Znaleziono 787 wyników

autor: aw69
pn sty 17, 2011 18:11
Forum: TDI
Temat: Pomoc w projekcie AHF GT22
Odpowiedzi: 30
Odsłony: 5095

Pomoc w projekcie AHF GT22

pacio19 jak chcesz gotowy fajny krótki kolektorek pod GT22 z merca wal na pw....moge ci taki wykonać
autor: aw69
pn sty 17, 2011 18:03
Forum: TD
Temat: Kompresor w 1,6 TD oraz 1.9 TD (AAZ)
Odpowiedzi: 79
Odsłony: 19457

Kompresor w 1,6 TD oraz 1.9 TD (AAZ)

ARWAM linkiem z allegro rozbiłeś bank :) tak ten kompresor się nada, jest zajeeeebisty !!! naruchasz nim pierdylion koni i niutonometrów od 950 obr. :) Wpisz sobie sobie ten numer w etka albo jakąs inną serwisówke i dowiedz się do czego słuzy ten kompresor....i nie kompromituj sie na tym i na innych...
autor: aw69
pn gru 27, 2010 16:06
Forum: TDI
Temat: wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
Odpowiedzi: 304
Odsłony: 108277

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Arwam daj zatem jakis wykres z hamowni w takim razie, nawet z dynometu niech bedzie..... Nie no owszem roznica miedzy kolektorem z TD a 1Y moze byc, tak samo jak między kolektorem z 1,9 tdi VP i kolektorem z PD...ale ja mowie o kolekotrze z AWX/ASZ, ze niema sensu rzeźbić "coś lepszego" bo efekt będ...
autor: aw69
pn gru 27, 2010 16:04
Forum: TDI
Temat: wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
Odpowiedzi: 304
Odsłony: 108277

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Ten to faktycznie trochę przesadzony,ale nie gadaj,że szukanie sposobu na jak najlepsze napełnienie cylindrów powietrzem,to sztuka dla sztuki. Bez przesady ale nie takim "wielbłądem", wogole kolektor ssacy nic tu nieda w 1,9 tdi bo głowica prędzej ograniczy napełnianie cylindrów i wałek.....Chcesz ...
autor: aw69
pn gru 27, 2010 14:57
Forum: TDI
Temat: ASZ - jaka droga do 200-220KM?
Odpowiedzi: 49
Odsłony: 8241

ASZ - jaka droga do 200-220KM?

jakby co to niema też problemu z wykonaniem takiego kolektora wydechowego do 1,9 tdi, pod turbine z 3,0 tdi,
autor: aw69
pn gru 27, 2010 14:07
Forum: TDI
Temat: wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
Odpowiedzi: 304
Odsłony: 108277

Re: wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

o fak jaki kolektor :shock: ....skoro te kolektory są takie dobre to zróbcie jakies pomiary itp. itd....bo dla mnie to jest sztuka dla sztuki która nic nie daje....
autor: aw69
sob gru 25, 2010 20:09
Forum: TDI
Temat: wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
Odpowiedzi: 304
Odsłony: 108277

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

odpuść sobie to niema sensu....zaloz AWX i zyj bezproblemowo
autor: aw69
wt gru 21, 2010 02:29
Forum: TDI
Temat: Jak wzmocnić dół w AFN.. ??
Odpowiedzi: 54
Odsłony: 10213

Re: Jak wzmocnić dół w AFN.. ??

mozna zawsze założyć korbowody i tłoki kompletne z jakiejs 130 tdi PD.....pytanie tylko po co ? Co to ma dać ? Bo prędzej niż korba wyskoczy - wywali uszczelke pod głowicą ! Zapamiętać raz na zawsze zaden 1,9 TDI VP nie nadaje sie na mody powyzej hmmm think about + - 180 KM :) Te silniki nie są do t...
autor: aw69
pn lis 22, 2010 22:13
Forum: Zakończone projekty
Temat: [AUDI S4] B5 - by aw69
Odpowiedzi: 141
Odsłony: 34179

Re: Audi S4 B5 - by aw69

cowboy pisze:jedno jest pewne, jak wjedzie 2xGT28 to juz nie bedzie dochodził :) nawet jak zrobi haldexa :P
a tego to nie wiedzą nawet najstarsi górale :) Narazie niema co gdybać....pozatym ja sie nie napinam...znam się z Rafałem bardzo dobrze i nie konkuruje z nim jak nikolas z danielem :) heheheh
autor: aw69
pn lis 22, 2010 22:03
Forum: Zakończone projekty
Temat: [AUDI S4] B5 - by aw69
Odpowiedzi: 141
Odsłony: 34179

Re: Audi S4 B5 - by aw69

nie ma sie co napinać Adam chyba pisał na SR że go Rafał dochodził jak juz złapał trakcję.. Czy ja wiem ? Ciężko powiedzieć.....Dystans który nadrobiłem na starcie trzymałem do końca ćwiartki. Z tego co widzialem we wstecznym lusterku nie wydawało mi się zeby Rafał mnie dochodził.... ale to juz Raf...
autor: aw69
pn lis 22, 2010 22:01
Forum: Zakończone projekty
Temat: [AUDI S4] B5 - by aw69
Odpowiedzi: 141
Odsłony: 34179

Audi S4 B5 - by aw69

ze startu 2 razy wygrałem....z rolki wyścigu nie było. Ogólnie auto narazie stoi sobie w garażu (niemam czasu na jazdy i przyjemności) jakies tam krótkie odcinki nim śmigam po mieście itp....Przygotowuje je do setup 2xGT28R :) Głowice juz lezą i czekają....sprezarki tez juz oczekują. Na dniach zrobi...
autor: aw69
pt paź 22, 2010 22:52
Forum: TDI
Temat: Magnetyzer Dynamic Fuel test
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 5725

Magnetyzer Dynamic Fuel test

Cudo zostało wymontowane i jutro jak czas pozwoli odesle do firmy, zobaczymy czy nie bedzie żadnych problemów ze zwrotem kasy
Ty za to zapłaciłeś ???? buaaaaaaaaaaaaaahahahhahahah :rotfl: rozbiłeś bank ! :)
autor: aw69
śr wrz 15, 2010 13:58
Forum: TDI
Temat: Golf IV AHF -----> BLT Big turbo by aw69 & MR Motors
Odpowiedzi: 56
Odsłony: 14283

Golf IV AHF -----> BLT Big turbo by aw69 & MR Motors

jak jestes Zambrowa to skontaktuj sie ze mna.....wal na pw
autor: aw69
czw sie 12, 2010 01:31
Forum: TDI
Temat: GT2256v z merca 2.7CDi ML lub E klassy jaki kolektor do tego
Odpowiedzi: 95
Odsłony: 23877

Re: GT2256v z merca 2.7CDi ML lub E klassy jaki kolektor do

caro86wlkp pisze:kolektor z passata b2/ T2, na nim gt2256v powinno wyjść bliżej skrzyni biegów, także powinno obyć sie bez przeróbki łapy czy turbo.
Obrazek Obrazek

ciekawe jak wtedy puścisz downpipe

Wyszukiwanie zaawansowane