Znaleziono 1094 wyniki

autor: kkkacper
pn lip 05, 2021 07:25
Forum: Speed
Temat: 1.8t licznik
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 142

Re: 1.8t licznik

Witam. Zabrałem się za swap w moim golfie mk1 cabrio na 1.8t BAM. Nie był bym sobą gdyby to był zwykły swap wiec wrzuciłem skrzynie quattro z audi tt 8n i mam problem z tym co zrobić żeby prędkościomierz pokazywał cokolwiek Problem w tym ze w skrzyni jest impulsator a wiadomo licznik mam na linke c...
autor: kkkacper
pn mar 08, 2021 08:13
Forum: 1.8T i 20V
Temat: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Odpowiedzi: 2525
Odsłony: 503568

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Cześć wszystkim, potrzebuję waszej opinii. Mam dawcę a3 ajq, zakupione wcześniej k04-64 i kupe innych gratów do swapa mk2. Ostatnio szukałem czegoś, i natrafiłem na informację że w ajq jest sonda wąskopasmowa. Czy jest sens teraz kontynuować z tym co jest czy szukać inny słupek co niesie nast. kosz...
autor: kkkacper
śr sie 26, 2020 07:08
Forum: 1.8T i 20V
Temat: Modyfikacjie sterownika 1.8t agu
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1596

Re: Modyfikacjie sterownika 1.8t agu

Pastusiak pisze:
pt lip 31, 2020 21:30
Da się, może zapytaj w Evolution Motorsport - Jacek Jakimów, albo jak jesteś ze Śląska to Digitun - Czechowice Dziedzice
Krzysiek juz tych starych kapci nie tyka.. Jakimow jak najbardziej..
autor: kkkacper
śr lip 08, 2020 07:18
Forum: Speed
Temat: Kompresor do 1.8 GU
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1051

Re: Kompresor do 1.8 GU

zmienic kolko, dorobic na pk, zmienic alternator, hmm? wielu mozliwosci tam nie ma.. skoro taki problem staje Ci na drodze to nie wroze pomyslnosci.. no chyba, ze to kolejne planowanie przez kompa, a nie w garazu ;)
autor: kkkacper
śr kwie 22, 2020 22:19
Forum: 1.8T i 20V
Temat: 1.8t auq mocniejsze sprzęgło
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 6598

Re: 1.8t auq mocniejsze sprzęgło

wesol pisze:
śr kwie 22, 2020 12:23
Też widziałem jak zamach był sztywny i tarcza też sztywna od zestawu dwumasowe go była i jakoś to dawało radę. Także brak tłumienia jakoś nie wpływa strasznie na komfort jak i do dobijanie skrzyni. To głupie mity. Skrzynie siadają i te z dwumasamii te bez.
Tak jak mowisz ;)
autor: kkkacper
śr kwie 22, 2020 11:39
Forum: 1.8T i 20V
Temat: 1.8t auq mocniejsze sprzęgło
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 6598

Re: 1.8t auq mocniejsze sprzęgło

Znaczy się mówisz że dorabiasz zapach sztywny i tarcze dajesz sztywną też ? Na necie właśnie nie mogłem się połapać bo raz mi wychodzi że do tych 3.0 TDI były tarcze z tłumikiem a raz że bez tłumika. U siebie w obydwu autach mam sztywne tarcze, a co klient sobie zalozy to jego sprawa.. mowie, ze do...
autor: kkkacper
śr kwie 22, 2020 07:28
Forum: 1.8T i 20V
Temat: 1.8t auq mocniejsze sprzęgło
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 6598

Re: 1.8t auq mocniejsze sprzęgło

wesol pisze:
wt kwie 21, 2020 19:07
Tyle że tam chyba jest dwumas więc tarcza bez tłumika?
po pierwsze male ma to znaczenie poza walorami akustycznymi, a po drugie tarcza z kompletu ma chyba najwieksze sprezynki jakie widzialem w seryjnych tarczach :pub:
autor: kkkacper
wt kwie 21, 2020 12:49
Forum: 1.8T i 20V
Temat: 1.8t auq mocniejsze sprzęgło
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 6598

Re: 1.8t auq mocniejsze sprzęgło

Witam. Po pierwsze chciałem się przywitać. Więc cześć 😁. A teraz do rzeczy. Mam 1.8t auq z 6 biegową skrzynka. Zbieram graty na projekt ok 300/320km. Jakie sprzęgło, zestaw z dwumasą ogarnie takie moce? moge zrobic zamach CNC pod sprzeglo z Audi 3.0TDi/RS4.. bedzie dzialalo jak seria, a zapasu spoo...
autor: kkkacper
pt kwie 17, 2020 07:15
Forum: Nasze auta - Projekty
Temat: Golf MK2 R32 4Motion KRZAK POWRÓT PO 3 LATACH str.72
Odpowiedzi: 1014
Odsłony: 160527

Re: Golf MK2 R32 4Motion KRZAK POWRÓT PO 3 LATACH str.72

nie wiem czemu, ale jaram sie tym faktem jakby to moje bylo :kac: hahahha :grin:

Obrazek
autor: kkkacper
śr mar 04, 2020 08:16
Forum: Nasze auta - Projekty
Temat: AUDI R$4 B5 by 16vg60(KRZAK) 436PS,541NM
Odpowiedzi: 627
Odsłony: 165388

Re: AUDI R$4 B5 by 16vg60(KRZAK) 436PS,541NM

hahahahah.. takie info to ja lubie :food: :food: :food: :grin: :grin:
autor: kkkacper
pn lut 24, 2020 22:49
Forum: Golf R
Temat: Kratki zderzaka R32 MK4
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1852

Re: Kratki zderzaka R32 MK4

IC i tak bedzie tylko pod glowna kratka.. ogolnie ciezki temat.. ja mam chlodnice oleju pod ta pelna i tez mnie to wkur****, bede chyba recznie rezal te otworki xD
autor: kkkacper
pt paź 04, 2019 10:27
Forum: VR6
Temat: Pomoc przy r32
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 12118

Re: Pomoc przy r32

przytulak26 pisze:
pt wrz 27, 2019 17:53
Rysiektr to ten dźwięk przy zmianie biegu które słychać tylko w DSG .
Farts? Really? Farts to mozesz sam puscic najwyzej.. ;) napisz czy chcesz to zrobic zdalnie czy lokalnie, jesli to drugie to skad jestes, bedzie latwiej cos powiedziec..
autor: kkkacper
śr wrz 04, 2019 11:59
Forum: VR6
Temat: Układ dolotowy R32 Mk4
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 2229

Re: Układ dolotowy R32 Mk4

nie ma najmniejszego sensu kupowac firmowek.. generalnie nie wiem po co chcesz w N/A to ruszac, ale jesli juz to zlec to poprostu jakies firmie niech Ci wyspawaja i tyle.. w ori puche wrzuc wkladke K&N i po temacie.. no chyba, ze masz ultra parcie to wrzuc Boxa od BMC tylko wtedy bedziesz musial pom...

Wyszukiwanie zaawansowane