Znaleziono 1084 wyniki

autor: kkkacper
pt sie 24, 2018 09:02
Forum: Speed
Temat: Piny kostek z MK4
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 3137

Re: Piny kostek z MK4

KoguT pisze:
pn sie 20, 2018 08:10
2.8 24v albo r32.
A to nie bylo jednakowo w kostkach idących do skrzynki? Piny są poprzestawiane w zależności od silnika?
tak bywa.. jakbym sie pozniej nie odezwal to napisz mi priv w ramach przypomnienia miedzy 15 a 19 ;)
autor: kkkacper
pn sie 20, 2018 07:30
Forum: Speed
Temat: Piny kostek z MK4
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 3137

Re: Piny kostek z MK4

rok, silnik?
autor: kkkacper
ndz sie 19, 2018 11:58
Forum: VR6
Temat: Komputer sterownik vr6 golf 3
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 4952

Re: Komputer sterownik vr6 golf 3

Czy móglby mi ktos potwierdzić lub zaprzeczyć ze mogę zastąpić sterownik wraz z wtyczką vr6 24v aue na taki od sharana ayl? Jakie sa rozbice miedzy tymi silnikami? nie mozesz.. aue jest na jednej fazie, ayl na dwoch.. to najbardziej podstawowa roznica, poza tym aue mial 4 sondy, ayl 2.. itp itd ;)
autor: kkkacper
pt maja 25, 2018 08:08
Forum: Speed
Temat: swap 2.3 v5 do golfa mk2
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 30216

Re: swap 2.3 v5 do golfa mk2

Witam wszystkich:) Jestem po swapie AQN do swojej dwójeczki :hmm: , przeszukalem internet ale nigdzie nie moge znależć jak rozwiązać sprawe z obrotomierzem :-( . Jeśli ktoś cos wie na ten temat niech sie podzieli informacjami :) Widocznie slabo czytales albo tylko twierdzisz, ze czytales.. odezwij ...
autor: kkkacper
pt maja 25, 2018 08:07
Forum: Nasze auta - Projekty
Temat: Tornadorot GTI 88r
Odpowiedzi: 100
Odsłony: 17797

Re: Tornadorot GTI 88r

Ogarnij 1str i na zachętę do dalszego składania lecim do projektów :bajer: :bigok: Co do mojego MK2....dostaje sie na Vag Event, Raceismy itp , mam ogarniete auto ( nie robię swapa , zostaje przy OEM RP ) ;) i co to nie jest PROJEKT!? Kisze się od początku w dziale MK2 ... W sumie to mi to wisi ale...
autor: kkkacper
wt maja 08, 2018 11:23
Forum: 1.8T i 20V
Temat: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Odpowiedzi: 2520
Odsłony: 358729

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

witam mam golfa 4 1.8 agu chce go troche odmulic i dodac mu troche koni okolo 230km (taki mam palan ) moje pytanie czy sterownik 3.8.3 da rade wystroić na takie moce (słyszałem ze moga byc problemy)czy montowac me7.5 z osprzetem ? wiekszy problem to bedziesz mial ze znalezieniem kogos kto to tknie ...
autor: kkkacper
pn maja 07, 2018 13:55
Forum: Car Audio
Temat: Jakie radio z USB
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 953

Re: Jakie radio z USB

ja mam u siebie kupione sto lat temu Sony cdx-gt929u.. uwazam, ze mega radio za taki hajs, niczym nie odstaje od duzo drozszych sprzetow, panel ma mozliwosc ustawienia pod katem, mnogosc funkcji wewnatrz.. ze swojej strony polecam :PUB:
autor: kkkacper
pn maja 07, 2018 10:13
Forum: VR6
Temat: Pytanie do posiadaczy 2.8 24V
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 3683

Re: Pytanie do posiadaczy 2.8 24V

ja mam w obydwu autach to wszystko powywalane.. w mk2 zostawilem tylko podcisnienia idace do regulatora paliwa i zaworka sterujacego kolektorem, reszta poszla won w calosci :jezor:
autor: kkkacper
pt maja 04, 2018 21:33
Forum: VR6
Temat: Pytanie do posiadaczy 2.8 24V
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 3683

Re: Pytanie do posiadaczy 2.8 24V

Okazuje się ,że ma znaczenie. Mam EVAP wpięty w najgrubszy króciec i okazuje się ,że tam jest takie ssanie, że cewka zaworu nie ma siły .Wystarczy wężyk zagiąć i od razu zawór zaczyna działać. a w takim ukladzie to jo.. myslalem, ze mowimy o tych co sa takie same, bodajze 2 albo 3 bo teraz juz nie ...
autor: kkkacper
pt maja 04, 2018 14:08
Forum: VR6
Temat: Pytanie do posiadaczy 2.8 24V
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 3683

Re: Pytanie do posiadaczy 2.8 24V

Wez to wywal w *#cenzura#* xD a krociec z tylu nie ma znaczenia..
autor: kkkacper
wt maja 01, 2018 17:47
Forum: VR6
Temat: vr6 w mk2 ????
Odpowiedzi: 2418
Odsłony: 259500

Re: vr6 w mk2 ????

Seryjne czyli ile mm? Moze go boli za maly przekroj przewodow.. dales dosc wydajna pompe paliwa na takich kondoniarskich przewodach? Ehh xD
autor: kkkacper
pn mar 26, 2018 07:30
Forum: 1.8T i 20V
Temat: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Odpowiedzi: 2520
Odsłony: 358729

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Szybkie pytanie czy można zmienić sterownik silnika z 1.8T agu 06A 906 018 CF na sterownik z 1.8T AEB 8D0 907 558 E?? Powinno zagrać, na szybko przejrzałem schematy i pinout obu sterowników wydaje się być taki sam. ok... dzięki w takim razie go podmienię jak go dostanę i zdam relację czy wszystko j...
autor: kkkacper
czw mar 15, 2018 17:09
Forum: Nasze auta - Projekty
Temat: [Mk2] GTI 2.0 16VT 4Motion DSG
Odpowiedzi: 961
Odsłony: 119664

Re: [Mk2] GTI 2.0 16Vsc 4Motion.

ale ladne WG... skad masz :D hahah.. :bajer:

Wyszukiwanie zaawansowane