Znaleziono 489 wyników

autor: mariusz33
sob cze 12, 2021 17:14
Forum: Wnętrze i Nadwozie
Temat: [mk4] Zardzewiała listwa od uszczelki szyby
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 56

[mk4] Re: Zardzewiała listwa od uszczelki szyby

Siema daj fotke .
autor: mariusz33
sob cze 12, 2021 17:01
Forum: Elektryka
Temat: [mk1] Lupo 2004 1.0 swiatla mijania ikonka
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 194

[mk1] Re: Lupo 2004 1.0 swiatla mijania ikonka

Siema powiedz mi czy pompa paliwa zalacza ci sie po otwarciu drzwi?
autor: mariusz33
sob cze 12, 2021 16:52
Forum: Wnętrze i Nadwozie
Temat: [mk1] Nieszczęsne radio
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 55

[mk1] Re: Nieszczęsne radio

Siemka poszukaj na allegro jest gosc ktoremu wysylasz numer radia ,wplacasz chyba kolo 20 zl i odsyla ci smsem kod.
autor: mariusz33
sob cze 05, 2021 19:02
Forum: Elektryka
Temat: [mk1] Lupo 2004 1.0 swiatla mijania ikonka
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 194

[mk1] Re: Lupo 2004 1.0 swiatla mijania ikonka

Witam brzeczek ma dzialac ,mam tez lupo oprocz golfa.Centralnego tez nie mam.Jak cos pytaj .
autor: mariusz33
pt maja 21, 2021 18:25
Forum: Wnętrze i Nadwozie
Temat: [mk4] boczek drzwi mk4
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 675

[mk4] Re: boczek drzwi mk4

Witam ja mam trzy na handel i inne uchwyty.
autor: mariusz33
pt kwie 16, 2021 00:17
Forum: Style
Temat: [inny] Lupo z przodem od arosy
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 531

[inny] Re: Lupo z przodem od arosy

Nie wiem.Ale mysle ze nie.
autor: mariusz33
wt kwie 13, 2021 01:20
Forum: Style
Temat: [inny] Lupo z przodem od arosy
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 531

[inny] Re: Lupo z przodem od arosy

Nie wiem ale po co ci ten 3-cylindrowy klekot.To mól.
autor: mariusz33
śr kwie 07, 2021 17:20
Forum: Style
Temat: [inny] Lupo z przodem od arosy
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 531

[inny] Re: Lupo z przodem od arosy

Witam moim zdaniem lupo ma ladniejszy przod ,mam takie cudo ale 1.0 .Nie polecam ci 3l bo sypia sie skrzynie i nie pasuja graty ze zwyklego.
autor: mariusz33
sob mar 27, 2021 00:41
Forum: Pozostałe z grupy VAG
Temat: Minionek - Leon TDI
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 7285

Re: Minionek - Leon TDI

Ok a to są gotowe pasy?
autor: mariusz33
czw mar 25, 2021 14:45
Forum: Pozostałe z grupy VAG
Temat: Minionek - Leon TDI
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 7285

Re: Minionek - Leon TDI

Witam powiedz mi jak z homologacja tych pasow?
autor: mariusz33
czw mar 04, 2021 13:30
Forum: Kąciki
Temat: Kącik posiadaczy MK4
Odpowiedzi: 14432
Odsłony: 1623720

Re: Kącik posiadaczy MK4

W kazdym sa.
autor: mariusz33
pt lut 12, 2021 16:28
Forum: Kąciki
Temat: Kącik posiadaczy MK4
Odpowiedzi: 14432
Odsłony: 1623720

Re: Kącik posiadaczy MK4

Kolego u mnie otwieram wszystko pilotem a jak zamkne pilotem i mam otwarta klape to po 30 sekundach sie uzbraja.Tak samo jest jak otwoze samochod z pilota i nie rusze zadnymi drzwiami to po 30 sekundach sam sie zamknie.
autor: mariusz33
pt lut 12, 2021 12:00
Forum: Kąciki
Temat: Kącik posiadaczy MK4
Odpowiedzi: 14432
Odsłony: 1623720

Re: Kącik posiadaczy MK4

A po mojemu to jest normalka i też Tak jest u mnie.
autor: mariusz33
ndz lut 07, 2021 16:49
Forum: Kąciki
Temat: Kącik posiadaczy MK4
Odpowiedzi: 14432
Odsłony: 1623720

Re: Kącik posiadaczy MK4

Najpierw to bym zaczal od sprawdzenia oleju.

Wyszukiwanie zaawansowane