Znaleziono 3737 wyników

autor: evolution
pt cze 08, 2012 17:57
Forum: TDI
Temat: Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FMIC
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 3962

Re: Problem z doładowaniem AJM + wtryski AL + turbo ARL + FM

Panowie a co może być przyczyną tego że podczas przyspieszanie w przedziale obrotów od 1800 do 2300 ciśnienie jest ok 1.6bar, spod maski słychać odgłos jakby silnik nie był w stanie przyjąć takiej dawki powietrza,auto słabo przyspiesza a gdy przekroczy 2300 cisnienie opada i auto wyrywa do przodu? ...
autor: evolution
pn cze 04, 2012 22:29
Forum: TDI
Temat: Garrett GTB do TDI PD
Odpowiedzi: 724
Odsłony: 87515

Re: Garrett GTB do TDI PD

Dario84 pisze:u mnie jest 2,5" na 3 tlumikach. ten dźwięk to różnica ciśnień w dolocie i wydechu kiedy ujmuje się gaz przy zamkniętych kierownicach
a ja bym obstawil flutering slyszalny z dolotu:)
autor: evolution
pn cze 04, 2012 22:27
Forum: TDI
Temat: Garrett GTB do TDI PD
Odpowiedzi: 724
Odsłony: 87515

Re: Garrett GTB do TDI PD

grabiec pisze:z ciekawosci zobacze jak jest u mnie :D i moze nagram to wrzuce

no i nagralem

[youtube][/youtube]
1.5 bara przy 2 krpm to juz zdrowy wynik. pytanko tylko czy ten odglos od 1800 rpm do 2400 to nie surge juz???
autor: evolution
sob cze 02, 2012 15:08
Forum: TDI
Temat: Garrett GTB do TDI PD
Odpowiedzi: 724
Odsłony: 87515

Re: Garrett GTB do TDI PD

to 5 bieg
autor: evolution
sob cze 02, 2012 14:53
Forum: TDI
Temat: Garrett GTB do TDI PD
Odpowiedzi: 724
Odsłony: 87515

Re: Garrett GTB do TDI PD

auto bylo wtedy wstepnie wystrojone bo pojawily sie nieszczelnosci w IC teraz juz nie kopci tak strasznie troszke ale nie duzo ale przeciez bez dymu przy ponad 200KM raczej sie nie obejdzie http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=MVUbH1MZTKg&feature=endscreen co do trakcji przy 4motion nie ma problemu ...
autor: evolution
śr maja 30, 2012 19:34
Forum: TDI
Temat: Garrett GTB do TDI PD
Odpowiedzi: 724
Odsłony: 87515

Re: Garrett GTB do TDI PD

a ja mam na wyzszych obrotach i na wyzszych biegach 2.3bara i taka wartosc sie utrzymuje non stop rosnie stopniowo dovhodzi do 2.3 i tak trzyma bede mial chwilke to nagram jak cisnienie rosnie na poszczegulnych biegach moze nie budzi sie jak evo ale jest :) co ty masz w aucie 300 ps ze takie cisnie...
autor: evolution
wt maja 29, 2012 22:45
Forum: TDI
Temat: Garrett GTB do TDI PD
Odpowiedzi: 724
Odsłony: 87515

Garrett GTB do TDI PD

czytaj forum, sprzeglo sie slizgalo w tym zakresie wiec odjete jest boostu na wysokich biegach w taki sposob by na niskich biegach trzymal rame 2 bar, wszyscy wiemy ze sprzegło siada najszybciej na wysokich biegach, a na niskich daje rade mimo ze teoretycznie ciagnie duze wartosci
autor: evolution
wt maja 29, 2012 22:07
Forum: TDI
Temat: Garrett GTB do TDI PD
Odpowiedzi: 724
Odsłony: 87515

Re: Garrett GTB do TDI PD

fasd pisze:evo powiedz mi jakie doładowania masz przy gtb w dolnej czesci obrotów i jak najbardziej optymalnie zrobić zeby turbo sprawnie wstawało
wstawało?
looknij tu [youtube][/youtube] to taki standard do osiagniecia
autor: evolution
pn maja 28, 2012 20:50
Forum: TDI
Temat: Garrett GTB do TDI PD
Odpowiedzi: 724
Odsłony: 87515

Garrett GTB do TDI PD

Daron7 pisze:Każdy robi tak jak umie
owszem tyle ze nikt o zdrowych zmyslach nie montowałby takiego zestawu mogac to zrobic na jednej pamieci i kilku elementach przeciwzakloceniowych. Rozwiazanie na dwoch pamieciach to tak jakbys probowal jechac z warszawy do berlina przez NY
autor: evolution
pn maja 28, 2012 19:32
Forum: TDI
Temat: Garrett GTB do TDI PD
Odpowiedzi: 724
Odsłony: 87515

Re: Garrett GTB do TDI PD

Daron7 pisze:
toffic pisze:Niech zgadne: 2 razy większy flasz?? i masowanie pewnej nóżki zmienia punkt startowy "czytania" pamięci??
2x29f400b + Przemiennik szesnastokrotny + 4 oporniki + switch
jakbym tak kombinowal to bym elektrownie atomowa w ecu wytworzył :rozpacz:
autor: evolution
ndz maja 27, 2012 22:16
Forum: TDI
Temat: Garrett GTB do TDI PD
Odpowiedzi: 724
Odsłony: 87515

Re: Garrett GTB do TDI PD

uuu to troche trzeba wydać :grin: .. tzn jeżeli komuś zależy na takim czymś, to na pewno zajebista sprawa :grin: sa tacy ktorzy chca miec wiecej niz 2 rozne programy bo np\ jezdzi autem z dzieckiem zona program slaby jezdzi klient sam spokojnie program mocny1 'potrzeba na jakies ustawki na swiatłac...
autor: evolution
ndz maja 27, 2012 21:54
Forum: TDI
Temat: Garrett GTB do TDI PD
Odpowiedzi: 724
Odsłony: 87515

Re: Garrett GTB do TDI PD

2 bary bez surge mozna z gtb w PD osiagnac na poziomie 1600 rpm, w vp 1900. mowie o nierozwierconych glowicach. można prosić jakiś wykres jak to wygląda? nie bądź taki tajemniczy pochwal sie wynikami poszukaj na FB, jest wykres ladnie wstajacego gtb ograniczonego paliwem i dwoch programow za razem....
autor: evolution
ndz maja 27, 2012 11:04
Forum: TDI
Temat: Garrett GTB do TDI PD
Odpowiedzi: 724
Odsłony: 87515

Garrett GTB do TDI PD

dokladnie tak jak pisza, przełacznik pod reka na wybranie bazowych dwoch programow ( przykladowo, miasto <-> moc) i na kazdej pozycji przełacznika vagiem mozna wybrac 3 poziomy dymu, czyli łacznie 6 programow do wyboru
autor: evolution
sob maja 26, 2012 20:46
Forum: Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników
Temat: AJM z większymi (?) pompkami
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 459

Re: AJM z większymi (?) pompkami

anderllh pisze:BIPy oraz dawka biegu jałowego do sprawdzenia, parametry powinny być wysoko ponad normę.
nie beda.. sprawdzone

Wyszukiwanie zaawansowane