1.9 TDI tylko nie wiem jeszcze z iloma kucami pod maską.
Mam 1.6 sr Benzyniaka i trochę mi nie leży jego moc.
Fajnie jakbyście mi mogli powiedzieć coś o każdym silniku z rodziny 1.9 TDI i czym się cechu ją, ile seria może znieść dodatku KM i NM i dobrze, żeby była jednostka mało awaryjna.
PozdraVWiam.
Kupno Golfa IV z silnikiem TDI
Witam,
po pierwsze jakie roczne przebiegi? i gdzie miasto/trasa?
ale sądząc po tym że uzytkujesz 1,6 sr to diesel Tobie nie będzie potrzebny.
Szukaj lepiej 1,8 turbo, nie dość że realne mniejsze przebiegi bo 1,8 t będzie mieć np 250 przebiegu podczas gdy 1,9 tdi 350-400 tys..
Do tego w dieslu szybciej leci dwumas przez duzy moment z samego dołu, masa różnego rodzaju osprzętu
No i znaleźć dziś zdrowe mocniejsze 1,9 tdi niż 90 KM czy nie wiem 110..graniczy z cudem..
Ja bym się w to nie pchał 1,8T + Lpg będzie lepszym rozwiązaniem, no chyba że jeździsz jak przedstawiciel handlowy dzień w dzień, to wtedy warto szukać
W 1,8T GTI problemem może być turbo i silnik jako taki ale wszystko do weryfikacji, sprzęgło rzadko pada, a reszta to typowe problemy mk4..jakieś maglownice, ogniska korozji, trzeszczące wnętrze, powypadkowosć itd..
po pierwsze jakie roczne przebiegi? i gdzie miasto/trasa?
ale sądząc po tym że uzytkujesz 1,6 sr to diesel Tobie nie będzie potrzebny.
Szukaj lepiej 1,8 turbo, nie dość że realne mniejsze przebiegi bo 1,8 t będzie mieć np 250 przebiegu podczas gdy 1,9 tdi 350-400 tys..
Do tego w dieslu szybciej leci dwumas przez duzy moment z samego dołu, masa różnego rodzaju osprzętu
No i znaleźć dziś zdrowe mocniejsze 1,9 tdi niż 90 KM czy nie wiem 110..graniczy z cudem..
Ja bym się w to nie pchał 1,8T + Lpg będzie lepszym rozwiązaniem, no chyba że jeździsz jak przedstawiciel handlowy dzień w dzień, to wtedy warto szukać
W 1,8T GTI problemem może być turbo i silnik jako taki ale wszystko do weryfikacji, sprzęgło rzadko pada, a reszta to typowe problemy mk4..jakieś maglownice, ogniska korozji, trzeszczące wnętrze, powypadkowosć itd..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości