Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Wszystko na temat chłodzenia i grzania w naszych autach

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1493
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Post autor: toudi » ndz lis 06, 2016 21:29

Jaki waz zalozyliscie od oszuszacza do nagrzewnicy.ten od kompresora do nagrzewnicy pociolem i jutro jade na pospawanie .ten od chlodnicy fo kompresora zostawie jaki jest


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Post autor: Gacekk » sob lis 12, 2016 09:29

ja pod maską mam kpl z toledo, pasuje jakby było z mk2 :)


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
mskostek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: czw mar 23, 2006 19:17
Lokalizacja: Marki
Auto: Golf II
Silnik: 1.9

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Post autor: mskostek » sob lis 12, 2016 10:53

Pasuje bo to ta sama płyta podlogowa



Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1493
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Post autor: toudi » sob lis 12, 2016 11:17

Właśnie dałem dupy i zaczolrm kombinowac na wezach chlodnicy i kompresorze z golfa 4. Juz niebede zmienisl tylko przerobie.


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5940
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Post autor: grg474 » pn lis 28, 2016 23:30

toudi pisze:Właśnie dałem dupy i zaczolrm kombinowac na wezach chlodnicy i kompresorze z golfa 4.
nie dałeś. Z roku na rok - z częsciami do klimy z mk2/mk3 będzie gorzej jak z mk4


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Post autor: Gacekk » wt lis 29, 2016 18:30

Przewody jeden grzyb bo i tak musi przerobić, zawór rozprężny jest taki sam toledo/mk IV, a co do chłodnicy to kolega grg474, ma rację bo większy wybór jest w mkIV i są tańsze od tolka. A no i teoretycznie kompresor z mkIV powinien być mniej zmęczony przebiegiem.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1493
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Post autor: toudi » wt lis 29, 2016 20:44

U mnie to tak wyszlo
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Tes zrobie moze nie profesjonalnie ale nabije powietrzem i sprawdze manometrem


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Post autor: Gacekk » pt gru 02, 2016 15:14

Jeśli sam to spawałeś to jak dla mnie to jest ok. toudi, Czyżbyś w końcu się zmotywował ?


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1493
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Post autor: toudi » pt gru 02, 2016 16:43

Posmarkany jest ten spaw ale chociaz dobrze. Goac niby zawodowo spawa ;) A mozna powiedzic ze zmotywowalem. Moze wreszcie po 3 latach wyjade nim ;)


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

mateuszpp1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw wrz 08, 2016 19:29

Re: Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Post autor: mateuszpp1 » czw lut 02, 2017 00:09

Napiszcie całą listę rzeczy które trzeba kupić by wstawić climatronic do mk2, bo już oczy bolą od tego czytania



Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1493
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Post autor: toudi » czw lut 02, 2017 10:07

kombajn climatronica z gokfa 4 caly z instalacja
mocowanie i filtr przeciwpylkowy
panel z instalacja do climatronica
sterownik wentylatorow lub na przekaznikach skladasz
kompresor jaki chcesz ja mam z leona ale pasuje z golfa 3 ,golfa 2 , toledo itd..
przewody to zalezy jak chcesz to zrobic .podejda tak jak kompresor.ja mam z golfa 4 i musialem przerobic.

Chcesz tanio to
Z pod maski bierzwsz wszystko z toledo wiatraki ,dwie chlodnice przewody i kompresor reszta z golfa 4.
Ale i tak bedziesz musial wszystko przeczytac zeby to podpiac bo jest troche kabli;)

Ale co moge ci poradzic oringi wymien na nowe i kup nowy osuszacz


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Post autor: matisim » czw lut 02, 2017 14:12

A pod deską tunele jakoś trzeba przerobić żeby pasowały? czy wystarczy dwójkowe przykręcic do nagrzewnicy czwórkowej?



radekrp90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: pt mar 06, 2009 20:26
Lokalizacja: Tczew

Re: Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Post autor: radekrp90 » czw lut 02, 2017 14:25

toudi pisze:(...) Ale co moge ci poradzic oringi wymien na nowe i kup nowy osuszacz
Jeszcze zostawienie starych o-ringów można jakoś usprawiedliwić ale kupno nowego osuszacza jest tak samo oczywiste (przynajmniej powinno być) jak napełnienie nowym czynnikiem układu.


________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1493
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Climatronic z mk4 do mk2-swap.

Post autor: toudi » czw lut 02, 2017 14:28

Łączysz normalnie z nawiewami z golfem 3. Caly ten kombajn jest podobny w mocowaniu jak ori. Kolega z forum poradzil zebym zrobil szablon jak zamocowac nagrzewnice i weszla idealnie


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Klimatyzacja i ogrzewanie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości