2.0 TFSI AXX by DynoSoft Wrocław 461KM i 524Nm

Forum techniczne związane z silnikami TSI/TFSI

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, Borys, VIP

guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

2.0 TFSI AXX by DynoSoft Wrocław 461KM i 524Nm

Post autor: guluwroc » pt paź 09, 2009 13:06

Obecny setup auta to:
Wydech 3 cale
Big IC
Filtr TTS
Zmodyfikowana pompa wysokiego ćiśnienia
Wtryski S3
Turbo S3
Całość prac wykonana u nas w firmie.

Obrazek
Ostatnio zmieniony sob mar 27, 2010 23:45 przez guluwroc, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

Post autor: Majiic » pn paź 12, 2009 22:45

Fajna robota ;)
Jakie koszta w przyblizeniu > ? ;)
Pozdro



guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: guluwroc » pt paź 30, 2009 22:39

około 12 tys zł w przybliżeniu jeśli to silnik 200KM typu BWA AXX



Awatar użytkownika
Hulaj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr lis 22, 2006 19:02
Lokalizacja: Kraków/Chełm
Kontakt:

Post autor: Hulaj » pt gru 04, 2009 12:49

Co za pompa tam pracuje? i czy IC to jakiś customowy czy z s3?


www.vwgolfv.pl

guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: guluwroc » śr gru 16, 2009 00:07

Hulaj pisze:Co za pompa tam pracuje? i czy IC to jakiś customowy czy z s3?
Autotech pompa,oto co robimy teraz:
Dzięki wspólpracy z firmą KLS-Sport kończy sie budowąc nowy silnik na naprawde męskim turbo:)
Kute tłoki 83mm,seria 82,5
Kute korbowody
Szpilki ARP
Lekkie koło zamachowe sachs racing wraz z nowym sprzęgłem itd itd.

ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek



majkitdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lut 06, 2009 09:37
Lokalizacja: ddz
Kontakt:

Post autor: majkitdi » śr gru 16, 2009 13:05

wiadomo juz jaka bedzie moc po wystrojeniu?


vw > all

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr gru 16, 2009 21:06

guluwroc, zmieniles silnik na golfowski???

majkitdi,moim zdaniem jak krzysiek obrabial glowe i silnik to potencjal jest na duzo. bez trudu przy odpowiednim zasileniu powinno pluc 5xx


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: guluwroc » śr gru 16, 2009 22:05

Silnik to BYD to samo co BHZ w S3,

Silnik będzie przygotowany na 600KM wytrzymałościowo,Turbo też jest na 650KM,problemem będzie paliwo,na ile starczy takie konie wyjdą.



Awatar użytkownika
sHpAaKu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
Lokalizacja: TOS

Post autor: sHpAaKu » śr gru 16, 2009 23:03

:grin: w głowie sie nie mieści


Obrazek 171KM / 380Nm

Obrazek

majkitdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lut 06, 2009 09:37
Lokalizacja: ddz
Kontakt:

Post autor: majkitdi » czw gru 17, 2009 09:27

guluwroc pisze:problemem będzie paliwo
wtryski z S3 do ilu starcza??

jesli faktycznie ma byc taka moc, to nie wykluczone ze auto bedzie trzaskac lepsze czasy od Waszej wyscigowki w TDI :pub:

kiedy mozna sie spodziewac nowego wykresu??
Ostatnio zmieniony czw gru 17, 2009 09:49 przez majkitdi, łącznie zmieniany 1 raz.


vw > all

guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: guluwroc » czw gru 17, 2009 11:26

Żeby miało nawet 600Km nigdy nie będzie jezdziło lepiej niż rajdówka.

Wtryski z s3 starczaja na ok 370KM



majkitdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lut 06, 2009 09:37
Lokalizacja: ddz
Kontakt:

Post autor: majkitdi » czw gru 17, 2009 12:15

jestes pewien?? 600konny lancer z pelnym srodkiem robil w tym roku w kamieniu niska 11..


vw > all

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw gru 17, 2009 13:04

majkitdi, guluwroc, audi z golfem tylko tym moze przegrac w osiagach ze golf jest pusty i duzo mniej wazy. pytanie tez jaka jest i bedzie calka mocy w zakresie uzytecznym w obydwu autach, bo majac 600 ps mozna dostac od 400 tylko tym ze charakterystyka mocy w 600 bedzie z du*y i calka wyniesie w zakresie uzytecznym. *#cenzura#* np 350 ps a 400 ma np okolice max parametru w calym zakresie uzytecznym przez co calke ma takze w okolicach 400 ps.
wiec wracajac do tematu co bedzie szybsze i zakladajac ze roznica mas nie wynosi duzo lub masy beda podobne (a takiej informacji co ile wazy nie ma) oraz ze ksztalt wykresow mocy w zakresie uzytecznym sa podobne to 600 ps zamiecie 450 zawsze nawet jakby 450 mialo milion piecset sto dzewiecset niutonow. fizyki pan nie oszukasz... :helm:
odwracajac kota ogonem mysle ze audi max co bedzie wstanie posiadac to 520 ps bo na chwile obecna wedlug mojej wiedzy na tyle wystarczaja najwieksze wtryski do tfsi dostepne na ogolnie pojetym rynku przy zalozeniu bardzo bezpiecznego afr w okolicach niskiej 11. a mysle ze gulu nawet kupujac takie wtryski nie bedzie probowal wywalczyc 40..50 ps wiecej zwiekszajac temp spalin o okolo 150 stopni i zblizajac sie do granic silnika. tak czy inaczej czas pokaze jak "meskie" jest to turbo choc osobiscie nie uzylbym takiego okreslenia budujac swoje auto :P


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: guluwroc » czw gru 17, 2009 15:50

Turbo jest na 650KM więc uważam że jest "męskie"
Jeka moc wyjdzie pokażą wtryski.

Nasz golf2 waży tone,audi waży 1500,druga sprawa Nm w audi będzie ok 500,a w golfie jest 800.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TSI/TFSI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości