***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 460
- Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:37
- Lokalizacja: Wysoka/Wrocław
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Generalnie auto z tego rocznika będzie miało od liku pro ekologicznych rozwiązań ... Tak więc nie wiem czy jest co wybrzydzać w przypadku współczesnego diesla ... A z punktu użytkowania benzyny i diesla - jednak mimo wszystko diesel jest tańszy. Nawet w perspektywie regeneracji wtrysków, wymiany dwumasy i tak będzie taniej. Pomijam fakt odgłosu silnika.
Było MK3 AAZ jest Accord 6 F18b2 i Leon ASV.
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
A co sądzicie o W202 2.0 136KM w automacie? Pojawiła się ciekawa oferta i nie wiem, czy nie skorzystać.
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
idealny pod gaz i do kucia kilometrów.barto125 pisze:W202 2.0 136KM
Dobre auta... nie słuchaj maruderów że korozja, jak nie walony, parę pęcherzy to i na VW z tamtych lat bez problemu znajdziesz.
Dobre auta...
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Mechanicznie bardzo dobry samochód. Skrzynia, silnik, zawieszenie to stary dobry Mercedes. Jedynie żre go rdza podobnie jak W210, W140, W220 czy W124.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
eeee tam... mam W210 już ponad rok i nie wiem o czym mówisz... jak pisałem nieskładany z wiaty przystanku i dwóch innychCraash pisze:Jedynie żre go rdza
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Czyli jeszcze nie znasz W210, bo masz je bardzo krótko. Mój tata miał poliftowe W210 przez 10 lat. Jak było kupowane miało 2 lata i fabryczny lakier na każdym elemencie, a w ciągu 10 lat raz był malowany w całości, kilkakrotnie tylna klapa, maska, błotniki, doły drzwi. Już nie wspominam o korozji niewidocznej gołym okiem z zewnątrz. Przejechał w tym czasie nieco ponad 500kkm, a przebieg łączny 700kkm w związku z tym podczas zimy i deszczowych dni nie stał w garażu tylko był normalnie użytkowany.Piasek pisze:eeee tam... mam W210 już ponad rok i nie wiem o czym mówisz... jak pisałem nieskładany z wiaty przystanku i dwóch innychCraash pisze:Jedynie żre go rdza
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
i po to właśnie kupuje się Mercedesy...Craash pisze:Przejechał w tym czasie nieco ponad 500kkm, a przebieg łączny 700kkm
poza tym nie porównuj W202 do W210 bo ten drugi był "wypadkiem przy pracy". Był tak wypasiony fabrycznie że nawet korozję w gratisie dawali
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Byłem dziś tego merca oglądać, wygląda to dobrze, progi całe, kilka pęcherzy lekkich, z pod uszczelek, klamek nic nie wychodzi, nie widać, żeby było coś robione, 2 właścicieli w Polsce, sprowadzony prywatnie. Ale elektryka cała działa, klima działa, automat nie szarpie, lpg ma, co prawda nie sekwencję, tylko na parowniku, ale to można dołożyć.
Chyba się zdecyduję
Chyba się zdecyduję
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
obowiązkowo. Sekwencyjny wtrysk gazu to zupełnie inna bajka, przede wszystkim dla silnika: nie dość że znacznie mniej pali LPG to jeszcze posiada możliwość prawidłowej regulacji składu mieszanki aby pracował jak należy i nie niszczył silnika.barto125 pisze:co prawda nie sekwencję, tylko na parowniku, ale to można dołożyć.
Tyle że licz się z tym że przy takim modzie jedyną rzeczą jaką zostawią w samochodzie to zbiornik gazu...
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Wiem, wiem o gazie trochę się naczytałem
Są jakieś miejsca, które nie widać z zewnątrz, a warto sprawdzić?
Są jakieś miejsca, które nie widać z zewnątrz, a warto sprawdzić?
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Górne mocowania sprężyn przednich, tzw. kielichy sprężyn - lubią gnić i odpadać.
Jak ma zrobione - podwójnie warty zainteresowania. Jak wyglądają na całe spróbuj dziabnąć lekko wkrętakiem lub młotkiem w okolicy czy czasem nie wpada.
Skręć koła i podejrzyj - zwłaszcza jak wszystko wypacykowane jakimiś bitexami i innymi barankami... Bardzo często ukrywają poważna korozję.
Podobnie z tyłu - okolice ramy, mocowania el. zawieszenia do nadwozia. Jeżeli wszystko mocne zdrowe blaszysko, powierzchownie pokryte tylko rudą nie ma się czego obawiać - śmiało brać.
Potem tylko porządne mycie ciśnieniem, wydrapanie grubej rdzy i przykrycie reszty dobrym preparatem bitumicznym do podwozi. Drugi raz już robił nie będziesz. A jak się pobawisz w środki antykorozyjne do profili zamkniętych, jakieś Tectyle i inne cuda-wianki jak niektórzy stosują to już "dzieci po dzieciach"...
Jak ma zrobione - podwójnie warty zainteresowania. Jak wyglądają na całe spróbuj dziabnąć lekko wkrętakiem lub młotkiem w okolicy czy czasem nie wpada.
Skręć koła i podejrzyj - zwłaszcza jak wszystko wypacykowane jakimiś bitexami i innymi barankami... Bardzo często ukrywają poważna korozję.
Podobnie z tyłu - okolice ramy, mocowania el. zawieszenia do nadwozia. Jeżeli wszystko mocne zdrowe blaszysko, powierzchownie pokryte tylko rudą nie ma się czego obawiać - śmiało brać.
Potem tylko porządne mycie ciśnieniem, wydrapanie grubej rdzy i przykrycie reszty dobrym preparatem bitumicznym do podwozi. Drugi raz już robił nie będziesz. A jak się pobawisz w środki antykorozyjne do profili zamkniętych, jakieś Tectyle i inne cuda-wianki jak niektórzy stosują to już "dzieci po dzieciach"...
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Witam serdecznie. Przymierzam się do kupna modelu GOLF. Są dwie opcje albo seria IV albo V
Po długich namysłach postanowiłem postawić na model IV z racji większej niezawodności starszych silników. Odnośnie motoru wybieram DIESEL 1.9
Teraz moje zapytania. Jaki silnik wybrać. Wytypowałem SDI lub mocniejsze 90 i 110 KM
Inne wersje wykluczam
Moje zapytanie który z tych trzech wybrać i jak rozpoznać czy są na pompowtryskach czy na zwykłej pompie oraz czy mają dwumas czy nie.
Dodam że bardziej będę szukał wersji kombi więc te SDI może nie zdać egzaminu.
Proszę o porady odnośnie tych wersji , ich niezawodności oraz pompy i koła.
Pozdrawiam
Sidor
Po długich namysłach postanowiłem postawić na model IV z racji większej niezawodności starszych silników. Odnośnie motoru wybieram DIESEL 1.9
Teraz moje zapytania. Jaki silnik wybrać. Wytypowałem SDI lub mocniejsze 90 i 110 KM
Inne wersje wykluczam
Moje zapytanie który z tych trzech wybrać i jak rozpoznać czy są na pompowtryskach czy na zwykłej pompie oraz czy mają dwumas czy nie.
Dodam że bardziej będę szukał wersji kombi więc te SDI może nie zdać egzaminu.
Proszę o porady odnośnie tych wersji , ich niezawodności oraz pompy i koła.
Pozdrawiam
Sidor
Transport Wrocław z IV w składzie.
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
To zleży od tego, czego oczekujesz od auta.sidorboss pisze:Moje zapytanie który z tych trzech wybrać
Jeśli mega niskich kosztów eksploatacji, niezawodności i niskiego zużycia paliwa, to SDI
Jeśli dynamiki, to TDI
Najprościej sprawdź w dowodzie jaką ma moc - jeśli 90 lub 110 KM to masz na zwykłej pompie, jeśli 101, 115, 130 lub 150 KM to masz pompowtryskisidorboss pisze:jak rozpoznać czy są na pompowtryskach czy na zwykłej pompie
SDI nie ma, pozostałe w 99,9% mają, chyba że jest to seria z początku produkcji lu ktoś już zmienił na koło sztywnesidorboss pisze:czy mają dwumas czy nie
Rade da, ale jedynie po mieście. Na trasę się nadają, jeśli nie chcesz wyprzedzać. Owszem, jak się rozpędzi to jedzie, ale rozpędzanie długo trwa.sidorboss pisze:Dodam że bardziej będę szukał wersji kombi więc te SDI może nie zdać egzaminu
Szukaj dobrego TDI, a już czy na pompie czy na pompowtryskach, to obojętne - jak znajdziesz dobrego, to będzie jeździł...
- kostek007
- Gadatliwa bestia
- Posty: 868
- Rejestracja: czw sie 05, 2010 10:12
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Tylko w silniku 1.9 TDI 90 AGR nie ma dwumasu (z początku produkcji bodajże do 2000r. był klepany - ale mogę się mylić co do daty), a w pozostałych są W 90km AHL już jest (silnik trochę młodszy)sidorboss pisze:oraz czy mają dwumas czy nie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości