Procedura startu i flat-shift w Digi 1
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Procedura startu i flat-shift w Digi 1
Takie moje pytanie - jest ktoś zainteresowany takimi opcjami jak procedura startu i flat-shift w sterowniku Digifant 1?
Zbudowałem PGT oczywiście na Digi 1. Udało się zrobić procedurę startu i flat-shifta na czujniku peda-lu sprzęgła.
Setup już jeździ, ale do końca nie można wszystkiego przetestować, bo silnik jeszcze nie dotarty.
Poglądowe foto:
Po dotarciu zrobię film jak auto rusza z procedury
Zbudowałem PGT oczywiście na Digi 1. Udało się zrobić procedurę startu i flat-shifta na czujniku peda-lu sprzęgła.
Setup już jeździ, ale do końca nie można wszystkiego przetestować, bo silnik jeszcze nie dotarty.
Poglądowe foto:
Po dotarciu zrobię film jak auto rusza z procedury
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Procedura startu i flat-shift w Digi 1
Masz 2 poziomy odcięcia jak w pewnym powszechnie znanym gotowcu czy "płynnie" to się zmienia??
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Procedura startu i flat-shift w Digi 1
Sygnał leci po pinie z klimy, wymagany jest czujnik na peda-e sprzęgla.
W momencie aktywacji procedura czy flat-shift jest jak w SA czyli marchewy i boost (czyt. nie jest to zwykły limiter)
Do gotowca ma się to nijak, bo tak jest pozmieniane w sofcie że nie ma DigiLag'a i nie jest to zrobione metodą SNS.
Praktycznie kod jest w znacznym stopniu zmieniony.
Do każdej kości jest podstawka tak na wszelki...
W momencie aktywacji procedura czy flat-shift jest jak w SA czyli marchewy i boost (czyt. nie jest to zwykły limiter)
Do gotowca ma się to nijak, bo tak jest pozmieniane w sofcie że nie ma DigiLag'a i nie jest to zrobione metodą SNS.
Praktycznie kod jest w znacznym stopniu zmieniony.
Do każdej kości jest podstawka tak na wszelki...
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Procedura startu i flat-shift w Digi 1
Ok, teraz jak wyłączysz pedał sprzęgła to.... (w sensie poziom limitera, zapłon i paliwo)??? Podtrzymanie turbo przy zmianie biegu to ma??
P.S. Brak Digilaga to chyba każdy DOBRY soft ma
P.S. Brak Digilaga to chyba każdy DOBRY soft ma
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Procedura startu i flat-shift w Digi 1
Podtrzymanie ma
Przejście z procedury jeszcze w dopracowaniu, ale będzie łagodne. Silnik nie jest dotarty i nie mogę jeszcze wszystkiego dokładnie testować.
"Tamte dobre" softy mają wyciętego digilaga metodą SNS. "Ten" nie.
Przejście z procedury jeszcze w dopracowaniu, ale będzie łagodne. Silnik nie jest dotarty i nie mogę jeszcze wszystkiego dokładnie testować.
"Tamte dobre" softy mają wyciętego digilaga metodą SNS. "Ten" nie.
toffic pisze:Ok, teraz jak wyłączysz pedał sprzęgła to.... (w sensie poziom limitera, zapłon i paliwo)??? Podtrzymanie turbo przy zmianie biegu to ma??
P.S. Brak Digilaga to chyba każdy DOBRY soft ma
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Procedura startu i flat-shift w Digi 1
Metod usunięcia DigiLaga jest kilkadziesiąt, akurat SNS zrobił to najgorzej jak się da (w każdym bądź razie nic gorszego do głowy mi nie przyszło).
Fajnie było by to kiedyś porównać na żywo jak ci to wyszło
Fajnie było by to kiedyś porównać na żywo jak ci to wyszło
Procedura startu i flat-shift w Digi 1
Na kompresorze tez jesteś wstanie to zrobić?? czy tylko w PGT??
[url=http://www.wagenstyle.pl/titek.html][img]http://img688.imageshack.us/img688/2713/47322548kopia.gif[/img][/url]
Procedura startu i flat-shift w Digi 1
też się da. A miałem pytać który pin wykorzystałeś ale czułem że klimy.
ISV pobiera powietrze z atmosfery ? tak to wygląda
Takie inne pytanie odnosnie zmian algorytmów. Czy ktoś podmieniał algorytm korekcji lambda pod szerokopasmówkę. Mam MTX-La i zastanawiam się czy nie podmienić korekcji Lambda pod szerokopasmówkę, tylko czy te małe mapy korekcji będą wystarczające by całość spełniała swoją funkcję czy trzeba zbudować większe mapy ? Ogólnie mam pytanie czy korekcja Lambda jest tylko dla zakresu 0-100kPa czy w pełnym zakresie MAPa. Może głupie pytanie ale kupy map jeszcze nie znalazłem i ogólnie mam poplątanie z pomieszaniem
ISV z PLki który ma 3 piny da się zaadoptować ? Na moje oko to działa inaczej i nie da sie działania sprowadzić do 2 pinowego chyba że jakieś sprężyny kombinować. Pytam bo mam całkiem zdrowy z 16V PL i szkoda szukać 2 pinowego w niewiadomym stanie
ISV pobiera powietrze z atmosfery ? tak to wygląda
Takie inne pytanie odnosnie zmian algorytmów. Czy ktoś podmieniał algorytm korekcji lambda pod szerokopasmówkę. Mam MTX-La i zastanawiam się czy nie podmienić korekcji Lambda pod szerokopasmówkę, tylko czy te małe mapy korekcji będą wystarczające by całość spełniała swoją funkcję czy trzeba zbudować większe mapy ? Ogólnie mam pytanie czy korekcja Lambda jest tylko dla zakresu 0-100kPa czy w pełnym zakresie MAPa. Może głupie pytanie ale kupy map jeszcze nie znalazłem i ogólnie mam poplątanie z pomieszaniem
ISV z PLki który ma 3 piny da się zaadoptować ? Na moje oko to działa inaczej i nie da sie działania sprowadzić do 2 pinowego chyba że jakieś sprężyny kombinować. Pytam bo mam całkiem zdrowy z 16V PL i szkoda szukać 2 pinowego w niewiadomym stanie
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Procedura startu i flat-shift w Digi 1
Podmieniał, działało nawet, AFR zadany trzymało bdb, ale nie udało mi się "przeskoczyć" problemu etapu rozgrzewania sondy i jak na razie się poddałem. Mapy jak i cały algorytm korekcji paliwa od sondy oczywiście do zmiany.RasPL pisze:Czy ktoś podmieniał algorytm korekcji lambda pod szerokopasmówkę. Mam MTX-La i zastanawiam się czy nie podmienić korekcji Lambda pod szerokopasmówkę, tylko czy te małe mapy korekcji będą wystarczające by całość spełniała swoją funkcję czy trzeba zbudować większe mapy ?
To akurat masz zapisane w kodzie programu, nie w "mapie"RasPL pisze:Ogólnie mam pytanie czy korekcja Lambda jest tylko dla zakresu 0-100kPa czy w pełnym zakresie MAPa
Procedura startu i flat-shift w Digi 1
To że w kodzie to ja wiem ale narazie się uczę i ciężko mi się to przelicza wszystko Napisałem w mapie, osie mapy zależą od kodu więc dla mnie jedno=drugie
Czyli w skrócie budować mapę AFR i wywalić istniejącą korekcję.Mapy jak i cały algorytm korekcji paliwa od sondy oczywiście do zmiany.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Procedura startu i flat-shift w Digi 1
A mógł by ktoś wytłumaczyć (dla laika) co to takiego procedura startu i flat-shift ?
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Re: Odp: Procedura startu i flat-shift w Digi 1
Flat-shift i procedura wygladaja tak ze gdy na pinie od klimy pojawia sie 12V to limiter jest 5000rpm no i zaplon jest cofnięty. Wtedy buduje się boost.
ISV nic tu nie robi.
ISV nic tu nie robi.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Procedura startu i flat-shift w Digi 1
Wiadomo ze w tej procedurze nic ale z fotki widac ze jedna strona jest wolna do atmosfery
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Procedura startu i flat-shift w Digi 1
Jak prościej się nie da to już nie chcę wiedzieć co to takiegoApsik pisze:Flat-shift i procedura wygladaja tak ze gdy na pinie od klimy pojawia sie 12V to limiter jest 5000rpm no i zaplon jest cofnięty. Wtedy buduje się boost.
ISV nic tu nie robi.
Może wizualnie zaprezentowanie trochę mi to wyjaśniApsik pisze:Po dotarciu zrobię film jak auto rusza z procedury
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości