taaa i ten 1.8 będzie mial 90km tylko na papierze ,ciężko jest znaleźć taki silnik żeby był zdrowy . nie raz szukałem takiego silnika i z 5 szt kupionych 1 nadawał się żeby troche pojeździł ale i tak szału nie było .1.6 szybciej trafisz na dobry do tego niższe OCherbu pisze:Lepiej szukać 1.8 - bez żadnego przerabiania itp.
***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Tak, a ten 1.6 na pewno będzie trzymał serię, szczególnie przy gaźnikuVW_seller pisze:taaa i ten 1.8 będzie mial 90km tylko na papierze ,ciężko jest znaleźć taki silnik żeby był zdrowy
o 20 złVW_seller pisze:1.6 szybciej trafisz na dobry do tego niższe OC
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
widze ,że jesteś z ludzi którzy muszą postawić na swoim .kogoś nie rozumiesz ale siebie też sie .herbu pisze:Tak, a ten 1.6 na pewno będzie trzymał serię, szczególnie przy gaźniku
na gazniku więcej wykrecisz niż na mono wtrysku . do tego brak pompy paliwa ( jest mechaniczna podobna do 126p która się nie psuje )
zrozum w końcu ,że mk2 1.6 PB jest więcej i szybciej trafisz na dobry silnik ,są też 1.3 ale tego wogóle nie polecam ze wzgl technicznych i dużego spalania jak na 1.3.
do 1.6 mozna założyc róznież gaźnik z 1.3 i wtedy wogóle nic sie nie psuje ,jeszcze lepszy patent od mono wtrysku . do tego te silniki lepiej jeźdzą na gazie jak na benzynie.
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Proszę Was, skończcie tą beznadziejną dyskusję. Której wersji mk2 byś nie wybrał, to nie da Ci specjalnie odczuć po kieszeni. Przy takich autach liczy się tylko i wyłącznie stan konkretnego egzemplarza.
GTI Edition 16v: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6794683
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
No zaraz, zaraz - dlaczego od razu beznadziejną? Spieramy się nad tym, który silnik do mk2 jest lepszy - VW_seller, twierdzi że 1.6 i przerabiać na wtrysk, albo gaźnik z 1.3, a ja twierdzę uparcie przy swoim, że jednak 1.8. Dla mnie sprawa jest oczywista. Inną rzeczą jest dostępność aut na rynku. Może i 1.6 jest więcej, ale 1.8 też występują i to wcale nierzadko.WichuTM pisze:Proszę Was, skończcie tą beznadziejną dyskusję
Ale dobra, może i masz rację - ktoś tu pytał o diesla, a my tu o benzyniakach.
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Witam
Od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupnem golfa V GTI. Budżet, jakim dysponuje to 30tyś złotych. Czy za taką kwotę uda mi się kupić GTI , które nie będzie szrotem? Druga sprawa jak wyglądają koszty urzymania tego auta, głównie chodzi mi o ceny części w porównaniu ze zwykłym benzynowym golfem mk5.
Z góry dzięki za pomo
Od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupnem golfa V GTI. Budżet, jakim dysponuje to 30tyś złotych. Czy za taką kwotę uda mi się kupić GTI , które nie będzie szrotem? Druga sprawa jak wyglądają koszty urzymania tego auta, głównie chodzi mi o ceny części w porównaniu ze zwykłym benzynowym golfem mk5.
Z góry dzięki za pomo
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Cześć, czy waszym zdaniem warto jeszcze kupować 1.8T? Chciałbym A3 z tym silnikiem, ale powiedzmy sobie szczerze te auta są już dość stare - najmłodsze 12 lat. Zastanawiam czy warto sie w to jeszcze pakować, mam znajomego który sprowadza dobre auta z niemiec i francji, ludzie są zadowoleni chociaż wiadomo liczy sobie trochę więcej za te auta. Brałbym pod uwage A3 roczniki 2002-2003. Ile takie coś w fajnym stanie jest warte? Widzę, że 1.8T ma dość duży rozrzut cenowy.
Druga opcja to poczekać, dozbierać i kupić V GTI / A3 2.0 TFSI. Chociaż przyznam wolałbym najpierw 1.8t w dobrym stanie, chciałbym pojeździć samochodem z tym silnikiem, bo chodzi mi po głowie już parę lat a za rok lub dwa przesiadłbym sie na 2.0 TFSI. Rozważam tylko samochody z konkretnymi mocnymi silnikami, bo później mogę już nie mieć okazji pojeździć takimi furami . Diesla nie chcę.
@up 2.0 TFSI starsze czyli te z golfa 5 ma pare charakterystycznych cech chociaż ceny akceptowalne jak na to co oferuje silnik. Szklanka popychacza czy tam popychacz pompy paliwa wymieniać bodajże co 30k km koszt 120 zł, Ponadto DV i PCV do sprawdzenia, wszystko możesz znaleźć na forach. Wg mnie lepszy motor niż nowszy 2.0 TSI/TFSI, który żre olej.
Druga opcja to poczekać, dozbierać i kupić V GTI / A3 2.0 TFSI. Chociaż przyznam wolałbym najpierw 1.8t w dobrym stanie, chciałbym pojeździć samochodem z tym silnikiem, bo chodzi mi po głowie już parę lat a za rok lub dwa przesiadłbym sie na 2.0 TFSI. Rozważam tylko samochody z konkretnymi mocnymi silnikami, bo później mogę już nie mieć okazji pojeździć takimi furami . Diesla nie chcę.
@up 2.0 TFSI starsze czyli te z golfa 5 ma pare charakterystycznych cech chociaż ceny akceptowalne jak na to co oferuje silnik. Szklanka popychacza czy tam popychacz pompy paliwa wymieniać bodajże co 30k km koszt 120 zł, Ponadto DV i PCV do sprawdzenia, wszystko możesz znaleźć na forach. Wg mnie lepszy motor niż nowszy 2.0 TSI/TFSI, który żre olej.
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Osobiście nigdy się nie pakuję w auta z końca produkcji, poliftowe itp. Szkoda płacić za rocznik, a mieć stary model, chociaż 1.8T bedzie mniej kłopotliwy niż 2.0TSI/TFSIjo17 pisze:Cześć, czy waszym zdaniem warto jeszcze kupować 1.8T? Chciałbym A3 z tym silnikiem, ale powiedzmy sobie szczerze te auta są już dość stare - najmłodsze 12 lat. Zastanawiam czy warto sie w to jeszcze pakować, mam znajomego który sprowadza dobre auta z niemiec i francji, ludzie są zadowoleni chociaż wiadomo liczy sobie trochę więcej za te auta. Brałbym pod uwage A3 roczniki 2002-2003. Ile takie coś w fajnym stanie jest warte? Widzę, że 1.8T ma dość duży rozrzut cenowy.
Druga opcja to poczekać, dozbierać i kupić V GTI / A3 2.0 TFSI. Chociaż przyznam wolałbym najpierw 1.8t w dobrym stanie, chciałbym pojeździć samochodem z tym silnikiem, bo chodzi mi po głowie już parę lat a za rok lub dwa przesiadłbym sie na 2.0 TFSI. Rozważam tylko samochody z konkretnymi mocnymi silnikami, bo później mogę już nie mieć okazji pojeździć takimi furami . Diesla nie chcę.
@up 2.0 TFSI starsze czyli te z golfa 5 ma pare charakterystycznych cech chociaż ceny akceptowalne jak na to co oferuje silnik. Szklanka popychacza czy tam popychacz pompy paliwa wymieniać bodajże co 30k km koszt 120 zł, Ponadto DV i PCV do sprawdzenia, wszystko możesz znaleźć na forach. Wg mnie lepszy motor niż nowszy 2.0 TSI/TFSI, który żre olej.
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
jo17, rok temu kupilem skode z 1.8t i nie zaluje.. kosztowala mnie wiecej niz w polsce ale bylo warto przeplacic bo przez ten rok awarii nie bylo - nie licze mikrostykow i tego co sie zuzywa.. oleju nie pali do tego wyposazenie: xenon, skora, esp, grzane fotele, tempomat, czujnik deszczu - w krajowych to marzenie.
po sprowadzeniu zalozylem lpg i zrobilem na nim jakies 35tys i wszystko ok. Jezdzi jak na pb - max na gps 221 jedyny blad to wybor instalacji - zalozylem taka do tego silnika a moglem zrobic zapas bo ten moj silnik ma wtryski i turbo od 180 i latwo robi sie ok 190KM ale i tak seryjne 150 daje rade w kombi a co dopiero w a3
jak robisz duzo km to polecam lpg do 1.8t bo do 2.0t juz ciezko z tym bedzie
po sprowadzeniu zalozylem lpg i zrobilem na nim jakies 35tys i wszystko ok. Jezdzi jak na pb - max na gps 221 jedyny blad to wybor instalacji - zalozylem taka do tego silnika a moglem zrobic zapas bo ten moj silnik ma wtryski i turbo od 180 i latwo robi sie ok 190KM ale i tak seryjne 150 daje rade w kombi a co dopiero w a3
jak robisz duzo km to polecam lpg do 1.8t bo do 2.0t juz ciezko z tym bedzie
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
To racja, jeśli chcesz gaz to bierz 1.8t. Weź też przede wszystkim pod uwagę, że raczej różnica między a3 1.8t, a mk5 GTI to nie jest kwestia dozbierania lecz prawie drugie tyle. A3 z końca produkcji w dobrej wersji i przyzwoitym stanie kupisz za 15-18 tyś zależnie od wielu czynników, a mk5 GTI z początku produkcji czyli raptem 2-4 lata młodsze auto trzeba dać 30 koła. Wiek wiekem, ale na pewno moim zdaniem między tymi autami jest przepaść. Jakimś przyzwoitym kompromisem może być S3 z silnikiem BAM Objedzie GTI, prowadzenie lepsze, bo quattro, stylistycznie moim zdaniem ponadczasowe chodź utrzymanie może bardziej dać po kieszeni. No i na upartego gaz założysz...maroTdi pisze: jak robisz duzo km to polecam lpg do 1.8t bo do 2.0t juz ciezko z tym bedzie
GTI Edition 16v: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6794683
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Witajcie.
Zbieram się z zamiarem kupna Golfa 3. Na oku mam już jednego. 115 KM, 2.0 GTI. Kosztuje on 4 tysiące. Czy nie jest to za niska cena za GTI? Chciałbym go zagazować. Czy ten silnik nadaje się do zagazowania? Jaką instalację założyć. II generacji, czy może sekwencję. Chciałem jeszcze o coś zapytać, ale wypadło mi z głowy. Jak sobie przypomnę to napiszę.
Zbieram się z zamiarem kupna Golfa 3. Na oku mam już jednego. 115 KM, 2.0 GTI. Kosztuje on 4 tysiące. Czy nie jest to za niska cena za GTI? Chciałbym go zagazować. Czy ten silnik nadaje się do zagazowania? Jaką instalację założyć. II generacji, czy może sekwencję. Chciałem jeszcze o coś zapytać, ale wypadło mi z głowy. Jak sobie przypomnę to napiszę.
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
bart1500, co do ceny to nie wiadomo nawet jaki rocznik, stan itd na 99% jak wiekszosc mk3 bedzie pognity - progi, nadkola .
2.0 8V do gazu idealny, w tych czasach lepiej zalozyc sekwencje
2.0 8V do gazu idealny, w tych czasach lepiej zalozyc sekwencje
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
http://allegro.pl/show_item.php?item=55 ... a1565267fc" onclick="window.open(this.href);return false;
Chodzi dokładnie o ten.
O właśnie. Link do aukcji chciałem podać..
Chodzi dokładnie o ten.
O właśnie. Link do aukcji chciałem podać..
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Zdecydowanie sekwencja. W obecnych czasach różnica w cenie między II gen., a sekwencją nie jest duża, więc zdecydowanie warto. Choć i na II gen. ten silnik spokojnie da radę, tylko czy warto dla kilku stówek?maroTdi pisze:2.0 8V do gazu idealny, w tych czasach lepiej zalozyc sekwencje
Golf jak Golf. Jak nie zgnity, to można zaryzykować zakup. Na zdjęciach wygląda przyzwoicie, ale na zdjęciach nawet trup może się ładnie prezentować. Na plus rocznik, klima, reflektory przednie, fotele, gwint (o ile jest). Na minus - to ciągle Golf III - jeśli założysz zakup za 4 tys., dołożysz 2 tys. w LPG, to już warto się zastanowić, bo za kwotę niewiele większą kupisz mk4, który blachy ma bez porównania lepsze od mk3.bart1500 pisze:http://allegro.pl/show_item.php?item=55 ... a1565267fc
Chodzi dokładnie o ten.
O właśnie. Link do aukcji chciałem podać..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości