Znaleziono 21 wyników

autor: Ontario
sob mar 06, 2010 13:34
Forum: Zakończone projekty
Temat: [Corrado] Tdi 1.9 ARL by Fido_dido
Odpowiedzi: 582
Odsłony: 73837

Rafalek114, Fido wciąż w drodze (kimał po drodze). Pierwsze wrażenia? Ogień z dupy.. :bigok:
autor: Ontario
wt lip 28, 2009 16:53
Forum: Zakończone projekty
Temat: [Corrado] Tdi 1.9 ARL by Fido_dido
Odpowiedzi: 582
Odsłony: 73837

Fido Fido co z Ciebie wyrośnie :helm: :helm:
Nic nie mowiles o wypadku w warsztacie :crazy: :goof:
autor: Ontario
wt lip 28, 2009 16:45
Forum: Zakończone projekty
Temat: Skromny 1.9 TD by Dj Darecki
Odpowiedzi: 733
Odsłony: 105069

Ładnie się autko prezentuje :bajer: Czekamy na operacje na otwartym sercu :bigok:
autor: Ontario
sob sty 31, 2009 14:23
Forum: Zakończone projekty
Temat: [Corrado] Tdi 1.9 ARL by Fido_dido
Odpowiedzi: 582
Odsłony: 73837

Do you have VTEC ? :helm:
autor: Ontario
sob lis 10, 2007 13:43
Forum: Techniczne (archiwum)
Temat: Problem z alarmem
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 575

Problem z alarmem

Witam! Prosilbym o szybkie porady... Akcja jest tego typu ze zostawilem zamkniety smochod na parkingu a po 1,5godziny juz nie moge go otworzyc centralem. Mam oryginalny klucz scyzoryk. Pomyslalem padly w nim baterie -> wmienilem i dalej nie moge go otworzyc, gdy otwieram go kluczykiem i przekrecam k...
autor: Ontario
wt paź 30, 2007 00:14
Forum: Nawigacja i CB Radio
Temat: CB - pogaduchy ogólne
Odpowiedzi: 1939
Odsłony: 246217

eomer pisze:Ontario, ogólnie innej odpwiedzi niż wybór unidena nie powinieneś usłyszeć. Od alana 102 jest sporo lepszym wyborem.
Dzieki, ale teraz mam wpojone do glowy ze president jest de best :helm:
autor: Ontario
pn paź 29, 2007 21:14
Forum: Zakończone projekty
Temat: Skromny 1.9 TD by Dj Darecki
Odpowiedzi: 733
Odsłony: 105069

Dj Darecki pisze:
Ontario pisze:Nastepnym razem mozesz dac znac jak bedziecie robic sobie spota w E-gu, moze akurat bede w miescie
Damy , porobisz nam fotki na lepszym sprzęcie :)
heh ciekawe podejscie do sprawy :helm:
autor: Ontario
pn paź 29, 2007 21:03
Forum: Zakończone projekty
Temat: Skromny 1.9 TD by Dj Darecki
Odpowiedzi: 733
Odsłony: 105069

Witam skromnego maniaka CA :bigok:
Autko juz przeszlo nie mala i ciekawa metamorfoze nie tylko jesli chodzi o wydobywany dzwiek :helm:
Autko zdecydowanie na + :grin:

Nastepnym razem mozesz dac znac jak bedziecie robic sobie spota w E-gu, moze akurat bede w miescie :helm:
PozdraVWiam
autor: Ontario
czw paź 25, 2007 22:37
Forum: Nawigacja i CB Radio
Temat: CB - pogaduchy ogólne
Odpowiedzi: 1939
Odsłony: 246217

chcę zakupić cb i mam dwa typy i nie wiem na które sie zdecydować ALAN 102 + HUSTLER IC 100 CZY UNIDEN PRO 510 XL + HUSTLER IC100 cena jaka mogę poświęcić to max 320 zł dolaczam sie do pytania ktore z nich wybrac, bo chce przeznaczyc podobne pieniadze i zastanawiam sie nad tym alanem 102 :bigok:
autor: Ontario
wt paź 02, 2007 13:15
Forum: Oferty specjalne
Temat: BRELOK Z LOGO vwgolf pl Dostepne!!!
Odpowiedzi: 344
Odsłony: 135537

PW poszlo :helm:
autor: Ontario
pt lip 06, 2007 00:57
Forum: Zakończone projekty
Temat: VR6 by Malinowy
Odpowiedzi: 510
Odsłony: 113941

megaaaa :bajer: :bigok:
autor: Ontario
wt maja 22, 2007 10:46
Forum: Zakończone projekty
Temat: [MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)
Odpowiedzi: 2230
Odsłony: 320223

Zegary kupione/sprzedane :bajer:
autor: Ontario
pn maja 21, 2007 23:23
Forum: Zakończone projekty
Temat: [MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)
Odpowiedzi: 2230
Odsłony: 320223

Pruszkowiak pisze:
Ontario pisze:a byłbym zainteresowany, PW poszło :bigok:
W takim razie jesteś pierwszy w kolejce bo ja rezygnuję.Zainteresowały mnie bardziej indiglo jednak :bigok:
Okaże się jak usłyszę cenę :helm:
autor: Ontario
pn maja 21, 2007 23:21
Forum: Zakończone projekty
Temat: [mk3 GTI] XX Jahre by Marcin GTI
Odpowiedzi: 1271
Odsłony: 169118

Poprostu mistrz, pięknie siedzi i super sie prezentuje :bigok:

Wyszukiwanie zaawansowane