Znaleziono 152 wyniki

autor: malutki83
czw paź 03, 2013 23:33
Forum: Zawieszenia
Temat: Bilstein B6 + seryjne sprężyny golf II
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1370

Re: Bilstein B6 + seryjne sprężyny golf II

simon83 pisze:poliuretan zamiast gumy :D

to już postanowione :-)
autor: malutki83
czw paź 03, 2013 23:11
Forum: 16V
Temat: MK3 swap do MK2
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 8663

Re: MK3 swap do MK2

Jestem pewien, tzn do zwrotnic 4x100 dawałem piasty 5X100 a tak chce autor tego tematu dokładnie tak jest jak toffic mówi zmieniasz tarcze i piasty i wszystko jest ok malutki83 , chcesz wahacze z mk3 dawać ? czy źle coś przeczytałem ? Po co to robisz ? Zostają te z mk2 nie mam potrzeby poszerzania ...
autor: malutki83
śr paź 02, 2013 19:56
Forum: Speed
Temat: pozbycie sie pompy abs golf II g60
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1573

pozbycie sie pompy abs golf II g60

znalazłem coś takiego i wydaje mi się że będzie ok

http://allegro.pl/vw-passat-b3-1-6td-se ... 56988.html" onclick="window.open(this.href);return false;
autor: malutki83
śr paź 02, 2013 17:08
Forum: Speed
Temat: pozbycie sie pompy abs golf II g60
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1573

pozbycie sie pompy abs golf II g60

witam chcę się pozbyć pompy abs w golfie II g60 i przejść na normalne serwo,
1. Od czego założyć serwo do auta typowo kjs
2. Jaką pompę hamulcową
3. Skąd wziąć blachę do mocowania serwa ( na 4 śruby) i pompy sprzęgła.
autor: malutki83
śr paź 02, 2013 16:03
Forum: 16V
Temat: MK3 swap do MK2
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 8663

MK3 swap do MK2

dobra kable wyprułem do skrzynki te do wycieraczek założę też z mkIII. ale na instalacji został mi jeszcze jeden przekaźnik nie wiem od czego?? http://img19.imageshack.us/img19/2285/lxoz.jpg Jeszcze mam pytanie odnośnie poduszki silnika u mnie w g60 jest ona na 3 śruby ( ta od strony rozrządu z tyłu...
autor: malutki83
wt paź 01, 2013 22:45
Forum: 16V
Temat: MK3 swap do MK2
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 8663

MK3 swap do MK2

no już zdemontowany komora pusta, tylko coś w zamian muszę włożyć
autor: malutki83
wt paź 01, 2013 22:30
Forum: 16V
Temat: MK3 swap do MK2
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 8663

MK3 swap do MK2

jeszcze nad tym nie myślałem bo nie sprawdzałem jaką wydajność mam w g60,
teraz kombinuję nad wyrzuceniem elektrycznej pompy abs i przejściem na normalne serwo i wysprzęglnik hydrauliczny,

pomalutku krok po kroku i jakoś może uda mi się to ogarnąć.
autor: malutki83
wt paź 01, 2013 22:02
Forum: 16V
Temat: MK3 swap do MK2
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 8663

MK3 swap do MK2

golf to g60 z 91 roku, ta wtyczka była przy komputerze
autor: malutki83
wt paź 01, 2013 21:27
Forum: 16V
Temat: MK3 swap do MK2
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 8663

MK3 swap do MK2

[IMG=http://img820.imageshack.us/img820/9321/sqyk.jpg][/IMG]

Anie wystarczy do tej wtyczki wpiąć kompa??

Czy trzeba wypiąć całą wiązkę wchodzącą do kabiny do skrzynki bezpieczników?? tam na niej jest u mnie jeszcze np. wycieraczki przód. rozrusznik itd. czujniki??
autor: malutki83
sob wrz 28, 2013 22:54
Forum: Zawieszenia
Temat: Bilstein B6 + seryjne sprężyny golf II
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1370

Bilstein B6 + seryjne sprężyny golf II

no mi właśnie nie zależy na tym żeby było mega twardo bo na szutrach to się nie da jechać wogle, dlatego szukam rozwiązania w stylu twardo ale nie kamień żeby coś wybierało nierówności ale żeby na nawrotach tylne koło nie unosiło się w powietrze.

a co masz na myśli inne elementy??
autor: malutki83
sob wrz 28, 2013 20:49
Forum: 16V
Temat: MK3 swap do MK2
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 8663

MK3 swap do MK2

a jeszcze jedno.

Jak założę wózek i szersze wahacze a mocowanie górne w kielichu zostanie z golfa II to nie zmieni mi się kont pochylenia koła??
autor: malutki83
sob wrz 28, 2013 20:04
Forum: 16V
Temat: MK3 swap do MK2
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 8663

MK3 swap do MK2

czyli moj pomysl z przeprasowaniem piast lekko mowiac nietrafiony? zastanawiam sie czy jak go poszerze to nie beda opony szorowac o blotniki.
autor: malutki83
sob wrz 28, 2013 19:32
Forum: 16V
Temat: MK3 swap do MK2
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 8663

MK3 swap do MK2

dzis wyjechal z mojego g60, mam kupiona cala trojke gti i chce z niej wsadzisc abf. duzo rzezby bedzie z elektryka moj golf to 91 dawca 94 polosie zostawic z g60? i chce przejsc na 5x 100 to musze tylko piasty przeprasowac w moje lozyska czy cale zwrotnice zmienic? z gory fzieki za wszelka pomoc i s...
autor: malutki83
sob wrz 28, 2013 13:01
Forum: 16V
Temat: koło zamachowe waga
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 9955

koło zamachowe waga

a macie kogoś komu można wysłać koło zamachowe z abf do odelżenia i wyważenia. auto ma być typowo kjs - owe

z góry dzięki za wszelkie namiary

Wyszukiwanie zaawansowane