Pierścienia nie widać czyli nawet jak jest to nie da się go ruszyć, a siła i młot też nie dają skutku.
_________________________
dodaje fotki (sorki za jakość)
1. poglądowy wygląd półośki

2. dlaczego wymieniam przegłub

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
samochodzik zobacz o tym pisał greg i mis fazi chodzi o zapinkegreg pisze:wkręcasz przegub w imadło i należy potraktować młotkiem - czasami jest zapinka sprężysta i dlatego jest utrudnieniesamochodzik pisze:Półoś na wierzchu, stara osłona zdjęta,
dokładnie tak ten drucik/pierścień to taki był/ jest sprężynujący i sieci w rowku dookołasamochodzik pisze:Nie było tam rzadnego pierścienia ossaczy, tylko na samej końcówce jest oring czyli coś w rodzaju drucika owiniętego na ośce.
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 137 gości