Znaleziono 22 wyniki

autor: bartektrn
sob wrz 28, 2019 08:45
Forum: Podwozie i zawieszenie
Temat: terkotanie/buczenie tylko przy skręcie w prawo
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2496

Re: terkotanie/buczenie tylko przy skręcie w prawo

Panowie nikt?? Ja powoli obstawiam skrzynie biegów...
autor: bartektrn
ndz sie 18, 2019 21:31
Forum: Opony i felgi
Temat: Opony i felgi do Golfa MK 4
Odpowiedzi: 1529
Odsłony: 196976

Re: Opony i felgi do Golfa MK 4

Witam mam bore w sedanie 4motion na eibachach planuje wrzucić felgi 17 et 32 j7, 5 opona standard 225 45 17 będzie to normalnie wyglądało i nie obcieralo?

Pozdrawiam
autor: bartektrn
sob sie 17, 2019 09:17
Forum: Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)
Temat: Zmiana Licznika ze Zwykłego na Fis
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1553

Re: Zmiana Licznika ze Zwykłego na Fis

Liczniki 1J5920xxx mają tą "białą obwódke" i wszystkie są immo 3. Mozesz kupic licznik bez fisa dla samych tarcz i je przełozyc do licznika immo 3 full fisa, moze wyjsc to taniej. Nie ogarniam aż tak niestety... Szukam i lipa jakby ktoś miał licznik lub potrafił zmontować z dwóch jeden proszę o kon...
autor: bartektrn
ndz sie 04, 2019 15:17
Forum: FAQ
Temat: Wymiana, Naprawa Poduszki Silnika, Skrzyni FOTOPORADA
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 22103

Re: Wymiana, Naprawa Poduszki Silnika, Skrzyni FOTOPORADA

riccardoa pisze:
ndz sie 04, 2019 10:34
bartektrn pisze:
ndz sie 04, 2019 09:46
Witam mam pytanko lewa poduszka silnika do VW Bora 2.8 vr6 4motion aqp sedan manual ma nr

1J0199555AJ

Czy

1J0199555bh

Pozdrawiam
Wg.Etki 1J0199555AJ jest do automatu.
A jaki nr według etki??
autor: bartektrn
ndz sie 04, 2019 09:52
Forum: Podwozie i zawieszenie
Temat: terkotanie/buczenie tylko przy skręcie w prawo
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2496

Re: terkotanie/buczenie tylko przy skręcie w prawo

pewnie osłona ocierała o półoś :helm: Sjaka osłona można coś wiecej? Mam ten sam problem tylko w prawo jakby tarcie buczenie, zrywanie przyczepności coś w tym stylu. Powyżej 40km/h jak ostry łuk lub powyżej 60/70 na s i sbszych. Geometria robiona, przeguby komplet przód nowe, gumy tył nowe poliuret...
autor: bartektrn
ndz sie 04, 2019 09:46
Forum: FAQ
Temat: Wymiana, Naprawa Poduszki Silnika, Skrzyni FOTOPORADA
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 22103

Re: Wymiana, Naprawa Poduszki Silnika, Skrzyni FOTOPORADA

Witam mam pytanko lewa poduszka silnika do VW Bora 2.8 vr6 4motion aqp sedan manual ma nr

1J0199555AJ

Czy

1J0199555bh

Pozdrawiam
autor: bartektrn
ndz lip 28, 2019 09:48
Forum: Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)
Temat: Zmiana Licznika ze Zwykłego na Fis
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1553

Re: Zmiana Licznika ze Zwykłego na Fis

Witam. Mam pytanko szukałem i nie mogę ustalić. Czy licznik

1J5920906J ma full FIS? Obecnie mam 1/2 i chce przejść na full z immo 3. Mógłby ktoś podać nr takich liczników interesują mnie te z białą obwodka.

Ewentualnie jak ktoś ma odkupie chętnie
Pozdrawiam
autor: bartektrn
pt lip 26, 2019 19:14
Forum: FAQ
Temat: [MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort
Odpowiedzi: 648
Odsłony: 227523

Re: [MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort

Witam mam pytanie bo padł mi silniczek szyb i mam okazję zmienić na taki co w przyszłości obsługiwał by składane lusterka mogę dać jeden z tych obsługa składania lusterek a drugi bez nie będą się" gryzly "? Pozdrawiam
autor: bartektrn
czw lip 25, 2019 20:40
Forum: Style
Temat: [mk4] Bora zmiana foteli
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1745

[mk4] Re: Bora zmiana foteli

Myślę nad fotelami z S3 wejdą? czarne recaro i biała acantara interesuje mnie tylko przód bo z tyłu to tylko pies jeździ i tak hehe 😋

Pozdrawiam
autor: bartektrn
czw cze 20, 2019 19:50
Forum: Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)
Temat: Co to za czujnik 2.8 vr6 aqp
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 470

Co to za czujnik 2.8 vr6 aqp

Witam mam pytanko co to za czujnik, ewentualnie jego nr przy wlewie oleju pacjent 2.8 vr6 aqp

https://zapodaj.net/a10f0ccb46606.jpg.html

I mnie ktoś go klejem lub innym głównem potraktowal I nawet nr nie widać

Pozdrawiam
autor: bartektrn
czw cze 20, 2019 12:17
Forum: Zawieszenia
Temat: Stabilizator
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1236

Stabilizator

Witam mam pytanko jaki gruby powinien być ori stabilizator przód do bory 2000r sedan 2.8 vr6 4motion AQP. Mierze na zagięciu(przy łączniku, pomiar na szybko pod praca na skręconych kołach ) to mi wychodzi około 21mm.

Czy musi mieć 23mm?

Pozdrawiam
autor: bartektrn
wt cze 18, 2019 07:32
Forum: Style
Temat: [mk4] Bora zmiana foteli
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1745

[mk4] Bora zmiana foteli

Witam. Mam bore 2000r z jasnym skórzanym środkiem fotele przód podgrzewane.
Chce wrzucić coś z Alcantara z toledo będą pasowały I podłokietnik też?

Lub z czego by podeszły?

Pozdrawiam
autor: bartektrn
wt cze 11, 2019 12:00
Forum: Podwozie i zawieszenie
Temat: [inny] Poduszki bora vr6 4motion
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 951

[inny] Poduszki bora vr6 4motion

Witam. Mógłby ktoś podać nr lub link do kompletu poduszek czyli pod silnik, skrzynie i most tylny ile na który element potrzebuje. Auto bora 2000r sedan 2.8 vr6 4motion manual

Przeguby wewnętrzne i zewnętrzne przód tyl też bym był bardzo wdzięczny

Pozdrawiam
autor: bartektrn
śr cze 05, 2019 09:29
Forum: Speed
Temat: [mk4/bora] swap hamulców
Odpowiedzi: 88
Odsłony: 44532

Re: [mk4/bora] swap hamulców

Jak masz 2.3 150hp a chcesz 312mm na przów to wystarczy że kupisz jarzma i zaciski z golfa (2.3 170hp lub 2.8 ) może tez być skoda Tył 288mm to musisz adaptery kupić i wtedy z VW T5 A 2.8 i 2,3 170hp jakie ma heble przód tyl w Seri? Możesz coś więcej na temat tego adaptera ? Wtedy zacisk z T5? Ta 2...

Wyszukiwanie zaawansowane