Regulamin działumichal221608 pisze:Witam.
Co myślicie o tym golfie? Opłaca się?
http://tablica.pl/oferta/volkswagen-gol" onclick="window.open(this.href);return false; ... 4L7AN.html

Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Regulamin działumichal221608 pisze:Witam.
Co myślicie o tym golfie? Opłaca się?
http://tablica.pl/oferta/volkswagen-gol" onclick="window.open(this.href);return false; ... 4L7AN.html
SX to wersja wyposażenia, a nie silnika. Najpewniej siedzi tam 1.4 o mocy 60 KM, bądź 75 KM. Słabszy silnik jest trwalszy, ale zapewnia jedynie przeciętną dynamikę. Za to jest prosty w budowie, a co za tym idzie tani w naprawach. Mocniejszy wariant również można od biedy polecić, ale ten silnik ma już swoje wrodzone wady.Remas13 pisze:Czy te silniki SX są jakieś wadliwe
Jeśli nadwozie nie posiada rdzy, to cena 3500 jest dobra.Remas13 pisze:czy takie auto jest w dobrej cenie
Tolerują bardzo dobrze. Wersji 60-konnej wystarczy już instalacja 2 generacji, która będzie tańsza o jakieś 500-700 zł od sekwencji, choć oczywiście bezpieczniej jest dołożyć te kilka stówek i mieć spokój.Remas13 pisze:Więc też pytanie czy te silniki tolerują w miarę LPG?
Tak, wydaje mi się, że warte, o ile samochód jest sprawny, blachy bez rdzy i nie wyjdą w nim jakieś inne problemyRemas13 pisze:W takim przypadku całość auta wyniosłaby mnie ok 6000zł (razem z rozrządem i LPG), a więc warte tej ceny?
masz rację, właśnie dowiedziałem się, że to podstawowa, więc domyślam się, że pewnie ma tylko wspomaganie kierownicy i nic więcej (szkoda, ale co wymagać od auta z tą ceną). Gaz oczywiście montowałbym sekwencję bo wiem, że to lepsze wyjście i nie ma co oszczędzać. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.SX to wersja wyposażenia, a nie silnika.
od tego należałoby zacząć. Jeżeli nie masz jakiegoś pewniaka tutaj, auta forumowego, od fana to przykro to przyznać ale całą reszta to będzie mnie lub bardziej zajeżdżony i cofany złom.güt pisze:Czy jest sens wykorzystac to, ze stosunkowo czesto jestem w Niemczech i kupic z tamtad auto mniej wytluczone
tak, to standard w gti. po prostu ludzie nie wiedzą co zaznaczyć w opcjach ogłoszenia ...güt pisze:i komputerem podkladowym (tutaj kolejna kwestia, czy to standard?
güt pisze:Jezdze w dlugie trasy
pomyśl nad tdi .. benzyna zawsze będzie wyła wysokimi obrotami na autostradzie.güt pisze: i przy 100kmh predkosc obrotowa silnika byla w granicach 2600obr - tak ma byc? Czy byly inne skrzynie montowane z tym silnikiem? Obecnie w Focusie 100KM 1.6 mam tyle, masakra
Ale można mieć też TDI GTI (specjalne wydanie dla zamożnych rolnikówart_2008_a_ pisze:dla tego gti są do zabawy a tdi idealne w dłuższe trasy
rozumiem, tak jeszcze pomyślałem, że może na autostrady idealnie pasował by tu gti 1.8t w wersji 180 konnej skrzynia 6 biegowa ale to już koło 15 tys pln trzeba by było zapłacić, a pewnie ciszej było by we wnętrzu przy 130km/hgüt pisze:Co do silnika wolalbym jednak 1.8T od TDI chocby z racji kultury pracy i potencjalnego przebiegu.
Przymierzałem się do kupna 1.8T i powiem szczerze na tyle miesięcy szukania nie znalazłem nic. Jak tylko byłem oglądać 1.8T to zawsze było coś nie tak albo to olej leciał pod samochodem mocno albo jak oglądałem AUQ to łańcuszek hałasował aż miło dosłownie masakra. Nie mówię że TDI w tych całych miesiącach szukania było idealne ale z racji tego że jeździ tego więcej to też łatwiej jest go znaleźć. No i finalnie padł wybór na najlepszy jaki znalazłem. Ja uważam że za tę kwotę co podajesz będzie bardzo ciężko.güt pisze:Co do silnika wolalbym jednak 1.8T od TDI chocby z racji kultury pracy i potencjalnego przebiegu. Watpie, zebym kupil IV TDI z przebiegiem nizszym niz 250 000km, czy nawet 300 000km. Ciezej tez upolowac bogate wersje wyposazeniowe porownywalne do standardu w GTI, a roznica w spalaniu w trasie raczej nie powinna byc mocno odczuwalna przy moim stylu jazdy; prawie jezdze przepisowo, a po Bahnie rzadko ponad 130km/h, gdzie ponoc 1.8T przy oszczednej jezdzie 95-110km/h bez zrywow na 5ce potrafi spalic 6litrow wg. komputera. Chcialbym miec przynajmniej 140KM do szybkiego wlaczania sie do ruchu czy wyprzedzania "TIRow", nie do swirowania po miescie, trasie. Moze gadam dla niektorych jak potluczony ale nie jestem ekspertem od VW. Gdyby ktos chcial mnie jednak koniecznie wyprowadzic z bledu, smialo![]()
Jak wyglada sprawa z podlokietnikem? Ogladam kilka Golfow ale zaden nie mial oryginalnego podlokietnika mimo wysokich wersji wyposazenia Highline czy Comfortline. Sprawa moze dla niektorych smieszna ale...![]()
OK, z tego co zrozumialem lepiej szukac na forum 1.8T. Ile powinienem przeznaczyc minimalnie na GTI w oryginalnym (BBS, bez tuningu) ale nie idealnym stanie? 10 000zl? 12 000zl? Cenami z A********* czy T******* nawet nie bede probowal sie sugerowac.
jeżeli pod maską będzie jeszcze VP no to dopiero dotarty.güt pisze:Watpie, zebym kupil IV TDI z przebiegiem nizszym niz 250 000km, czy nawet 300 000km.
jeszcze trwalsze, a na pewno bardziej wytrzymale - do mocno modzonych VP ludzie wsadzają dół od PDPiasek pisze: Układy korbowo-tłokowe tak samo trwałe jak w VP.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości