Golf 5 z silnikiem 2.0 FSI

Chcesz kupić, bądź sprowadzić auto..nie wiesz, które wybrać? Napisz o tym tutaj...

Moderatorzy: palio, jhosef, VIP

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 7376
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Re: Golf 5 z silnikiem 2.0 FSI

Post autor: marcin7x5 » śr wrz 09, 2020 21:08

Chyba trochę odbiegacie od tematu... jeżeli autor chce porad o nowszych modelach to zapraszam do dyskusji w innych wątkach...



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 9767
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GDA
Auto: 5N2
Silnik: CUWA

Re: Golf 5 z silnikiem 2.0 FSI

Post autor: doggie » śr wrz 09, 2020 21:12

Staramy się w każdy sposób rozruszać to forum ;)


Obrazek

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 7376
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Re: Golf 5 z silnikiem 2.0 FSI

Post autor: marcin7x5 » śr wrz 09, 2020 21:15

Oby tylko nie pękło na szwach. Póki co mam wrażenie że autor sam nie wie czego chce.



Awatar użytkownika
dreyfus
Forum Master
Forum Master
Posty: 1274
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 09:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: Golf 5 z silnikiem 2.0 FSI

Post autor: dreyfus » czw wrz 10, 2020 00:24

marcin7x5 pisze:
śr wrz 09, 2020 21:15
Oby tylko nie pękło na szwach. Póki co mam wrażenie że autor sam nie wie czego chce.
Bo to z cyklu chciało by się ale jak :)



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 7376
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Re: Golf 5 z silnikiem 2.0 FSI

Post autor: marcin7x5 » czw wrz 10, 2020 14:42

Wracając do tematu to ja osobiście nie pchałbym się w żadną odmianę golfa 5.



Awatar użytkownika
kamska
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Golf 7 CUP 1.6 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI

Re: Golf 5 z silnikiem 2.0 FSI

Post autor: kamska » czw wrz 10, 2020 20:59

doggie pisze:
śr wrz 09, 2020 21:04

Następnym moim autem będzie hybryda. Toyotą CH-R 1.8 hybrydą jeździłem testowo, dostałem najbogatszy egzemplarz. Na plus wykonanie, jak nie Toyota. Na minus ciasnota we wnętrzu, to małe auto. Na jeszcze większy minus zespół napędowy, to nie jedzie tylko wyje. Do miasta pół biedy choć i tak bym nie wytrzymał, na trasy - nie ma o czym mówić, kompletnie nie nadaje się. Podobno w 2020 zmienili oprogramowanie i jest trochę lepiej, niby tak nie wyje ale nie testowałem 2020 tylko 2019 więc nie mogę potwierdzić
Stylistycznie bije VW, zdecydowanie przewyższa T-roc bo to podbna klasa moim zdaniem, natomiast T-roc ma fajny tył, golf VIII go zapożyczył- są prawie takie same. Przód T-roc dramat, zero inowacyjności.
Corolla też jest ładna w kombi i tańsza troszkę od golfa nawet w hybrydzie.
Ogólnie to obawy mam co do hybrydy, lepiej troszkę jeszcze poczekać, z resztą podobno Golfa VIII to już koniec serii, ostatni diesel... już nie będzie mk IX tylko jakiś elektryk...ale pożyjemy zobaczymy.


:)

Awatar użytkownika
kamska
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Golf 7 CUP 1.6 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI

Re: Golf 5 z silnikiem 2.0 FSI

Post autor: kamska » czw wrz 10, 2020 21:04

marcin7x5 pisze:
czw wrz 10, 2020 14:42
Wracając do tematu to ja osobiście nie pchałbym się w żadną odmianę golfa 5.
Ja też nie, Golf po MK IV się skończył, powrócił w 2009r MK VI, z resztą wystarczy rozejrzeć się po mieście niewiele ich jeżdzi, stylistycznie najgorsza odmiana VW Golfa i najsłabsza sprzedaż. Pomiędzy V a VI z początku produkcji różnica niewielka cenowo.


:)

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 9767
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GDA
Auto: 5N2
Silnik: CUWA

Re: Golf 5 z silnikiem 2.0 FSI

Post autor: doggie » czw wrz 10, 2020 23:41

kamska pisze:
czw wrz 10, 2020 21:04
marcin7x5 pisze:
czw wrz 10, 2020 14:42
Wracając do tematu to ja osobiście nie pchałbym się w żadną odmianę golfa 5.
Ja też nie, Golf po MK IV się skończył, powrócił w 2009r MK VI, z resztą wystarczy rozejrzeć się po mieście niewiele ich jeżdzi, stylistycznie najgorsza odmiana VW Golfa i najsłabsza sprzedaż. Pomiędzy V a VI z początku produkcji różnica niewielka cenowo.
Dla mnie MK4 to najgorszy wypust golfa pod względem stylistycznym, po prostu miernota. Z kolei w mk5 jest beznadziejna paleta silników ale w mk6 to samo, zresztą to mk5 FL. Czwórka w porównaniu do piątki jest ciasna, piątka się lepiej prowadzi, po prostu lepiej mi się nią jeździło aniżeli czwórką. Już nigdy bym nie wrócił do czwórki.


Obrazek

Pastusiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pt mar 13, 2015 23:56

Re: Golf 5 z silnikiem 2.0 FSI

Post autor: Pastusiak » pt wrz 11, 2020 14:29

Mk4 powstało w 1997 roku więc wygląda jak wygląda, ale to samo można powiedzieć o mk1 z lat 70...trudno porównywać takie auta do nowoczesnych które powstały 10-12 lat temu, ale mk5 w stosunku do mk7 to też średniowiecze. Najbardziej nowoczesną jeszcze odmianą jest mk6. Wygląda świeżo.
W mk4 zaletą są bez wątpienia proste diesle te 90/110 + szeroka paleta benzyn od 1,4 75 koni do R32 240, w tym silnik- turbo benzyna. To powoduje że te auta wciąż są...mimo że mk3 już raczej zniknęło z ulic.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 9767
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GDA
Auto: 5N2
Silnik: CUWA

Re: Golf 5 z silnikiem 2.0 FSI

Post autor: doggie » pt wrz 11, 2020 22:23

Pastusiak pisze:
pt wrz 11, 2020 14:29
ale mk5 w stosunku do mk7 to też średniowiecze.
Większe średniowiecze pod względem zastosowanych technologii jest pomiędzy Mk4 a Mk5 aniżeli pomiędzy Mk5 a Mk7
Pastusiak pisze:
pt wrz 11, 2020 14:29
Najbardziej nowoczesną jeszcze odmianą jest mk6.
90% to wspólne technologie, Mk6 jest niewiele nowocześniejsze od Mk5 o ile w ogóle. Poza tym każdy jest nowoczesny na miarę swoich czasów


Obrazek

Awatar użytkownika
kamska
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Golf 7 CUP 1.6 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI

Re: Golf 5 z silnikiem 2.0 FSI

Post autor: kamska » pt wrz 11, 2020 23:08

doggie pisze:
czw wrz 10, 2020 23:41
kamska pisze:
czw wrz 10, 2020 21:04
marcin7x5 pisze:
czw wrz 10, 2020 14:42
Wracając do tematu to ja osobiście nie pchałbym się w żadną odmianę golfa 5.
Ja też nie, Golf po MK IV się skończył, powrócił w 2009r MK VI, z resztą wystarczy rozejrzeć się po mieście niewiele ich jeżdzi, stylistycznie najgorsza odmiana VW Golfa i najsłabsza sprzedaż. Pomiędzy V a VI z początku produkcji różnica niewielka cenowo.
Dla mnie MK4 to najgorszy wypust golfa pod względem stylistycznym, po prostu miernota. Z kolei w mk5 jest beznadziejna paleta silników ale w mk6 to samo, zresztą to mk5 FL. Czwórka w porównaniu do piątki jest ciasna, piątka się lepiej prowadzi, po prostu lepiej mi się nią jeździło aniżeli czwórką. Już nigdy bym nie wrócił do czwórki.
Miałem IV dość młode ( jak na tamte czasy) bo 6-scio letnie od niemca z przebiegiem niewiele ponad 100tyś km fajna wersja specjal i ladne felgi w 1,9 AXR robił 210km/h licznikowe od Marz do końca autostrady w 30min :). Ale nie o tym, dojechałem do 185tyś km w niecałe 4 lata i co zrobiłem- mechanizm podnoszenia szyby ( paliłem fajki) oraz gumy stabilizatora oraz klocki przód, to wszystko na 4 lata użytkowania, także zacne autko. Wiaidomo, dziś mają po pół miliona i wszystko może się przytrafić, wiekowo tak samo.
A jeszcze dodam, MK IV to najlepszy diesel w historii VW 1.9 TDI- nieśmiertelne, natomiast MK V zabłysnął z zacierającymi jednostkami 2,0 TDI stąd pewnie ta niska sprzedaż....


:)

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 9767
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GDA
Auto: 5N2
Silnik: CUWA

Re: Golf 5 z silnikiem 2.0 FSI

Post autor: doggie » pt wrz 11, 2020 23:37

kamska pisze:
pt wrz 11, 2020 23:08

natomiast MK V zabłysnął z zacierającymi jednostkami 2,0 TDI
Nic takiego nie miało miejsca w Mk5, coś dzwoni ale nie w tym kościele. Problem obracających panewek miał 1.9 TDI BXE a 2.0 TDI BKD miał problem z pękającymi głowicami. Reszta TDI PD nie ustepuje tym TDI PD z Mk4 a 2.0 BMM bardzo dobry motor

Uzytkowałem 4 lata Mk4 i 5 lat Mk5 i znacznie lepiej wspominam Mk5, jako auto wszechstronniejsze. W mk4 przytłaczała mnie cisnota, auto dobre dla singla do upalania gumy
Miałem IV dość młode ( jak na tamte czasy) bo 6-scio letnie
Ja kupowałem 2 letnie Mk4 i 2,5 letnie Mk5


Obrazek

Awatar użytkownika
dreyfus
Forum Master
Forum Master
Posty: 1274
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 09:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: Golf 5 z silnikiem 2.0 FSI

Post autor: dreyfus » sob wrz 12, 2020 00:06

doggie pisze:
pt wrz 11, 2020 23:37
Uzytkowałem 4 lata Mk4 i 5 lat Mk5 i znacznie lepiej wspominam Mk5, jako auto wszechstronniejsze. W mk4 przytłaczała mnie cisnota, auto dobre dla singla do upalania gumy
Wszystko zależy od punktu...siedzenia xD miałem golfa 3 potem 4 i było mega lepiej inny świat potem 2 passaty b5 i obecnie b6 i ostatnio siedziałem w golfie 7 i był bardzo ciasny :) a jak zrobię trasę grand espace i potem wsiądę do megane np się czuje jak w gokarcie :P



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 9767
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GDA
Auto: 5N2
Silnik: CUWA

Re: Golf 5 z silnikiem 2.0 FSI

Post autor: doggie » sob wrz 12, 2020 16:32

dreyfus pisze: Wszystko zależy od punktu...siedzenia xD
Dosłownie 👍


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chcę kupić auto”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości