fabryczna instalacja gazowa do skody

Forum techniczne związane z silnikami TSI/TFSI

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, Borys, VIP

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

fabryczna instalacja gazowa do skody

Post autor: bugalon » śr wrz 21, 2011 19:28

Dealerzy skody oferują instalację gazową dedykowaną do silnika 1.4 - tego 122 konie. Pytanie moje jest następujące - czy ten silnik ma bezpośredni wtrysk? Wszyscy wiemy przecież, że silników TSI/TFSI nie da rady zagazować bez konieczności spalania benzyny co któryś cykl. To jest dla mnie trochę prowizorka - chyba że diler taką prowizorkę sprzedaje. Wiecie o tym cos wiecej?


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
ptaku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 530
Rejestracja: czw mar 15, 2007 21:31
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

fabryczna instalacja gazowa do skody

Post autor: ptaku » pn wrz 26, 2011 21:37

Od jakiegoś czasu można już założyć gaz do TFSI/TSI . Robi to niewielu i jest to drogie.


MY 2017| MK 7.5 .:R | Variant | DSG| Indium Grey
Mój VaRia(n)t
Grupa na FB Golf R/R32 Polska
Gdyby Golf R był dla wszystkich nazywałby się GTI

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

fabryczna instalacja gazowa do skody

Post autor: MatthewG » pn wrz 26, 2011 23:50

Ja tam jakoś gazu u siebie nie widzę :jezor: Chyba wolałbym już sprzedać auto niż wyrządzać mu taką krzywdę..


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
ptaku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 530
Rejestracja: czw mar 15, 2007 21:31
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

fabryczna instalacja gazowa do skody

Post autor: ptaku » wt wrz 27, 2011 07:15

Też mam takie zdanie. Nie stać cie na benzyne to jej nie kupuj tylko wybierz diesla albo priusa :)


MY 2017| MK 7.5 .:R | Variant | DSG| Indium Grey
Mój VaRia(n)t
Grupa na FB Golf R/R32 Polska
Gdyby Golf R był dla wszystkich nazywałby się GTI

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

fabryczna instalacja gazowa do skody

Post autor: bugalon » śr wrz 28, 2011 09:40

Nie rozumiem jednej rzeczy. Pada pytanie a na nie odpowidzi nie związane z nim kompletnie. Macie Panowie problemy z rozumieniem tego co jest napisane?

Nie pytalem czy TSI da sie zagazować, bo wiem że się da. Nie pytałem też nikogo o opinię czy gaz jest dobry do tych silników czy zły. Ogarnijcie sie troche.

Ponawiam pytania:

1. Czy silnik 1.4 122km ma na 100% bezpośredni wtrysk?
2. Czy da rade zagazować ten silnik tak, żeby nie spalał benzyny w trakcie pracy (nie licząc fazy nagrzewania)?
3. Jeśli da radę go zagazować tak jak napisalem w punkcie 2, to jaką instalacją (jakim typem) i z użyciem jakich wtryskiwaczy.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

fabryczna instalacja gazowa do skody

Post autor: CrocodileReggae » śr wrz 28, 2011 14:33

bugalon, polecam zadać te pytania na http://lpg-forum.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; zapewne szybko uzyskasz odpowiedzi...


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

fabryczna instalacja gazowa do skody

Post autor: bugalon » czw wrz 29, 2011 10:44

Troche słabo to wygląda, tylko stag i stag, który jest rozwinięciem 4 generacji do tego typu silników. Czyli w moim mniemaniu druciarstwo. Czasem polecają instalacje Landi Renzo czy Prinsa. Nawet Elpigaz ma cos w swojej ofercie. Problem tylko polega na tym że to ciągle 4 generacja z wtryskiwaczami wwiercanymi w kolektor.

Wiem ze ludzie jeżdżą na ciekłym vialle puszczając gaz przez wtryski benzynowe (w fazie cieklej) jednak nie ma kompletnie żadnych opinii na ten temat albo są takie do przebiegu 10 000 km, co jest tak naprawde żadną informacją. Potrzebuję chociaż jednej osoby ktora przejechala na tym powiedzmy 100 000 km i potwierdzi że sie nic z tym nie dzieje i opisze dokładnie jak to dziala.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
kostecki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz wrz 04, 2011 15:15

fabryczna instalacja gazowa do skody

Post autor: kostecki » wt lis 01, 2011 13:43

Wydaje mi się, że gazowanie silników TSI to głupota po pierwsze cena, po drugie i tak PD są chłodzone benzyną, po trzecie,żeby koszty się zwróciły trzeba by śmigać 50tyś rocznie co w ogóle się nie kalkuluje bo taniej wyjdzie poczciwy TDI.


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1b9 ... e2c0e.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10578
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: fabryczna instalacja gazowa do skody

Post autor: doggie » ndz gru 11, 2011 02:16

kostecki pisze: po drugie i tak PD są chłodzone benzyną,
tu się mylisz, w najnowszych instalacjach Vialle Di gaz jest podawany poprzez wtryskiwacze benzynowe w fazie ciekłej i już nie wymagają tzw. dotrysków benzyny



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

fabryczna instalacja gazowa do skody

Post autor: grzegorzp » pn gru 12, 2011 01:28

tak 1.4 122KM to silnik tfsi czyli z wtryskiem bezpośrednim,
tak można go zagazować tak żeby nie spalał benzyny- instalacje 6 gen podają gaz w fazie ciekłej przez wtryskiwacze benzynowe które są dzięki temu chłodzone.
benzyna nie jest w ogóle podawana, nawet do rozruchu

nie słuchaj frustratów którzy w każdym temacie o gazie wypisują swoje farmazony.

na gazie można jeździć tanio i mocnym autem, więc po co przepłacać.
ja mam w rodzinie 4 auta na gaz i właśnie po paroletnim romansie z TDI wróciłem do 1.8t lpg jako podstawowego dupowozu.
a w rodzinie jeżdżą jeszcze dwa 1.8t lpg i jeden v6 3.5 lpg. z żadnym nie ma najmniejszych problemów, przebiegi od 140 do 280kkm



ODPOWIEDZ

Wróć do „TSI/TFSI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości