Znaleziono 1586 wyników

autor: Matijas
ndz lip 18, 2010 22:39
Forum: Pozostałe z grupy VAG
Temat: VW Polo 6N GTI by Emi & Christopherek
Odpowiedzi: 42
Odsłony: 12268

Fajny maly pomykacz :grin: :bigok:
ladne koło, lampki jakies z przodu insze i spoko:)

Pasek od teścia już odebrany?
autor: Matijas
wt cze 08, 2010 21:47
Forum: 16V
Temat: duża przepływka od BMW w digifant II
Odpowiedzi: 35
Odsłony: 3928

mustang877 pisze:sprężyne nie koniecznie, tylko płytkę przełóż i ustaw napięcie na około 1,08V na biegu jałowym.
ok dzieki:)
autor: Matijas
wt cze 08, 2010 21:46
Forum: Zakończone projekty
Temat: Golf MKI 4x4 ~ 11.5sec do 200
Odpowiedzi: 603
Odsłony: 158902

djtom pisze:Cytat:
Chmielu to nie mial w tym czasie przy porodzie asystowac?

miesiac temu urodzone
pepkowe bylo czy na majovwce bedzie? :chytry:
autor: Matijas
wt cze 08, 2010 02:01
Forum: Zakończone projekty
Temat: Golf MKI 4x4 ~ 11.5sec do 200
Odpowiedzi: 603
Odsłony: 158902

djtom pisze:jadziem z chmielem i górolem, weselnej jeszcze kapke zostało wiec bedzie gruuubo
Chmielu to nie mial w tym czasie przy porodzie asystowac? :chytry: :grin:
autor: Matijas
pn cze 07, 2010 19:32
Forum: Pozostałe z grupy VAG
Temat: (EX) Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877
Odpowiedzi: 275
Odsłony: 29305

mustang877 pisze:wtryski można po kolorze rozpoznać
zielone od czego?, jeszcze dzisiaj sprawdze, ale raczej zielone.


Audi kumpla, dlugo nim jezdzi wiec ogarniety kierownik raczej, sam sie zdziwil;p Ostatnio tez Leona TS ARL`a 150ps objechałem. On to sie dopiero zdziwil;p :bigok:
autor: Matijas
ndz cze 06, 2010 16:53
Forum: Pozostałe z grupy VAG
Temat: (EX) Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877
Odpowiedzi: 275
Odsłony: 29305

wrażenia bardzo pozytywne bo nie dość ze zmienił sie dzwięk przez zmianę kolektów to i osiągi wyrażnie sie polepszyły. największy przypływ mocy czuc jest w zakresie od 4500 do 6500 RPMa ale niestety dół sie za to zrobił mniej elastyczny. przepływki od bmw narazie nie kupuje bo w między czasie planu...
autor: Matijas
ndz cze 06, 2010 12:14
Forum: Zakończone projekty
Temat: MK4 TDI ARL 4motion,25th,GTB2260VK,Colour Concept,SE
Odpowiedzi: 270
Odsłony: 49503

Fajny goferek z dobrym silnikiem i jeszcze lepszym napedem:)

Co do przyspieszenia seryjnego ARL`a prawda jest taka ze szalu nie robi...
Mialem Leona Ts ARL i faktycznie zamulony byl, te silniki ponoc zwawsze sie robia po czipie, zmieniaja sie nie do poznania, sprobuj;) :grin:
autor: Matijas
ndz cze 06, 2010 09:45
Forum: Golf Cabrio
Temat: GALERIA CABRIO - Zdjęcia naszych cabriówek
Odpowiedzi: 376
Odsłony: 190408

Moje maleństwo:)

Obrazek
autor: Matijas
ndz cze 06, 2010 08:21
Forum: Nasze auta - Projekty
Temat: [SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
Odpowiedzi: 1043
Odsłony: 131298

Piekne Scirro:) wcale nie gorsze od tego najnowszego imho:)

Wjedzie silnik bedzie szał :grin: :bigok:
autor: Matijas
ndz cze 06, 2010 08:10
Forum: Pozostałe z grupy VAG
Temat: (EX) Corrado 2.0 16v 9A by Mustang877
Odpowiedzi: 275
Odsłony: 29305

Piekny corek no i silniczek malina:)

Jak wrazenia po dotychczasowych modach pod maska?

Co z przepływka z bmw??

Powodzenia w dalszych modach!
autor: Matijas
sob cze 05, 2010 22:47
Forum: 16V
Temat: duża przepływka od BMW w digifant II
Odpowiedzi: 35
Odsłony: 3928

To kolejne pytanie o przeplywke, w moim cabim jak kupilem byl gaz i jezdzilem na nim pierwszych pare dni, jednak wystrzelil pogielo klapke, wysadzilo dol, wszystko zlozylem i na ile sie dalo naprawilem, mialem jednak problem z ustawieniem wlasciwie naciagu kolka. (teraz jest niby ok, ale jak sie ost...
autor: Matijas
sob cze 05, 2010 22:05
Forum: KILLe
Temat: Golf R20 vs. Saab 9-5 2.8 Turbo XWD
Odpowiedzi: 59
Odsłony: 12664

ArtBiGT pisze:Maciek, nie ma co gdybać, będzie Toyo, będziemy działać Janek na poprzedniej feldze kręcił zbliżone czasy do Zlos'a, także zobaczymy
No chyba, ze Bertone`a staniesz to wtedy Rka pozamiatana raczej;p tylko oczywiscie top down :grin:
autor: Matijas
sob cze 05, 2010 21:06
Forum: KILLe
Temat: Golf R20 vs. Saab 9-5 2.8 Turbo XWD
Odpowiedzi: 59
Odsłony: 12664

ArtBiGT napisał/a: jak kupię z ziomem odpowiednie opony to się ustawimy na małe co nie co Daj znać jak kupisz, wyrzucę z auta siedzenia, klimatyzację, tapicerkę, tylne szyby na plexi i zrobię dużą kupę. Wtedy będzie masa porównywalna... Tylko z gofra zostanie blacha... Mysle ze nie trzeba nic wyrzu...
autor: Matijas
sob cze 05, 2010 16:12
Forum: KILLe
Temat: Golf R20 vs. Saab 9-5 2.8 Turbo XWD
Odpowiedzi: 59
Odsłony: 12664

Gratki, kill z konkretna fura :bigok:

Wyszukiwanie zaawansowane