Powrót do Volkswagena Golfa

Chcesz kupić, bądź sprowadzić auto..nie wiesz, które wybrać? Napisz o tym tutaj...

Moderatorzy: palio, jhosef, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8718
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Re: Powrót do Volkswagena Golfa

Post autor: wesol » ndz paź 10, 2021 17:42

a to wie qpolierw robi downgrade a potem robi chips.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10012
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GDA
Auto: SUV 3.0 V6 TDI

Re: Powrót do Volkswagena Golfa

Post autor: doggie » ndz paź 10, 2021 18:27

@wesol ciężko Cię zrozumieć, przyłóż się trochę do pisowni :)



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8718
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Re: Powrót do Volkswagena Golfa

Post autor: wesol » ndz paź 10, 2021 20:37

n8gdy zaden golf, polo, touran nie mial probkemow z napedem pompy oleju. to bylo w passatach audi a4 i wyzszych. i co najciekawsze nie tulko w 2.0 tdi ake i silniki o wiekszej pojemnosci tez a nawrt i fsi i tfsi. mylnie jest to identyfikowane ze 2.0 tdi to mialy.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10012
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GDA
Auto: SUV 3.0 V6 TDI

Re: Powrót do Volkswagena Golfa

Post autor: doggie » ndz paź 10, 2021 21:56

To nie jest do końca prawda, W Mk5 Variant i Mk6 był 2.0 TDI CBAB i przy dużych przebiegach jest ryzyko wytarcia zabieraka



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2104
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Powrót do Volkswagena Golfa

Post autor: sebekgolf » ndz paź 10, 2021 22:05

Z tym zabierakiem, to wam powiem, że taniej i lepiej jest kupić imbus odpowiedni i go przyciąć na tyle na ile trzeba. Wtedy o problemie można zapomnieć na amen. Ten fabryczny zabierak zrobiony jest z gów...litu. Ludzie kupują to w ASO za miliony monet a w pierwszy lepszym sklepie kupiliby porządny imbus za 1/10 ceny tego zabieraka, który przeżyje kilkakrotnie większy przebieg.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10012
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GDA
Auto: SUV 3.0 V6 TDI

Re: Powrót do Volkswagena Golfa

Post autor: doggie » pn paź 11, 2021 08:56

Opinia jest taka, że jak za twardy to i tak wyrobi otwór w gnieździe pampy więc i tak źle i tak niedobrze. Podobno również jak już jest wyrobiony zabierak to i wyrobione jest gniazdo i regenerować całość

Oryginalny zabierak kosztuje 30-40 zł więc żaden majątek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Chcę kupić auto”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości