Rolka napinająca do paska alternatora piszczy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: miś fazi, Qto, italiano_83, edzio, VIP

Rolka napinająca do paska alternatora piszczy

Postprzez spajrek » Śr mar 28, 2007 17:44

Jak w temacie.
Piszczy, ale nie zawsze. Szczególnie jest to słyszalne na wolnych obrotach. Czy można bez problemu samemu ją wymienić? Czy nie będzie problemu z założeniem jej potem? Czy może lepiej udać się do warsztatu? Pytam bo nigdy czegoś takiego nie robiłem. Jaki jest koszt takiej rolki? Z góry dziękuję.
spajrek
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N lut 18, 2007 20:45
Lokalizacja: DTR
Online: 0s
Pomógł: 16
Auto: Megane II Grandtour
Silnik: 1.5DCI

Re: Rolka napinająca do paska alternatora piszczy

Postprzez Szosownik » Śr mar 28, 2007 18:01

spajrek napisał(a):Jak w temacie.
Piszczy, ale nie zawsze. Szczególnie jest to słyszalne na wolnych obrotach. Czy można bez problemu samemu ją wymienić? Czy nie będzie problemu z założeniem jej potem? Czy może lepiej udać się do warsztatu? Pytam bo nigdy czegoś takiego nie robiłem. Jaki jest koszt takiej rolki? Z góry dziękuję.


słuchaj u mnie jak i w GT i TD piszczało
podciągnięcie paska pomogło w obu przypadkach
więc po co odrazu wymieniać
uspokój sie
chyba że masz manie wymieniania :grin:
Szosownik
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
 
Dołączył(a): So lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Kadzidło
Online: 3d 14h 26m
Pomógł: 164
Auto: VW Polo III 2002
Silnik: TDI

Postprzez spajrek » Śr mar 28, 2007 18:03

W takim razie jak mam to zrobić? Nie znam się na tym :P
GOLF GTi W12 650PS
Obrazek
spajrek
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N lut 18, 2007 20:45
Lokalizacja: DTR
Online: 0s
Pomógł: 16
Auto: Megane II Grandtour
Silnik: 1.5DCI

Postprzez damcio151 » Śr mar 28, 2007 18:07

a czy napinacz może wydawać takie odgłosy dzwonienia ( metaliczne )??
damcio151
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin
Online: 54d 4h 57m
Pomógł: 1463
Auto: MK3. passat b4
Silnik: 2x1z

Postprzez Szosownik » Śr mar 28, 2007 18:11

spajrek napisał(a):W takim razie jak mam to zrobić? Nie znam się na tym :P


luzujesz troche śruby dwie trzynastki bodajże przy alternatorze
i podnosisz alternator do góry najlepiej szymś podwadzić i skręcasz śruby
oczywiście napnij z wyczuciem nie za mocno
Szosownik
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
 
Dołączył(a): So lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Kadzidło
Online: 3d 14h 26m
Pomógł: 164
Auto: VW Polo III 2002
Silnik: TDI

Postprzez Szosownik » Śr mar 28, 2007 19:24

pawyot napisał(a):U mnie tak było bo mechanik za bardzo napiął pasek rozrządu. Śrubę odkręcasz 15- stką najlepiej oczkowym. Pasek musi być tak napięty żeby można go było przekręcić o 90 stopni.


niech najpierw zacznie od paska alternatora
a to o czym napisałeś to w drugiej kolejności ewentualnie i nie samemu bo zielony
Szosownik
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
 
Dołączył(a): So lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Kadzidło
Online: 3d 14h 26m
Pomógł: 164
Auto: VW Polo III 2002
Silnik: TDI

Postprzez spajrek » Śr mar 28, 2007 19:33

rozrząd jest nowy wymieniony pod koniec grudnia, to rolka od napinacza alternatora, jak ją doginałem na wolnych obratach to przestawało piszczeć
GOLF GTi W12 650PS
Obrazek
spajrek
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N lut 18, 2007 20:45
Lokalizacja: DTR
Online: 0s
Pomógł: 16
Auto: Megane II Grandtour
Silnik: 1.5DCI

Postprzez Szosownik » Śr mar 28, 2007 19:40

spajrek napisał(a):rozrząd jest nowy wymieniony pod koniec grudnia, to rolka od napinacza alternatora, jak ją doginałem na wolnych obratach to przestawało piszczeć


zacznij od tego co napisałem
koniec i kropka
Szosownik
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
 
Dołączył(a): So lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Kadzidło
Online: 3d 14h 26m
Pomógł: 164
Auto: VW Polo III 2002
Silnik: TDI

Postprzez pawyot » Śr mar 28, 2007 19:41

Szosownik ma racje lepiej jedz do mechanika zeby to sprawdził. Nieodpowiednie ustawienie naciągu paska może sie skończyć tragicznie dla silnika twojego golfiątka
pawyot
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn paź 30, 2006 19:21
Lokalizacja: stalowa wola
Online: 0s
Pomógł: 8

Postprzez jaszczur » Śr mar 28, 2007 19:56

spajrek napisał(a):W takim razie jak mam to zrobić? Nie znam się na tym
tu masz jak to odkrecić http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=88520
Szosownik napisał(a):luzujesz troche śruby dwie trzynastki bodajże przy alternatorze
nie w tym silniku :P

[ Dodano: Sro Mar 28, 2007 19:58 ]
a tak wogóle to może nie być rolka a napinacz

[ Dodano: Sro Mar 28, 2007 20:25 ]
pawyot napisał(a):U mnie tak było bo mechanik za bardzo napiął pasek rozrządu. Śrubę odkręcasz 15- stką najlepiej oczkowym. Pasek musi być tak napięty żeby można go było przekręcić o 90 stopni.
on sie pyta o rolkę paska mikro,wiec czytajcie do końca a nie piszcie głupot :panna: chyba że chodzi o nabijanie postów :panna:
jaszczur
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Online: 75d 5h 5m
Pomógł: 1205




Powrót do Techniczne (archiwum)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,