Dymi na czarno
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Dymi na czarno
na 90 % moge dzis napisac ze przyczyna kopcenia bylo zwieranie sie przewodow wtryskow na listwie wtryskowej , co najmiej 2- 3 wtryski ,
powodowalo to ogromny przepal i niemozliwosc zgaszenia samochodu kluczykiem z kabiny
powodowalo to ogromny przepal i niemozliwosc zgaszenia samochodu kluczykiem z kabiny
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Dymi na czarno
Na 100% mogę Ci napisać, że to nie mogły być "zwierające się przewody wtrysków"Dave Old School pisze:na 90 % moge dzis napisac ze przyczyna kopcenia bylo zwieranie sie przewodow wtryskow na listwie wtryskowej , co najmiej 2- 3 wtryski ,
powodowalo to ogromny przepal i niemozliwosc zgaszenia samochodu kluczykiem z kabiny
Jeżeli przewody wtrysków się zwierają to auta nie odpalisz z braku wtrysku.
W G60 nie ma znaczenia nawet kolejność podpięcia wtrysków bo idą w trybie batch-fire czyli wszystkie 4 wtryskują jednocześnie czyli 2 obroty silnika i 4 strzały z wszystkich 4 wtrysków.
Jeżeli przewód sterowania stykał się z masą ... to już zupełnie inna historia, ale nie naciągniesz jej pod "niemożliwość zgaszenia auta kluczykiem" bo jest coś takiego jak zasilanie (15) i jeżeli stacyjka działa jak powinna to zanika napięcie na cewce/ECU no i z braku iskry silnik musi się wyłączyć.
Jeżeli sonda 100% OK, niebieski czujnik też 100% OK, to radzę sprawdzić CoPot'a.
W PG dość często zdarza się, że przy słabo zadbanych egzemplarzach usterki chodzą parami.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
-
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Re: Dymi na czarno
g przyjechalo , wyjeta listwa , zaizolowana , i jak reka odjal wszelkie problemy zniknely , nie wiem moze dotykaly metalowego wspornika listwy
sonda , niebieski , copot byly podmieniane bez rezultatu
napisalem co zrobilismy
sonda , niebieski , copot byly podmieniane bez rezultatu
napisalem co zrobilismy
Dymi na czarno
siema, odkopie trochę. Auto corrado 1.8 g60, ściagana glowica, wymiana gumek zaworowe ch, planowanie itd. auto chwile po odpaleniu chodzi dobrze, później puka w wydech. na wolnych obrotach dymi mocno, i czuć paliwo, aż oczy szczypia. po podniesieniu na wyższe obroty jakby problem ustaje. jak prawidłowo sprawdzić sonde, która chodzi raczej leniwie? czujnik niebieski w zakresie się mieści, capot ustawiony w okolice 500. zostało dobrze ustawić zapłon, czy coś jeszcze?
pozdrawiam
pozdrawiam
Re: Dymi na czarno
Odepnij sondę i zobacz czy coś się zmieni.
Chyba ,że pomyliłeś wężyki podciśnienia z tyłu na przepustnicy bo to typowy objaw.
Chyba ,że pomyliłeś wężyki podciśnienia z tyłu na przepustnicy bo to typowy objaw.
3 x PG było
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.
czas na VR6+ obecnie corrado 2.8 24V BDE.Za jakiś czas r32.
Dymi na czarno
sonda lambda lub wezyk od map sensora wogole nie jest podpięty to przepustnicy lub podpiety blednie.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dymi na czarno
U mnie był podobny objaw ale usterka zupełnie inna , 1. uszkodzony / pekniety nowy przewód zapłonowy oraz uszkodzony przewód od zasilania listwy wtryskowej , po naprawie tego zupełnie inne auto (objaw był kopcenie na czarno i zalewanie go paliwem)
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
Dymi na czarno
Toż to jakaś epidemia jest, u mnie też zaczął kopcić i zalewa go. Sprawdziłem wszystkie rzeczy ale kabli nie podmieniałem i listwy też nie ruszałem. Jutro się tym zajmę
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+
- lukas.g60
- Forum Master
- Posty: 1346
- Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
- Lokalizacja: TBU/sw209ld
- Kontakt:
Re: Dymi na czarno
hah,jak wszyscy to i ja!!u mnie zaczelo sie od brzeczyka i lampki oleju,Apsik zamowil zajebista droga popme oleju z de i mialo ustac,pupa nowa pompa przy okazji nowa miska i uszczelka,plus olej i filtr knetch (musze zobaczyc czy taki jak ma byc) i przy okazji nowy plyn bo zeby wyjac miske musialem wyjac rowniez metalowa rure.Wszystko ladnie pieknie zlozylem bach pali!!!!!ladnie wszystko od strzala zapalil .... ale jak dalem gazu to ciach brzeczyk w ruch i lampka miga wkur2ienie niesamowite.Dzis nie chce odpalic,dymu *#cenzura#* nierowno pracuje i nie reaguje na gaz,po paru min sie normuje ale lekko kopci,gasze odpalam i znowu dup@.?Nic nie grzebalem przy podcisnieniach wezykach itp,to chyba ten czas ze trza sie zarejestrowac na ebay i opierdolic go heh.Chyba ta usterka sie zalicza do w/w w tym temacie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości