Wymiana chłodnicy???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Wymiana chłodnicy???

Post autor: PinkFloyd » pt kwie 13, 2007 17:19

Potrzebuje opis wymiany chłodnicy z praktyki, chodzi mi o to zebym za duzo czegos nie porozkrecał, czy trzeba sciagac zderzak i itd????
Oczywiscie punkciki za pełne odpowiedzi :grin:



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » pt kwie 13, 2007 19:53




Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt kwie 13, 2007 19:57

Fajne i kompletne . Dzięki :bigok: I punkcik dla kolegi



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » pt kwie 13, 2007 19:59

nie ma za co :D
ja ostatnio zmieniałem chłodnice u siebie właśnie z pomocą tej fotoporady :D



Awatar użytkownika
adurweb
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 423
Rejestracja: czw sty 18, 2007 23:14
Lokalizacja: Gorzów VWlkp.
Kontakt:

Post autor: adurweb » czw maja 24, 2007 19:41

A jak ją wymienić w ABS? Czy też trzeba wywalać cały przód, czy można jakoś górą ją wyjąć?



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw maja 24, 2007 20:22

W każdym MK III tak samo, pas górny i obudowa wentylatorów jest jako całość wiec trzeba tak jak w poradzie. Nic trudnego :grin:



Awatar użytkownika
adurweb
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 423
Rejestracja: czw sty 18, 2007 23:14
Lokalizacja: Gorzów VWlkp.
Kontakt:

Post autor: adurweb » czw maja 24, 2007 20:28

Tak, ale gdzieś obiło mi się o uszy, że w dieslu trzeba wyciągać przód, a w benzynie nie trzeba i teraz nie wiem, czy to jest prawda. Moje zderzaki są przynitowane do nadkoli, widocznie poprzednik pozrywal śruby i teraz będę miał problem ze ściągnięciem jego.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw maja 24, 2007 20:33

Ja tez mam przynitowane lekko podważyłem śrubokretem i wyszły nity.



Awatar użytkownika
adurweb
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 423
Rejestracja: czw sty 18, 2007 23:14
Lokalizacja: Gorzów VWlkp.
Kontakt:

Post autor: adurweb » czw maja 24, 2007 20:36

Bo jak tak patrze na fotki, to ta chłodnica z diesla jest bardziej zabudowana niż u mnie, może bym ją wytargał górą?

Mechanik chce 50 zł.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw maja 24, 2007 21:03

adurweb pisze:Bo jak tak patrze na fotki, to ta chłodnica z diesla jest bardziej zabudowana niż u mnie, może bym ją wytargał górą?

Mechanik chce 50 zł.
Zobaczysz ze to trudne tak wyciagnąć.. Bo ten górny pas czarny jest z obudowa wentylatorów, w obudowie sa krućce chłodnicy. Żeby ją wyjac do góry trzeba wyciągnac ją z obudowy wentylatorów posuwając do przodu, ale wtedy natrafiasz na mocoania przednie za zderzakiem. Chyba ze twoja chłodnica jest niższa niz w innych modelach to moze sie uda. Jezeli wysokosc jest taka sama ale tylko jest wężasza to będa nici. Mam nadzieje ze twój mechanik wymieniał ją w MK III bo to troche dłubaniny. Poza tym mozna ją pokaleczyc nie rozbierajac przodu sam zobaczysz.



Awatar użytkownika
adurweb
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 423
Rejestracja: czw sty 18, 2007 23:14
Lokalizacja: Gorzów VWlkp.
Kontakt:

Post autor: adurweb » czw maja 24, 2007 21:14

Hmm..., Chyba mnie przekonałeś. Tylko co teraz z moimi zderzakami? Będę miał problem.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw maja 24, 2007 21:19

adurweb pisze:Hmm..., Chyba mnie przekonałeś. Tylko co teraz z moimi zderzakami? Będę miał problem.
U mnie tez było przynitowane- myślałem ze na amen- podważyłem lekko śrubokretem i wyciągnełęm kombinerkami, chyba ze bedziesz musiał je rozwiercić wkrętarką- ale to juz ostatecznoc i szybko pójdzie :food:



Awatar użytkownika
adurweb
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 423
Rejestracja: czw sty 18, 2007 23:14
Lokalizacja: Gorzów VWlkp.
Kontakt:

Post autor: adurweb » czw maja 24, 2007 22:06

A potem wsadzę w te same otwory nowe nity?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości