Strona 4 z 5

Zmiana turbo na K04

: pt lis 15, 2013 21:09
autor: TuneFORCE
GTI2007 chyba chodzi Ci o EUROJET ;-)

Cooler z S3 my wsadzamy do ok 300-310konnych aut, mocniejsze to tylko Eurojet, który spokojnie do 400Hp starczy.

Re: Zmiana turbo na K04

: sob sty 18, 2014 15:23
autor: siwysdz
Odświeżam, rura na foto 1K0 145 770 P to taka sama rura jak w seryjnym GTI, więc nie trzeba zmieniać. Wypowie się ktoś?

Re: Zmiana turbo na K04

: sob sty 18, 2014 16:13
autor: golfer_1984
siwysdz pisze:Odświeżam, rura na foto 1K0 145 770 P to taka sama rura jak w seryjnym GTI, więc nie trzeba zmieniać. Wypowie się ktoś?
ETKA podaje że taka jest w GTI

Zmiana turbo na K04

: ndz sty 19, 2014 15:39
autor: Fojt
Jeżeli masz noise pipe to jest ta sama a w to miejsce wpinasz zawór DV

Zmiana turbo na K04

: ndz kwie 27, 2014 17:36
autor: marcinkrzyzanek
Panowie mam pytanko co do tematu: troche prześledziłem i tak się zastanawiam czy mozna Sobie oszczedzić montażu takich elementów jak : 06f 129 627h,1k0 145 693b, czy zawór dv wychodzący z 1k0 145 770p dalej 1k0 145 845a dalej z
06f 145 751 mogłby dmuchać w komore silnika,czy nie byłoby to problematyczne?Na zdjęciu z czesciami do swapa dostepnym w necie nie ma podanych spływów oleju z i do turbo wiec ma sie rozumieć że wszystko z k03 pasuje? Oraz uszczelka z k03 pod kolektor wydechowy podpasuje pod k04 i reszte śrub czysto montażowych turbo?Druga sprawa to czy zna ktoś numery kostek do przedłużenia wiązki elektrycznej do zaworu DV? Byłbym wdzieczny za odpowiedz.Pozdro

Zmiana turbo na K04

: pn kwie 28, 2014 11:09
autor: Fojt
DV musi dmuchać do dolotu inaczej będzie walić błędy. Z tego co pamiętam spływy pasowały ale miałem w komplecie z K04. Reszta pasuje poza Odmą którą trzeba przerobić. wiązke do DV przekładasz bez problemu do DV przed kolektor ssacy wystarczy rozdzielić kabelki od wiązki biegnącej obok K03.

Zmiana turbo na K04

: pn kwie 28, 2014 12:20
autor: marcinkrzyzanek
Dzieki Fojt za info,cos juz wiecej wiem,ale w sumie dziwie sie ze Dv by robil bledy,jesli ma trzymac cisnienie w kolektorze ssacym to jego zadanie a gdzie je upuszcza to chyba nie powinno miec znaczenia ale oki jesli mowisz ze tak jest to chyba sie nie obejdzie bez reszty.

Zmiana turbo na K04

: wt cze 24, 2014 16:11
autor: bartektrn
Witam . Mam pytanko jaki IC z tych :

http://allegro.pl/intercooler-apr-trans ... 23483.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://allegro.pl/pas-chlodnica-interco ... 88887.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://allegro.pl/pas-chlodnica-interco ... 71145.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.ebay.pl/itm/GENUINE-EUROJET- ... 4d08a13b53" onclick="window.open(this.href);return false;

bedzie najlepszy do GOLFA 5 GTI 2.0 TFSI kumpel chce wyciagnac jak najwiecej z niego

Poozdro

Zmiana turbo na K04

: ndz cze 29, 2014 17:16
autor: GTI2007
eurojet albo apr… ja mialem u siebie apr i spisywał się rewelacyjnie z tego co pamiętam do http://www.goapr.com" onclick="window.open(this.href);return false; tam masz taniej;) jesli chesz do 320 ps to od s3 zupelnie wystarczy ale znow apr eurojet lepiej Ci schłodzi ale cena dużo dużo wyższa:)

Zmiana turbo na K04

: pn cze 30, 2014 08:00
autor: bartektrn
Rozumiem , ze APR i Eurojet maja taki sam potencjal tak ??

Lepiej kupic odrazu najwydajniejszy niz pozniej za jakis czas bedzie chcialo sie wiecej i bedzie trzeba zmieniac drugi raz :food:

Zmiana turbo na K04

: sob lip 05, 2014 17:35
autor: GTI2007
tak… weź APR BADZ EUROJET , eurojet jest popularniejszy na tym forum:):) wybor należy do Ciebie w jaką moc chcesz trafic?

Zmiana turbo na K04

: pn paź 27, 2014 22:02
autor: golfer_1984
06F 133 073D - uszczelka K04 gumowa - trzeba ją montować??

Zmiana turbo na K04

: wt paź 28, 2014 01:42
autor: Fojt
golfer_1984, mi wyskakuje po numerze ze to uszczelka na przepustnice... tego napewno nie montowałem

Re: Zmiana turbo na K04

: wt paź 28, 2014 05:51
autor: golfer_1984
Fojt pisze:golfer_1984, mi wyskakuje po numerze ze to uszczelka na przepustnice... tego napewno nie montowałem
dzięki, tak mój błąd ona jest na przepustnicę :)