Znaleziono 36 wyników

autor: thorrado
pn lut 17, 2014 17:16
Forum: Układ Napędowy
Temat: Jaka skrzynia,do czego i od czego (temat zbiorczy)
Odpowiedzi: 384
Odsłony: 104755

skrzynia biegów 4 motion od czego obudowa?

Niestety moja skrzynia w mk4 1.9tdi 4 motion wybuchła demolując obudowę muszę znaleźć nowa obudowe i jako że znalezienie skrzynie EAG jest mało relane myślę żeby dać obudowę z jakiegoś synchro obojętnie wyglądaja z grubsza podobnie, próbował ktoś tak, porównywał ? wszelkie info miło widziane ewentu...
autor: thorrado
śr gru 07, 2011 18:59
Forum: VR6
Temat: [24v] jaka kompresja????
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1466

Re: [24v] jaka kompresja????

już wiem :

dla potomnych bo to ciężko znaleźć :


AQP od 0,9-1,4 MPa = 9-14 bar
autor: thorrado
ndz gru 04, 2011 21:17
Forum: VR6
Temat: [24v] jaka kompresja????
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1466

[24v] jaka kompresja????

przeryłem cały internet i nie znalazłem może ktoś wie jaka jest prawidłowa kompresja w 24v (w barach)
a jak nie to kto mierzył i ile wyszło...
autor: thorrado
wt cze 14, 2011 22:52
Forum: 1.8T i 20V
Temat: dziwny problem...
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 1520

dziwny problem...

niebardzo bo nic niezminialem chyba ze taki motor kupilem juz z innymi ale watpie, zreszta zalewa go jak sie sonda wysra wczesniej bym sie sklanial ze za ubogo jest podpinalem afr coprawda waskopasmowy ale pokazywal przy bucie dolna granice normal a lean
autor: thorrado
wt cze 14, 2011 01:13
Forum: 1.8T i 20V
Temat: dziwny problem...
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 1520

dziwny problem...

ok.wymienilem przepływke i sonde mimo to doladowanie 0,3 bara. błedów brak wiec stwierdziłem, że pewnie ktos je skrecił i odkreciłem je do 0,5 czasami 0,55i autko odrzyło a potem zaczeła sie uwalać sonda wyminilem już 2 i przejad pare km i zdycha i zaczyna autko zalewac boost spaado 0,3 mimo ze odkr...
autor: thorrado
śr maja 04, 2011 12:53
Forum: 1.8T i 20V
Temat: prawidłowe ciśnienie oleju w 1.8t
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1721

prawidłowe ciśnienie oleju w 1.8t

ja mam podobnie
autor: thorrado
pt kwie 15, 2011 20:24
Forum: 1.8T i 20V
Temat: dziwny problem...
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 1520

dziwny problem...

podstawilem oryginalna dv i dalej to samo, ktos cos jakies pomysły?:)
autor: thorrado
ndz kwie 03, 2011 19:46
Forum: 1.8T i 20V
Temat: dziwny problem...
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 1520

dziwny problem...

N'ka podminiona - bez zmian, dolot szczelny podcisnienia wymienione,

jakie wartosci powinna wykazywac sonda ( w V) ?

pozostaje jeszcze bov, no ale teoretycznie nipowinien miec wplywu ze względu na brak mapsensora...
autor: thorrado
czw mar 31, 2011 23:32
Forum: 1.8T i 20V
Temat: dziwny problem...
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 1520

dziwny problem...

macie jakis pomysł jak sprawdzic szczelnośc dolotu? łąpe przykladam nigdzie nie dmucha nigdzie nic nieświszczy :] itp,

boost mam 0,3 bara ;/ jak odpinam n75 to dochodzi do 1 bara ale wiadomo komp głupieje.
autor: thorrado
czw mar 31, 2011 22:30
Forum: 1.8T i 20V
Temat: dziwny problem...
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 1520

dziwny problem...

no ale wywala ewidentnie i tylko błąd przepływki..
autor: thorrado
czw mar 31, 2011 22:04
Forum: 1.8T i 20V
Temat: dziwny problem...
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 1520

dziwny problem...

Pacjent : AGU z golfa 4 2001 rok (prawdopodobnie) przeswapowany do corrado vr6. zrobiony dolot z fmicem + blow off properfekt atmosferyczny + stożek problem: bład przepływki: Mass Air Flow (MAF) Circuit Low Input pogmeralem w kabelkach okazalo sie ze nie bylo plus na przepływke podpięte tam gdzie tr...
autor: thorrado
sob gru 04, 2010 17:57
Forum: 1.8T i 20V
Temat: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Odpowiedzi: 2523
Odsłony: 416193

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

znalzalem na allegro za 350zl i to od kogos z tego forum wiec i tak promocja, pozatym moj towar moja cena, nikogo nie zmuszam do zakupu, wszystko mozna taniej kupic kwestia tylko jakie, także wypraszam sobie tego typu komenty
autor: thorrado
pt gru 03, 2010 11:40
Forum: 1.8T i 20V
Temat: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Odpowiedzi: 2523
Odsłony: 416193

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

mam te wtryski denso mjy100460 do sprzedania za 250zl:)
autor: thorrado
śr wrz 22, 2010 19:26
Forum: 1.8T i 20V
Temat: [1.8T] Zwężka przy turbinie K03 i K03s - dolot
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 9417

[1.8T] Zwężka przy turbinie K03 i K03s - dolot

wjedzie to albo cos wikszego ale narazie chce uruchomic motor w miare na serii

Wyszukiwanie zaawansowane