Lekkie problemy z PG
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Lekkie problemy z PG
Wiec tak co moze bolec corusia??
Silnik na wolych obrotach chodzi nierowno (rzuca nim)z wydechu nawet na rozgrzanym leci bialy dymek koncowka jest mokra i wali paliwem, jest dosc duze spalanie
Po przygazowne jak schodzi z obrotow jak sie przygazuje jeszcze raz potrafi sie zadlawic.
Wszystkie te objawy znikaja podczas jazdy na wyzszych obrotach ponad (2,5tys)
zero dymka,ciagnie rowno i ladnie az do odcinki,wydech suchy
Wymienione zostalo:
-czujnik niebieski (z ASO)
-czujnik halla (bosch)
-czujnik spalania stukowego (boscha)
-wszystkie filtry
-uszczelki w przepustnicy
-swiece
-kable
-kopolka i palec
Podmienione lub sprawdzone:
-korkowiec
-Copot (ustawiony na 525ohm)
-wszystkie podcisnienia
-zaplon idalnie 6^
-wtryski nie leja (wyciagniete i sprawdzone)
-nieszczelonsci w dolocie niema
-kompresor dmucha 0,8bara
-plynu chlodniczego nie ubywa i ladnie trzyma temp midzy 80-90^
-sonda dziala (napicia wachaja sie 0,1-0,9)
-swiche dzialaja poprawnie
Silnik na wolych obrotach chodzi nierowno (rzuca nim)z wydechu nawet na rozgrzanym leci bialy dymek koncowka jest mokra i wali paliwem, jest dosc duze spalanie
Po przygazowne jak schodzi z obrotow jak sie przygazuje jeszcze raz potrafi sie zadlawic.
Wszystkie te objawy znikaja podczas jazdy na wyzszych obrotach ponad (2,5tys)
zero dymka,ciagnie rowno i ladnie az do odcinki,wydech suchy
Wymienione zostalo:
-czujnik niebieski (z ASO)
-czujnik halla (bosch)
-czujnik spalania stukowego (boscha)
-wszystkie filtry
-uszczelki w przepustnicy
-swiece
-kable
-kopolka i palec
Podmienione lub sprawdzone:
-korkowiec
-Copot (ustawiony na 525ohm)
-wszystkie podcisnienia
-zaplon idalnie 6^
-wtryski nie leja (wyciagniete i sprawdzone)
-nieszczelonsci w dolocie niema
-kompresor dmucha 0,8bara
-plynu chlodniczego nie ubywa i ladnie trzyma temp midzy 80-90^
-sonda dziala (napicia wachaja sie 0,1-0,9)
-swiche dzialaja poprawnie
Ostatnio zmieniony ndz kwie 18, 2010 21:33 przez Virus177, łącznie zmieniany 1 raz.
Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
Kiedyś przerabiałem podobny temat:
1. Sprawdź czy aby na pewno wszystkie rurki podciśnieniowe są całe / szczelne.
2. Miałem podobną sytuację kiedy rurka wychodząca z przepustnicy z tego króćca, taaaa:
Była pęknięta na zagięciu. Ale nie było kompletnie tego widać nawet po zdjęciu rury dolotowej z IC. 3 warsztaty mi tego nie wyczaiły a ja się w końcu wkurzyłem i rozkopałem wszystkie przewody. Okazało się, że opaska zaciskowa z przewodu obok wbiła się w tą rurkę i nie było zupełnie widać nieszczelności.
Mam nadzieję, że pomogłem.
1. Sprawdź czy aby na pewno wszystkie rurki podciśnieniowe są całe / szczelne.
2. Miałem podobną sytuację kiedy rurka wychodząca z przepustnicy z tego króćca, taaaa:
Była pęknięta na zagięciu. Ale nie było kompletnie tego widać nawet po zdjęciu rury dolotowej z IC. 3 warsztaty mi tego nie wyczaiły a ja się w końcu wkurzyłem i rozkopałem wszystkie przewody. Okazało się, że opaska zaciskowa z przewodu obok wbiła się w tą rurkę i nie było zupełnie widać nieszczelności.
Mam nadzieję, że pomogłem.
- Knutek
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 12:21
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Re: Lekkie problemy z PG
Odkopię temat, kolega ma problem ze spalaniem, ok 25 litrów na setkę.
"Witam. Co może by przyczyna dużego spalania, ok 25l/100 bo juz nie mam pomysłów... niebieski czujnik nowy lambda tez. Komp wtryski i copot podmieniany i dalej to samo."
Generalnie podmieniliśmy prawie wszystko z mojego silnika i zero różnicy. U mnie spalanie ok 8/100.
Podmienialiśmy wtryski, copot, kompa, sonda jest nowa, wszystkie przejścia w instalacji sprawdzone, podciśnienie do kompa nowe, czujnik niebieski nowy.
A pomysłów brak.
"Witam. Co może by przyczyna dużego spalania, ok 25l/100 bo juz nie mam pomysłów... niebieski czujnik nowy lambda tez. Komp wtryski i copot podmieniany i dalej to samo."
Generalnie podmieniliśmy prawie wszystko z mojego silnika i zero różnicy. U mnie spalanie ok 8/100.
Podmienialiśmy wtryski, copot, kompa, sonda jest nowa, wszystkie przejścia w instalacji sprawdzone, podciśnienie do kompa nowe, czujnik niebieski nowy.
A pomysłów brak.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości