Znaleziono 1064 wyniki

autor: Rafalek114
wt gru 02, 2008 23:47
Forum: Nasze auta - Projekty
Temat: VW GOLF MK3 2e TURBO by vw_golf3
Odpowiedzi: 2297
Odsłony: 303648

takie jedno male pytanie - auto juz pojechalo czy dopiero pojedzie do wroclawia??




moje 20 jahre http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=201559
autor: Rafalek114
wt gru 02, 2008 20:51
Forum: Zakończone projekty
Temat: GOLF MK3 20 JAHRE GTI - SWAP 1,8 t AUQ
Odpowiedzi: 330
Odsłony: 48751

Naprawde piekna furka jesli chodzi o wyglad zewnetrzny, felgi tutaj mocno dzialaja!!!! :grin: :grin: Co do swapu to juz wogole gratki i czekam z niecierpliwoscia na sprawozdanie wykresy filmiki i wrazenia z jazdy :grin: :grin: :bigok: milo to slyszec!! a jezeli chodzi o swapa!! to fotki pojawia sie...
autor: Rafalek114
wt gru 02, 2008 18:44
Forum: Zakończone projekty
Temat: GOLF MK3 20 JAHRE GTI - SWAP 1,8 t AUQ
Odpowiedzi: 330
Odsłony: 48751

Dziekuje koledzy za przychylne slowa!! ale mysle ze w projektach auto sie szybko nie pojawi ,bo niektorzy sie o to postarali :green_fuck: ale dziekuje wszystkim za opinie !!!
autor: Rafalek114
wt gru 02, 2008 18:33
Forum: Zakończone projekty
Temat: Golf mk3 by aw69 - Najmocniejsza Vp37 w Polsce
Odpowiedzi: 584
Odsłony: 115814

Witam !!! jestem swierzo po przerobce s4 na troche wieksze turbo tzn k04 !!! w aucie zostaly zmienione turbiny plus wtryskiwacze z rs ,ic tez z rs ,swiece rs,pompa paliwowa rs,naturalnie doloty zostaly delikatnie zmodernizowane bo k04 maja troche wieksze wirniki !!wydech zmieniony od kata! kata zost...
autor: Rafalek114
wt gru 02, 2008 12:30
Forum: Zakończone projekty
Temat: [GOLF MK3] GTi Special by dejman Sezon 2012 str 105 :)
Odpowiedzi: 1481
Odsłony: 174506

muzyka muzyka ,napewno bedzie fajnie gralo ,ale ja bym wolal te alu na aucie zobaczyc :jezor:



moje 20 jahre http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=201559
autor: Rafalek114
wt gru 02, 2008 00:59
Forum: Zakończone projekty
Temat: GOLF GTi by Quatro7
Odpowiedzi: 674
Odsłony: 87328

Kozak bez dwoch zdan!!!! gratulacje kolego! ladna sztuka!! i takie male pytanko- jak sprzedasz to za co sie bierzesz??


moja 20 jahre http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=201559
autor: Rafalek114
pn gru 01, 2008 13:45
Forum: Nasze auta - Projekty
Temat: VW GOLF MK3 2e TURBO by vw_golf3
Odpowiedzi: 2297
Odsłony: 303648

Rafalek114 dobrze piszesz, to już kwestia tego, czy naśladowanie pewnego stylu jest problemem dla kogoś, czy nie. Jedni wolą naśladować pewien styl, a inni wolą maksymalny indywidualizm. Ja pisząc czasami, że coś mi się nie podoba wyrażam tylko swoją opinię,tyle. becior mam nadzieje ze sie nie obraz...
autor: Rafalek114
ndz lis 30, 2008 02:28
Forum: Zakończone projekty
Temat: GOLF MK3 20 JAHRE GTI - SWAP 1,8 t AUQ
Odpowiedzi: 330
Odsłony: 48751

vw_golf3 dzieki wielkie [ Dodano : 30 Lis 2008 02:14 ] Golfik bardzo ładny, plany zacne.. ale głosniki to mb quart, a nie quattro xD, a supersport to raczej firma ze słabą renomą.. przynajmniej tak mi się wydaje... bo mają to samo co np gt kupa Kolego jezeli chodzi o glosniki to pewnie masz racje,pr...
autor: Rafalek114
ndz lis 30, 2008 01:20
Forum: Zakończone projekty
Temat: GOLF MK3 20 JAHRE GTI - SWAP 1,8 t AUQ
Odpowiedzi: 330
Odsłony: 48751

[quote="RADEK1985"]Jestem 1000% za tym projektem Zycze powodzenia :grin: :grin: P.s Bedziesz jeszcze cos koni podganiałjak juz Ogarniesz wszystko ??? Pozdro Nie ukrywam ze mam dosyc duza satysfakcje ze autko sie podoba ,a odnosnie mocy to narazie niechce opowiadac bajek, ale napewno nie skonczy sie ...
autor: Rafalek114
sob lis 29, 2008 15:09
Forum: Zakończone projekty
Temat: VW GOLF III 1.9 GTI TDI 20 JAHRE by pczerniej
Odpowiedzi: 452
Odsłony: 51971

Bardzo ladny bo przypominajacy serie lekko zmodifikowana ,ale na plus,a nie przekombinowany burakowoz !!


Pozdro
autor: Rafalek114
sob lis 29, 2008 14:38
Forum: Nasze auta - Projekty
Temat: VW GOLF MK3 2e TURBO by vw_golf3
Odpowiedzi: 2297
Odsłony: 303648

Autko zajebiste ,zrobione z gustem i smakiem !!! a to czy bedzie dzisiaj 2xx czy nie to jest juz troche mniej wazne !!!
Pozdrawiam
autor: Rafalek114
sob lis 29, 2008 11:24
Forum: Zakończone projekty
Temat: GOLF MK3 20 JAHRE GTI - SWAP 1,8 t AUQ
Odpowiedzi: 330
Odsłony: 48751

ps... bo ja pisalem o cenach w Polsce :D Tutaj tez niema problemu jezeli wsadzasz ten sam motor ,ale jak robisz swapa to juz inna historia ! co do swapa to poleca GTO on ma juz doswiadczenie w tym temacie i to duze
autor: Rafalek114
sob lis 29, 2008 10:39
Forum: Zakończone projekty
Temat: GOLF MK3 20 JAHRE GTI - SWAP 1,8 t AUQ
Odpowiedzi: 330
Odsłony: 48751

auto super wygląda koła robią wrażenie ... a plany z silnikiem masakryczne z takim motorem to auto będzie latać , nie pozostaje nic jak tylko 3mac kciuki :bigok: Witam wszystkich i dzieki za cieple slowa! Co do swapa to niestety duzo wiecej nie myslalem na samym poczatku no ale ajk sie chce miec zr...
autor: Rafalek114
sob lis 29, 2008 02:55
Forum: Zakończone projekty
Temat: GOLF MK3 20 JAHRE GTI - SWAP 1,8 t AUQ
Odpowiedzi: 330
Odsłony: 48751

GOLF MK3 20 JAHRE GTI - SWAP 1,8 t AUQ

Na samym poczatku chcialem zaznaczyc ze obecnie nie mieszkam w Polsce ,ale bywam dosyc czesto.Okolo pol rokou temu kupilem mk3 20jahre na dosyc dobrym wypasie jak na mk3 i w dobrym roczniku bo 10.11.97 ! no i tak sie zaczela ta cala historia z moim golfem ! na poczatek dwa zdjecia jak auto wygladalo...

Wyszukiwanie zaawansowane