Grupowy chiptuning w Kreatorze Mocy W-wa 800-900zł

Forum techniczne związane z silnikami TSI/TFSI

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, Borys, VIP

MichalWit
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: śr gru 30, 2009 20:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MichalWit » czw kwie 29, 2010 17:37

Am pisze:
krz_p pisze:chyba źle wybraliście tunera
Może są jakieś poważne zmiany w sofcie w VI..? Dziwne, że z GTi VI są problemy a temu samemu tunerowi z V szło gładko.... :roll:
Tak przynajmniej twierdzi... :D
Modyfikacja odbywa się przez złącze diagnostyczne czy trzeba pruć kompa?



Am
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz gru 20, 2009 01:18
Lokalizacja: Green Point...

Post autor: Am » czw kwie 29, 2010 21:44

MichalWit pisze:
Am pisze:
krz_p pisze:chyba źle wybraliście tunera
Może są jakieś poważne zmiany w sofcie w VI..? Dziwne, że z GTi VI są problemy a temu samemu tunerowi z V szło gładko.... :roll:
Tak przynajmniej twierdzi... :D
Modyfikacja odbywa się przez złącze diagnostyczne czy trzeba pruć kompa?
Złącze....

[ Dodano: 29 Kwi 2010 21:47 ]
filipo2005 pisze:129@140km i 220@260Nm, poniżej wykres, mocy trochę mało ale niestety wiecej z mojego egzemplarza nie dało się wycisnąć. Chip jest adaptujący więc przyrosty mogą jeszcze ulec zmianie na plus, za 1msc jadę ściągnąć kaganiec który jest ustawiony na 210km/h(217km/h licznikowo) to przy okazji wrzuce go na hamownię. link
Jestem ciekaw jakby wyglądało Twoje auto na hamowni obciążeniowej... :?:



filipo2005
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: czw lut 25, 2010 23:10
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: filipo2005 » wt maja 04, 2010 14:45

Z tego co się orientuję hamownia obciążeniowa jest do samochodów o bardzo dużej mocy, której nie można zmierzyć na zwykłej hamowni, gdyż koła na rolkach się uślizgują ale to już są min 400km wariaty. Jadę za parę tyg na na ostateczna walkę :jezor: A jak u Ciebie Am? na czym stanęło? jak sie jezdzi itp?



Am
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz gru 20, 2009 01:18
Lokalizacja: Green Point...

Post autor: Am » wt maja 04, 2010 16:48

filipo2005 pisze:Z tego co się orientuję hamownia obciążeniowa jest do samochodów o bardzo dużej mocy, której nie można zmierzyć na zwykłej hamowni, gdyż koła na rolkach się uślizgują ale to już są min 400km wariaty. Jadę za parę tyg na na ostateczna walkę :jezor: A jak u Ciebie Am? na czym stanęło? jak sie jezdzi itp?
Na obciążeniówce można bez żadnych problemów hamować słabsze samochody.
Generalnie z moim GTi było trochę problemów. Na inercyjnej w Kreatorze wychodziły jakieś absurdalne dołki i górki a wartości momentu sięgały 500 Nm.... :shock: :shock:
Nie udało się ani razu tak go shamować aby wykres wyglądał akceptowalnie...
Ponieważ w jeździe auto nie wskazywało na jakiekolwiek skoki i spadki mocy i momentu pojechałem na obciązeniówkę i wykres jest wzorcowy, choć z mniejszymi cyferkami :grin:
Na inercyjnej było 257 KM i 400 NM i nieregularny wykres a na obciążeniówce 240 KM i 337 NM i piękny stabilny przebieg mocy i momentu. Dlatego Tobie też sugeruję taką wizytę. Tylko nie informuj właściciela hamowni gdzie robiłeś auto, bo to prawie zawsze wypacza wyniki.... :!: :evil:



kubzach
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr cze 09, 2010 23:50
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: kubzach » czw cze 10, 2010 18:40

może sa jeszcze chetni zeby zrobic taka akcje?:)



Kamilmx88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt cze 18, 2010 22:21
Lokalizacja: W-Wa / Milanówek
Kontakt:

Post autor: Kamilmx88 » pt cze 18, 2010 22:24

Ja byłbym chętny na coś takiego , może uzbieramy grupę.


>>GTI<<

kubzach
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr cze 09, 2010 23:50
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: kubzach » ndz cze 20, 2010 19:54

no mam nadzieje:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „TSI/TFSI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości