Zawór bezpieczeństwa śrubka wkręcona na maxa co to da?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rogra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: sob lis 06, 2004 00:15
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontakt:

Zawór bezpieczeństwa śrubka wkręcona na maxa co to da?

Post autor: rogra » śr kwie 18, 2007 10:35

co da jak wkręcę tą śrubkę na maxa w tym zaworze?



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr kwie 18, 2007 10:58

rogra, powinieneś tam pierwsze wstaiwć srubke na imbuska długości ok 2 cm !!! i dopiero zakręcić max !!!!
Zawor bezpieczenstwa jak sama nazwa mowi jest po to ze gdy cisnienie przekraca pewną norme to on jest odpowiedzialny za wypuszczenie powietrza czyli zmniejszeni ciśnienia !!
Jak podkręcisz Td i ustawisz iweksze cisnienie to moze Ci cały czas puszczać i w sumie dupe z tego ciśnienia bedziesz miał :PP



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr kwie 18, 2007 11:06

nic nie da


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

rogra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: sob lis 06, 2004 00:15
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Kontakt:

Post autor: rogra » śr kwie 18, 2007 11:56

To_mas pisze:rogra, powinieneś tam pierwsze wstaiwć srubke na imbuska długości ok 2 cm !!! i dopiero zakręcić max !!!!
Zawor bezpieczenstwa jak sama nazwa mowi jest po to ze gdy cisnienie przekraca pewną norme to on jest odpowiedzialny za wypuszczenie powietrza czyli zmniejszeni ciśnienia !!
Jak podkręcisz Td i ustawisz iweksze cisnienie to moze Ci cały czas puszczać i w sumie dupe z tego ciśnienia bedziesz miał :PP
więc jak wstawię śrubkę na imbus zakręce na maxa będę czuł różnice?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr kwie 18, 2007 12:09

rogra pisze: więc jak wstawię śrubkę na imbus zakręce na maxa będę czuł różnice?
to jest ZAWOR BEZPIECZENSTWA a nie zawor regulujacy cisnienie na turbo. A nawet gdyby regulowal cisnienie turbo to na samym powietrzu nie jedziesz i roznicy NIE poczujesz


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr kwie 18, 2007 13:35

rogra, jak chcesz czuć roznice to podkręc turbine zakręc zawor i zwieksz dawke !!

Czy ja nie jasno napisałem do czego jest ten zawor ??



Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » czw kwie 19, 2007 19:19

To_mas pisze:rogra, powinieneś tam pierwsze wstaiwć srubke na imbuska długości ok 2 cm !!! i dopiero zakręcić max !!!!
Zawor bezpieczenstwa jak sama nazwa mowi jest po to ze gdy cisnienie przekraca pewną norme to on jest odpowiedzialny za wypuszczenie powietrza czyli zmniejszeni ciśnienia !!
Jak podkręcisz Td i ustawisz iweksze cisnienie to moze Ci cały czas puszczać i w sumie dupe z tego ciśnienia bedziesz miał :PP
chciałbym wiedzieć gdzie jest co co mam zrobić z zaworem bezpieczeństwa, bo mi popuszcza na turbince gdy "przekroczy pewną norme"


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości