2.0 TFSI DSG czy manual
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, Borys, VIP
2.0 TFSI DSG czy manual
Majiic, S3 już dłubnięte?
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
2.0 TFSI DSG czy manual
Skąd ja to znam...Majiic pisze:zlos, odbieram auto w przyszlym tyg i odradzu jade do CS
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
2.0 TFSI DSG czy manual
Witam
Słuchajcie no ja sam osobiście jeśli chodzi o wybór to w większej mierze skłaniałem się do DSG chociażby ze względu na to że teraz więcej poruszam się po mieście w sumie w korkach.Jest tylko jedna kwestia której się obawiam a mianowicie w jakim stanie będzie ta skrzynia i czy oczywiście koszty ewentualnych napraw nie będą duże (chociaż wydaję mi się że będą) dotychczas miałem okazję jechać DSG w skodzie superb 2.0 tdi 170 koni i powiem szczerze że chyba było coś nie tak bo strasznie szarpała przy zmianie biegów ale może tak w dieslu jest nie wiem.Jeśli wybiorę DSG to chodzi mi o to aby była płynność zmiany biegów a nie szarpanina.
Słuchajcie no ja sam osobiście jeśli chodzi o wybór to w większej mierze skłaniałem się do DSG chociażby ze względu na to że teraz więcej poruszam się po mieście w sumie w korkach.Jest tylko jedna kwestia której się obawiam a mianowicie w jakim stanie będzie ta skrzynia i czy oczywiście koszty ewentualnych napraw nie będą duże (chociaż wydaję mi się że będą) dotychczas miałem okazję jechać DSG w skodzie superb 2.0 tdi 170 koni i powiem szczerze że chyba było coś nie tak bo strasznie szarpała przy zmianie biegów ale może tak w dieslu jest nie wiem.Jeśli wybiorę DSG to chodzi mi o to aby była płynność zmiany biegów a nie szarpanina.
2.0 TFSI DSG czy manual
typowy objaw walniętego mechatronika - wielu z nas miało takie szarpanie, a potem... kilka tysia lżejszy człowiek jestlwas pisze:chyba było coś nie tak bo strasznie szarpała przy zmianie biegów
zanim kupisz używkę jedź do dobrego mechanika, co się zna na DSG (jest ich coraz więcej) na przegląd, DSG ma wiele objawód choroby zanim umrze - jeśli ktoś je zna, to bezbłędnie wychwyci co się dzieje. samo podpięcie pod vaga niewiele da.
mechatroniki lecą czasem bo lubią, a czasem dlatego, że ich właściciele mocno je traktują. nie zgadniesz, zasad nie ma.
poza mechatronikiem skrzynia jest pancerna; przy normalnym użytkowaniu nie słyszy się o padaczkach.
oczywiście megapancerna jest manualna, ale równie pancerną masz lewą nogę od sprzęgła, jeśli sporo jeździsz po mieście.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
2.0 TFSI DSG czy manual
A ja znalazłem takie zebranie informacji o DSG aczkolwiek pewnie lepiej sie sugerowac opiniami tych co na niej jeździli bądź jeżdżą
http://przyspieszenie.pl/9246/wady-i-zalety-skrzyn-dsg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://przyspieszenie.pl/9246/wady-i-zalety-skrzyn-dsg/" onclick="window.open(this.href);return false;
2.0 TFSI DSG czy manual
Gdybologia, co się stanie jeśli, myślę że... takie pieprzenie trochę. A z tym wpływem na korbę po 500 tys. km to już science fiction DSG nie uderza młotkiem w korbowód więc nie widzę możliwości zmiany struktury metalu.dante32 pisze:A ja znalazłem takie zebranie informacji o DSG aczkolwiek pewnie lepiej sie sugerowac opiniami tych co na niej jeździli bądź jeżdżą
http://przyspieszenie.pl/9246/wady-i-zalety-skrzyn-dsg/" onclick="window.open(this.href);return false;
DSG jest na pewno bardziej awaryjne od tradycyjnego, amerykańskiego, wolnego i ciężkiego automatu. Szybciej poleci sprzęgło, niemal na pewno wysypie się mechatronika.
Jednak jest lekkie i szybkie i tanie. Naprawa sprzęgła w tradycyjnym automacie jest porównywalna kosztowo do DSG. Jeśli ktoś używa z głową w aucie bez przekręconych koni i niutów, to pożyje długo.
Owszem, zdarza się, że prosto z fabryki jest z DSG problem. Z moich doświadczeń (osobistych) wynika, że z tradycyjnym automatem też można mieć niemałe problemy prosto z fabryki.
Dodatkowo można się dobrać do ustawień DSG i sobie w warsztacie poustawiać kilka bajerków.
A Launch Control w wykonaniu DSG - bajka. Za tę cenę dostajemy fajną zabawkę. Nie jest wieczna, ale póki żyje daje sporo korzyści i niemało zabawy
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
2.0 TFSI DSG czy manual
Mam takie szybkie pytanko. Czy jak jeździcie w trybie tiptronic ( nie ważne czy zmienianie biegi łopatkami czy drążkiem) to dojeżdżając do skrzyżowania itp redukujecie biegi w dół jednocześnie wciskając hamulec czy dajecie skrzyni to samej zrobić tylko hamując ?? Ostatnio trochę goniłem po mieście i zastanawiałem się nad tym.
"Dodatkowa moc czyni cię szybszym na prostych, obniżenie wagi czyni cię szybszym wszędzie..."
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości