Znaleziono 52 wyniki

autor: barton23
wt sty 08, 2008 23:22
Forum: Techniczne (archiwum)
Temat: Ściąga po wymianie łożyska. Geometria dobra
Odpowiedzi: 44
Odsłony: 7460

Pytanie do Rafalczarny a jak sprawdziles opory toczenia, na stacji Diagnostycznej ?? czy na hamownie specjalnie jechałeś ?? Mnie to bardzo wkurza i musze to zrobic bo mnie to do szalu doprowadza
autor: barton23
wt sty 08, 2008 20:59
Forum: Techniczne (archiwum)
Temat: Potrzebny schemat podlaczenia czujnika predkosci
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 3769

Spoko spoko a wiec od poczatku chodzi o tempomat ale on jest skonstruowany przeze mnie i wiem ze jest wszystko dobrze bo w MFA w Vag w grupie 006 elektryki Engine wszystko dziala poprawnie oprócz pierwszej tabeli czyli wskazywania predkości Wiec Chodzi mi o to że komputer nie dostaje prawdopodobnie ...
autor: barton23
wt sty 08, 2008 17:22
Forum: Techniczne (archiwum)
Temat: Potrzebny schemat podlaczenia czujnika predkosci
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 3769

dziekuje pięknie :) [ Dodano : 08 Sty 2008 16:30 ] Miż Fazi powiedz mi prosze, doradz gdzie mam szukac przerwy, podejrzewam ze to na kablach jest. Problem nastepujący: nie działa tempomat tzn raz jest raz go niema ale zazwyczaj go niema wiec sadze ze gdzies kabelki sie przetarly, Licznik pokazuje do...
autor: barton23
wt sty 08, 2008 17:17
Forum: Techniczne (archiwum)
Temat: Ściąga po wymianie łożyska. Geometria dobra
Odpowiedzi: 44
Odsłony: 7460

cisnienie sprawdzone wielokrotnie na atestowanych ciśnieniomerzach, kolo obraca sie łatwo po podniesieniu
autor: barton23
wt sty 08, 2008 02:42
Forum: Techniczne (archiwum)
Temat: Potrzebny schemat podlaczenia czujnika predkosci
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 3769

Potrzebny schemat podlaczenia czujnika predkosci

Musze sprawdzic kable które idą od pulsator (czujnika prędkości) do komputera bo w nie pokazuje mi w VAG prędkości tym samym tempomat nie dziala chociaż licznik ma dobre wskazania, czy dysponuje ktoś schematem podłączenia pulsatora do licznika, komputera i skrzynki przekaźników ??
autor: barton23
wt sty 08, 2008 01:45
Forum: Techniczne (archiwum)
Temat: Ściąga po wymianie łożyska. Geometria dobra
Odpowiedzi: 44
Odsłony: 7460

Auto walnięte nie było, wcześniej nic nie ściagało i jezdziło calkiem dobrze, nawet na tych zimówkach które mu wrzuciłem, byłem w dobry warsztacie + elektroniczne sprawdzenie na stacji diagnostycznej(sprawdzaja prawe wedlug lewego, nie wedlug tylu) i tam bylo że idealnie. Właśnie wróciłem z trasy i ...
autor: barton23
pn sty 07, 2008 21:43
Forum: Techniczne (archiwum)
Temat: Ściąga po wymianie łożyska. Geometria dobra
Odpowiedzi: 44
Odsłony: 7460

Z tyłu mam świeżo wymienione łożyska i wyregulowane idealnie, Geometria jest na bank dobra sprawdzana w profesjonalnym warsztacie, lekko poprawiona a po wymiania wlaściwie sie nie zmienila bo mam wydruk przed i po ustawianiu, przed bylo wszystko w granicach normy, a opony zmienialem z tylu do przodu...
autor: barton23
pn sty 07, 2008 18:15
Forum: Techniczne (archiwum)
Temat: Ściąga po wymianie łożyska. Geometria dobra
Odpowiedzi: 44
Odsłony: 7460

cd

Ściąga na prawą strone wiec, co by miało z tym wspólnego łozysko ze strony lewej ???
autor: barton23
pn sty 07, 2008 13:36
Forum: Techniczne (archiwum)
Temat: Ściąga po wymianie łożyska. Geometria dobra
Odpowiedzi: 44
Odsłony: 7460

Ściąga po wymianie łożyska. Geometria dobra

Mam problem z ściąganiem na strone (prawą) po wymieniae pawego łożyska, myslałem że przestawiłem zbieżność ale bylem na geometrii kół i wszystkie parametry idealne, w granicach błędu poprawili nieznaczni ale nic to nie dało, jak bylo tak jest, łożysko było wciskane na prasie przez fachowców więc nie...
autor: barton23
śr gru 26, 2007 19:30
Forum: FAQ
Temat: [MK3 TDI] TEMPOMAT zamiennik za mniej niz 10zl ???
Odpowiedzi: 541
Odsłony: 227986

zmontowałem dzis tempomat wszystko podłączyłem według schematu wszystkie wartości w VAG sie zagadzaja a po pierwsze czasami nie chce sie włączyć, po drugie nie chce zwalniać mimo ze we Vag przy dzwonku minus jest zmiana wartości, ma ktoś może jakis pomysl jak to zrobić? [ Dodano : 27 Gru 2007 01:52 ...

Wyszukiwanie zaawansowane