2.0 TFSI AXX by DynoSoft Wrocław 461KM i 524Nm

Forum techniczne związane z silnikami TSI/TFSI

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, Borys, VIP

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw gru 17, 2009 23:28

Nm w audi będzie ok 500
piszac to a takze to ze silnik mechanicznie na 600 ps szukujesz dajac do zrozumienia ze tej granicy szukasz to troszke sam sobie zaprzeczasz... wiec albo dalej za bardzo nie ogarniasz zaleznosci nm => obroty => moc albo zaczynasz krecic silnik wysoko co mi sie osobiscie podoba i nie przekroczysz mocy 500 ps przy obrotach mniejszych niz 7022 nie mowiac juz o wiekszej mocy gdyz obroty rosly by dalej, to 400ps nie moglbys przekroczyc ponizej obrotow 5600 aby nie przekroczyc bariery 500 nm no chyba ze bedziez robil nie 500 a okolo 650 nm min i w miare zwykla charakterystyke silnika..


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pt gru 18, 2009 10:23

evolution pisze:
Nm w audi będzie ok 500
piszac to a takze to ze silnik mechanicznie na 600 ps szukujesz dajac do zrozumienia ze tej granicy szukasz to troszke sam sobie zaprzeczasz... wiec albo dalej za bardzo nie ogarniasz zaleznosci nm => obroty => moc albo zaczynasz krecic silnik wysoko co mi sie osobiscie podoba i nie przekroczysz mocy 500 ps przy obrotach mniejszych niz 7022 nie mowiac juz o wiekszej mocy gdyz obroty rosly by dalej, to 400ps nie moglbys przekroczyc ponizej obrotow 5600 aby nie przekroczyc bariery 500 nm no chyba ze bedziez robil nie 500 a okolo 650 nm min i w miare zwykla charakterystyke silnika..
Jacku, silnik mechanicznie pod kątem wtrzymalosci jest przygotowany na taki setup i boost w granicy 2 barow stałego doładowania. Proszę doczytuj wątki. Nie mąć ludziom w głowach bo moc tutaj będzie hamować uklad wtryskowy a konkretnie wtryski (PID kontroler)

pozdr


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt gru 18, 2009 21:07

mirass, ja nie mace ale jesli szykujecie silnik mechanicznie na 600 ps to zakladajac ze moc maxymalna bedzie oscylowac w okolicach 7krpm to moment obrotowy w cyferkach silnik wygeneruje duzo wiekszy w nm niz wartosc mocy maxymalnej. jesli gulu pisze o max 500 niutach to znakiem tego oscylowac bedziecie w malych 4xx ps... co do hamowania mocy wiem niestety co i ile moze sie hamowac (napisalem na ile starczaja max wtryski dostepne na rynku) z powodu paliwa i niestety znam zaleznosc moment <-> moc co niestety potwierdza moje poprzednie slowa. ze jesli szykujecie silnik na 600 ps, zapewne macie te wtrsyki o ktorych pisze i jesli jak gulu pisze audi ma miec 500 niuta to albo bedziecie krecic silnik wysoko albo nie planujecie wiecej niz 4xx ps i pisanie przez gula ze ile bedzie to tyle bedzie jest jawnym leceniem... bo plan zalozony macie. tyle w temacie a propo doczytywania bo czytam literki innych w odroznieniu od czytania moich literek..

dla tych ktorym mace w glowach w/g mirass'a... i nie maja pojecia o czym pisze
moment obrotowy jest scisle zalezny od wartosci mocy( nie maksymalnej a chwilowej) oraz obrotow i wynika z fizyki ktora po odpowiednich przeliczeniach daje takie cos


moment obrotowy = 7024 * moc silnika w km / obroty w ktorych uzyskana jest podstawiona w liczniku moc.

ze wzoru wynika jasno ze moment obrotowy zawsze musi byc wyzszy od wartosci mocy gdy obroty max mocy sa mniejsze od 7024.

poprawnosc i zaleznosc mozecie sprawdzic na kazdym wykresie z forum, jesli nie bedzie sie wam zgadzac znakiem tego w paint byl rzezbiony.

mirass, mam nadzieje ze doczytasz sie wszystkiego w moich slowach i wiesz dokladnie o co mi chodzi.
Ostatnio zmieniony ndz gru 20, 2009 12:00 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » sob gru 19, 2009 23:43

7024 to dokładniejsza liczba wynikająca z podziału 9550/1,3596216.....


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz gru 20, 2009 12:00

GTO, racja poprawiam :)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » ndz gru 20, 2009 23:36

evolution pisze:mirass, ja nie mace ale jesli szykujecie silnik mechanicznie na 600 ps to zakladajac ze moc maxymalna bedzie oscylowac w okolicach 7krpm to moment obrotowy w cyferkach silnik wygeneruje duzo wiekszy w nm niz wartosc mocy maxymalnej. jesli gulu pisze o max 500 niutach to znakiem tego oscylowac bedziecie w malych 4xx ps... co do hamowania mocy wiem niestety co i ile moze sie hamowac (napisalem na ile starczaja max wtryski dostepne na rynku) z powodu paliwa i niestety znam zaleznosc moment <-> moc co niestety potwierdza moje poprzednie slowa. ze jesli szykujecie silnik na 600 ps, zapewne macie te wtrsyki o ktorych pisze i jesli jak gulu pisze audi ma miec 500 niuta to albo bedziecie krecic silnik wysoko albo nie planujecie wiecej niz 4xx ps i pisanie przez gula ze ile bedzie to tyle bedzie jest jawnym leceniem... bo plan zalozony macie. tyle w temacie a propo doczytywania bo czytam literki innych w odroznieniu od czytania moich literek..

dla tych ktorym mace w glowach w/g mirass'a... i nie maja pojecia o czym pisze
moment obrotowy jest scisle zalezny od wartosci mocy( nie maksymalnej a chwilowej) oraz obrotow i wynika z fizyki ktora po odpowiednich przeliczeniach daje takie cos


moment obrotowy = 7024 * moc silnika w km / obroty w ktorych uzyskana jest podstawiona w liczniku moc.

ze wzoru wynika jasno ze moment obrotowy zawsze musi byc wyzszy od wartosci mocy gdy obroty max mocy sa mniejsze od 7024.

poprawnosc i zaleznosc mozecie sprawdzic na kazdym wykresie z forum, jesli nie bedzie sie wam zgadzac znakiem tego w paint byl rzezbiony.

mirass, mam nadzieje ze doczytasz sie wszystkiego w moich slowach i wiesz dokladnie o co mi chodzi.
stary, za nim przeczytałem co napisałeś to zmęczyłem się - zróbmy tak - my poskladamy motor, włożymy, postroimy i zobaczymy co bedzie na szprycach co mamy a nie jest to Bosch Sport ect. Niestety nie doczytałes.Jak widać nie również nie skorzystałeś z tego co ci wkleilem o PID controler, a szkoda. doskonale wiem ze moc zalezy od momentu i odwrotnie.

napisze pod grubionym tekstem

silnik przygotowany jest na rzędu moc jak Gulu napisał, a nie układ wtryskowy

pozdrawiam i wesołych świąt


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
QCHARZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: sob lis 01, 2008 16:19
Lokalizacja: Kietrz
Kontakt:

Re: 2.0 TFSI AXX by DynoSoft Wrocław 341KM i 420Nm

Post autor: QCHARZ » czw gru 24, 2009 19:55

guluwroc pisze:Obecny setup auta to:
Wydech 3 cale
Big IC
Filtr TTS
Zmodyfikowana pompa wysokiego ćiśnienia
Wtryski S3
Turbo S3
Całość prac wykonana u nas w firmie.

[url=http://img199.imageshack.us/img199/1209/audigulu.th.jpg]Obrazek[/URL]
witam miałem okazje przewieźć się w poniedziałek na fotelu pasażera i auto robi wrażenie
ps: mój golfik (czerwony) śmiga bardzo fajnie, zapomniałem w poniedziałek podziękować za super robotę, ale to z powodu później pory
pozdrawiam i dziękuje
Ostatnio zmieniony czw gru 24, 2009 19:56 przez QCHARZ, łącznie zmieniany 1 raz.



guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: guluwroc » ndz sty 17, 2010 23:35

Mały update:
Silnik gotowy,siedzie już któryś dzień z kolei,niestety jest to praca bardzo czasochłonna,myśle że do końca tygodnia dygne trupka :) ,do zrobienia został DP z wyjsciem na waste,nowe rury do IC oraz dolot do turbo, oto kilka fotek:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



majkitdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lut 06, 2009 09:37
Lokalizacja: ddz
Kontakt:

Post autor: majkitdi » pn sty 18, 2010 09:49

czy problem z wtryskami o ktorych wyzej mowa juz sie wyjasnil?
jesli chodzi o czas to chyba nie masz co sie spieszyc bo i tak nie wyjedziesz, snieg caly czas pada :evil:


vw > all

guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: guluwroc » pt sty 22, 2010 00:26

Dalsze poczynania,silnik wsadzony,najwiecej czasu dzis zajeło mi zrobienie mądrze wastegata,jutro jak sie szcześliwie uda odpalanie,oto fotki:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: Pią Sty 22, 2010 11:56 pm ]
Skończyliśmy ,został jeszcze zderzak do założenia,oto filmik z pierwszego odpalenia ,dziś z rana.


[ Dodano: Pon Sty 25, 2010 11:07 pm ]
Dzis wstepnie zostały skalibrowane wtryski,pisze wstępnie bo jeszcze dużo pracy nas czeka :(

Ale po pierwszych jazdach widze że Krzysiek z KLS odwalił kawał dobrej roboty z kolektorem,tak wielkie turbo a ładuje od dołu jak pojeb...Mam nadzieje że po koncowym strojeniu będzie jeszcze lepiej.
Drugie spostrzeżenie jes takie że sprzęgło sachs racing z kołem jednomasowym jest masakrycznie twarde:) będe miał kulturystyczną łydke.Najgorsze jest robienie teraz tych km.Musze przejechac ok 3000 tys .Pracując od rana do nocy nie ma kiedy:( więc nie szybko będzie strojenie.



Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » pn lut 01, 2010 15:05

Oj dawno mnie nie było u was. musza wpaśc i pooglądac to cudo.
A co to za pani kręciła filmik :helm:
Szkoda Daniel tylko, że tak mało tym jeździsz i na strojenie tyle czasu trzeba czekać. :food:
Pozdrawiam chłopaków. :pub:


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: guluwroc » sob mar 27, 2010 23:46

Ponior pisze:Oj dawno mnie nie było u was. musza wpaśc i pooglądac to cudo.
A co to za pani kręciła filmik :helm:
Szkoda Daniel tylko, że tak mało tym jeździsz i na strojenie tyle czasu trzeba czekać. :food:
Pozdrawiam chłopaków. :pub:
Dzis znów chwila była na strojonko,wiemy już jak moc na górze zrobic co widac na wykresie.
Moc na 461Km na doładowaniu 1,8 bara a 443KM nba doładowaniu 1,55 bara,jak widać nie ma po co dmuchac w silnik dużych doładowań.Jeśli będzie siła jutro kolejny dzień walki.
Obrazek



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn kwie 26, 2010 18:29

widzialem autko w kamieniu.... pocisk, nie ma co :helm: ET 14.880. :gora: to napewno wykres od tego auta???


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

Post autor: Majiic » wt kwie 27, 2010 00:26

evolution pisze:widzialem autko w kamieniu.... pocisk, nie ma co :helm: ET 14.880. :gora: to napewno wykres od tego auta???
Jak to?? :chytry: takie auto powinno co najmniej robic niskie 13,xxx
Czemu tak slabo?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TSI/TFSI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość