Panowie sprawa ma się tak, panewka stwierdziła że w tym roku sezon skończy się wcześniej i się odezwała.
Na wstępie dodam że chcę zostać przy kompresorze jednak zamieniam G60 na Eatona M62, więc czy w związku z remontem mogę jakoś sobie pomóc, być może warto zmienić blok na 2l byc moze rozwierić na nadwymiar? Ogólnie czy warto coś tam grzebać czy zrobić poporstu zwykły remont?
Przy składaniu progów niestwierdziłem,tłoki podbno Mahle 0,25, więc poza pierścieniami raczej nie bedę nic tam ruszał, pozostaje kwestia dołu, szlifu wału jeśli bedzie taka potrzeba, w jakie panewki zainwestować? Auto jeżdzi okazjonalnie max 3tys na sezon, ale dośc intensywnie
O czym pamiętać, czego nie robić, co zrobić bezwzględnie?
Remont bloku, możliwości, pytania...
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
Remont bloku, możliwości, pytania...
Mogę polecić sputtery king racing'a na korby, główne bym dal Kolbena. Pamiętaj o osiowaniu wału i niech sprawdzą gniazda w korbach, ja bym to jeszcze wszystko wywarzył
Remont bloku, możliwości, pytania...
A do czego te sputtery ? Zwykle panewki robia 400kkm i po co tu kombinowac
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości