Jaka instalacja gazowa do 1.3 wielopunktowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, VIP

maxtczew
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz mar 13, 2005 11:55
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Jaka instalacja gazowa do 1.3 wielopunktowy

Post autor: maxtczew » ndz mar 13, 2005 23:36

Witam, chcialbym zalozyc gaz. Mam golfa2, 1.3 wielopunktowy wtrysk paliwa, Jedni mowie ze mozna juz w ubozszej wersji z okrojona elektryka za 1600, inni mowia ze jest sonda lambda i musi byc elektryka to podwyzsza koszt instalacji do 2000. Jaka jest Wasza opinia na ten temat, mozna tansza czy drozsa??? Dzieki za sugestie
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Tom2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 29, 2005 19:28
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Kontakt:

Post autor: Tom2 » pn mar 14, 2005 12:50

witam tez miałem mk2 1.3 mpi i załozyłem gaz,ale bez zadnej elektroniki zakładasz tylko odciecie pompki paliwa dobra regulacja instalaci i ok.mozna tez załozyc z elektronika ale to praktycznie to samo tylko dochodzi zawor elekr.i jakis tam sterownik lambda .dobra instalacja to sekwencyjny wtrysk gazu spadek mocy tylko 2% a przy tamtych istalacjach to 15-20%.sekwencyjny wtrysk gazu to okolo 2.700 do tego silnika ale nima porownania do tamtych istalacji



maniack

Re: Jaka instalacja gazowa do 1.3 wielopunktowy

Post autor: maniack » pn mar 14, 2005 14:12

maxtczew pisze:Witam, chcialbym zalozyc gaz. Mam golfa2, 1.3 wielopunktowy wtrysk paliwa, Jedni mowie ze mozna juz w ubozszej wersji z okrojona elektryka za 1600, inni mowia ze jest sonda lambda i musi byc elektryka to podwyzsza koszt instalacji do 2000. Jaka jest Wasza opinia na ten temat, mozna tansza czy drozsa??? Dzieki za sugestie
Pozdrawiam


jeśli masz takiego samego jak ja (NZ, kat, wtrysk, sonda, itd) - to fama głosi, że on jest wrażliwy na wszelakie odchylenia... nie działa sonda i wariuje... coś tam się nie podoba elektronice, i już zaczyna wchodzić na jałowe 3krpm, albo gasnąć, albo to, albo tamto... zresztą popatrz do archiwum... zapytanie w stylu "lpg problem" albo "gaz problem" "gaśnie", itd...

znajomy do cytryny zapakował instalację "panie, będzie chodzić, ta elektryka wcale nie jest potrzebna" i miał zero oszczędności, bo mu paliło zamiast 7l benzyny 13l gazu... pojechał do innego zakładu, dopłacił niezłą sumkę i palił mu 10l, bez szaleństw. ja osobiście wolałbym zapłacić trochę więcej, zrobić w polecanym zakładzie i mieć z głowy.

ja na razie gazu nie planuję, może jak go do końca zrobię to się szarpnę... ale jak już to zdecydowanie instalację II gen z pełną opcją - lambda, komputer, itd. za spokój się płaci, no nie?



Awatar użytkownika
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Kontakt:

Post autor: pkirylcz » pn maja 23, 2005 16:55

A jesli chodzi o oznaczenia to instalacja II gen. to instalacja ze sterowaniem komputerem, a o ktorej mowa, czyli sekwencyjna to instalacja III generacji.
Jest juz tez 4 generacji.

Jak rozmawialem z gazownikiem, to spalanie jest na poziomie benzyny, w Polsce troche gorzej, ale na zagranicznym gazie jest 1:1.


Pozdrawiam,
Piotrek

Awatar użytkownika
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Kontakt:

Post autor: pkirylcz » pn maja 23, 2005 16:56

Taka rada.
Jesli nie stac cie na zalozenie dobrej instalacji gazowej, nie zakladaj zadnej. Pozniejsze naprawy wyniosa ciebie wiecej niz jazda na najgorszym paliwie.


Pozdrawiam,
Piotrek

endriu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 14:57
Lokalizacja: bogatynia
Kontakt:

Post autor: endriu » pn maja 23, 2005 18:29

Popieram przedmówcę,obecność sondy w ukł,wydechowym wymusza zastosowanie min.IIgeneracji gazu a jeśli tak to już z porządnym ,pełnym systemem sterowania.czyli ok.2000zł plus ew.nowa sonda bo od niej wiele zależy.no i porządny gazownik .jeżdząc bez szaleństw spali ci ok.8l gazu.



Awatar użytkownika
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Kontakt:

Post autor: pkirylcz » pn maja 23, 2005 22:42

Luknij sobie tutaj
http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t=15013
Jak porobilem prawidlowe zalozenia, to okazac sie moze ze na sekwencyjnym wyjdzie taniej niz na zwyklym.


Pozdrawiam,
Piotrek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości