Strona 2 z 2

[mk6 2.0T]Oryginalny zawór DV

: wt mar 26, 2013 18:59
autor: LEWART
Tomsi pisze:Hmm miałeś kiedyś taki przypadek?

O który zawór chodzi?
nie miałem,ale słyszałem o tym,
to nie jest ten zawór ten o którym ja mowie jest cały metalowy i z kulką w środku, a ten co jest na zdjęciu jest plastikowy
podaj nr. 18 z drugiego foto

Edit:
mam!! o to mi chodziło 06D130757C

[mk6 2.0T]Oryginalny zawór DV

: śr mar 27, 2013 15:58
autor: Tomsi
Z tego co widze w ETKA to ten zawor wystepuje w R natomiast w GTI go nie ma:/...wiec walcze dalej

Re: [mk6 2.0T]Oryginalny zawór DV

: pn lut 22, 2016 09:12
autor: Muti
Wiem, że to mega odkop, ale może potomnym sie przyda.

Za "płynność" przyśpieszania i problemy z szarpnieciami przy ok 3kobr odpowiada N75. Zawór znajduje się przy turbinie, dochodzą do niego 3 wężyki i wtyczka.
Po wymianie płynnie i równo rozwija moc przy lekkim przyśpieszaniu.