Jak zwiekszyc Moc w moim dieslu??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Qto, Adamm, miś fazi, italiano_83, Michał_1977, edzio, VIP

Jak zwiekszyc Moc w moim dieslu??

Postprzez danielos1984 » N mar 18, 2007 14:38

Mam mk3 1.9D 1Y 64 km i chciał bym mu zwiekszyc moc choc troszke :bigok:
czy moze ktos wie jak to zrobic :)
danielos1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz paź 19, 2006 20:37
Lokalizacja: Włocławek
Online: 0s

Postprzez Grzesiekk1982 » N mar 18, 2007 14:48

danielos1984 napisał(a):Mam mk3 1.9D 1Y 64 km i chciał bym mu zwiekszyc moc choc troszke

Witam ;)
Ciężko Was wszystkich policzyć ;) dziesiątki osób kupuje wolnossące grzechotniki, a po 2 miesiacach pyta na forum jak zwiększyć moc. Proponuję wywalić koło zapasowe i tapicerki.
A tak serio- nie da się. Można kombinować, ale przyrost będzie niemal nieodczuwalny, porównywalny z wywaleniem tapicerek i koła zapasowego. Jedyny sposób to montaż turbosprężarki, jednak koszty znazcnie większe niż wymiana z dopłatą na idealne, młodsze i zadbane TDI. Po prostu szkoda rzeźby i pieniędzy. Każdy na forum Ci to powie.
Pozdrawiam.
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl
Online: 40m
Pomógł: 523

Postprzez rafal.mk » N mar 18, 2007 15:20

i wtedy do TDI zastosować filtry stożkowe itp. bedziesz miał jeszcze wiecej koni :D
rafal.mk
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt mar 16, 2007 20:51
Lokalizacja: polska
Online: 0s
Pomógł: 2

Postprzez Grzesiekk1982 » N mar 18, 2007 15:36

rafal.mk napisał(a):i wtedy do TDI zastosować filtry stożkowe

Nigdy w życiu!!!!!!!!!!
To nic nie da w TDI, a dużo napsuje.
Po 1- ciśnienie jest wytwarzane oprzez turbinę i sterowane albo przez przepustnicę spalin, albo przez zmienną geometrię łopatek. Jest mierzone czujnikiem ciśnienia bezwzględnego w kolektorze i korygowane przez sterownik. Zastosowanie filtra stożkowego NIC nie da, bo i tak sterownik ciśnienie doładowania sam reguluje w/w sposobami. Więcej powietrza silnik napewno w ten sposób nie dostanie :okej:
Po 2- każdy kij ma 2 końce, a najprostsze prawa fizyki muszą działać. Większa drożność filtra sportowego=większa przelotowość=pył na sprężarkę. Może się to źle skończyć.

Podsumowując- totalnie nic to nie da (bo przy tej zasadzie dzialania nie ma prawa nic dać) a może napsuć. Najlepiej wymieniać filtr powietrza co 10 tys km i wszystko będzie OK.
Jeśli w TDI braknie mocy, to można się pobawić w jakiś programik, np od uysego, trochę forumowiczów z jego usług korzysta i są zadowoleni :bigok:
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl
Online: 40m
Pomógł: 523

Postprzez To_mas » N mar 18, 2007 16:03

rafal.mk napisał(a):i wtedy do TDI zastosować filtry stożkowe itp. bedziesz miał jeszcze wiecej koni :D
a jak coś przeleci przez filtr to rozpier ... turbine w drobny mak :PP

Z cały szacunkiem ale gdzie Ty sie takich mądrości naczytałes ??? i nie pisz ze u siebe masz zamontowany stozek bo :panna: :panna: :panna:
To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
 
Dołączył(a): Pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Online: 1d 12h 19m
Pomógł: 501
Auto: S3
Silnik: AMK

Postprzez danielos1984 » N mar 18, 2007 17:08

Akurat jak Go kupywałem nie patrzyłem na moc Silnika tylko na Moc Brzmienia;)
Koła Zapasowego niewoze;P
danielos1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz paź 19, 2006 20:37
Lokalizacja: Włocławek
Online: 0s

Postprzez Seaman » N mar 18, 2007 18:10

Grzesiekk1982 napisał(a):dziesiątki osób kupuje wolnossące grzechotniki, a po 2 miesiacach pyta na forum jak zwiększyć moc.

to zwykle pomowienia :grin:
Seaman
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N sty 07, 2007 21:46
Lokalizacja: Szczecin
Online: 39m
Pomógł: 8

Postprzez souler » N mar 18, 2007 19:42

nei sluchajcie Grzeska :P trzeba dodac benzyny do ropki i bedzie smigal jak talala :bajer: zwiekszyc dawke, zeby zostawial chmure dymna i zrobic caluski wydech z pieknej kwasowki o sred. 2.5 cala.

najwiecej mocy daje zastosowanie soku z gumi jagód :bigok: powaga!!! sam stosuje i efekt jest :grin:
VEMA - opony dla każdego
dzwoń 504-498-528 lub biuro.vema@gmail.com
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Online: 4d 7h 56m
Pomógł: 325

Postprzez marcin999 » N mar 18, 2007 20:12

danielos1984 napisał(a):Mam mk3 1.9D 1Y 64 km i chciał bym mu zwiekszyc moc choc troszke


jezdzij z wiatrem, unikaj górek nie bierz pasażerów :D
tak na serio to rakiety nie zrobisz z niego nawet nie próbuj ale ciesz sie ze 5 litrow pali i chodzi ciszej od TD, TDI :)

nic nie zrobisz zatankuj sobie BP ultimate bedzie troche lepiej.

ja mam jeszcze gorzej bo kupilem sobie oponki letnie 185/65 zamiast 60 myslalem ze bedzie troche szybszy a tu ma do 100 nieskonczoność :D
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
marcin999
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU
Online: 0s
Pomógł: 116

Postprzez Grzesiekk1982 » N mar 18, 2007 20:39

Seaman, z całum szacunkiem nie miałem na myśli do Ciebie bo pamiętam, że na swoje auto nie narzekasz :pub: Ja też nie lamentuję, że mój Golfer nie ma 6 cylindrów i 230 KM :bigok: Mam co chciałem, jestem zadowolony, jak Ty.

Ale nieraz czytam ze ktoś kupił diesla i chce z niego zrobić TDI ;) To tak, jakby kupić Merca "okularnika" beżowego taxi, za 16 tys i pytać co zrobić żeby miał czarny "kozacki" kolor hehe :bigok: Można pomalować (ale cza też od środka, co by jak MILKY WAY nie wyglądał :grin: ), a suma kosztów wychodzi większa niż za oryginalnego, czarnego, "kozackiego okulara" :grin:

SouleR napisał(a):najwiecej mocy daje zastosowanie soku z gumi jagód
Ciężko dostać :| Czasem Ukraińcy z przemytu mają, ale cholera wie, czy to oryginał od Gumisi, czy to lewy, pędzony przez Krzysia i Kubusia Puchatka- on ma niską liczbę cetanową :hmm:
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl
Online: 40m
Pomógł: 523

Postprzez rafal.mk » Pn mar 19, 2007 20:43

autentycznie widzialem filtr stożkowy w transporterze t5 2.5 TDI w takim razie cud że jeszcze jeździ hehe :D

[ Dodano: 19 Mar 2007 20:08 ]
To_mas, hehe wejdź na tą akucję i przeczytaj parapetry: filtr stożkowy (K&N)

http://www.allegro.pl/item171060003_vw_ ... glad_.html

jasne że jesli dopuścimy do niego gorace czy zanieczyszczone pyłem powietrze to w efekcie bedzie po silniku
rafal.mk
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt mar 16, 2007 20:51
Lokalizacja: polska
Online: 0s
Pomógł: 2

Postprzez Seaman » Pn mar 19, 2007 21:21

Grzesiekk1982 wiem ja zartuje :pub: sam nie raz czytalem na roznych forach na ten temat. raz nawet wyczytalem ze z sdi wyciagnieto 170KM :bajer: . tylko na co to komu? tam tylko buda zostala reszta z tdi. ale hitem bylo jak czytalem ze kolesiowi stuningowali silnik zwiekszajac ladnie moc (chyba polowke), a on potem byl wsciekly ze po przerobkach mu litr wiecej palil i bardzo zaluje swojej decyzji :rotfl:
Seaman
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N sty 07, 2007 21:46
Lokalizacja: Szczecin
Online: 39m
Pomógł: 8

Postprzez souler » Pn mar 19, 2007 21:31

rafal.mk to moze trzeba podawac czyste z powietrze z butli? skoro do filtra nie moze leciec brudne :hmm:
VEMA - opony dla każdego
dzwoń 504-498-528 lub biuro.vema@gmail.com
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Online: 4d 7h 56m
Pomógł: 325

Następna strona



Powrót do Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], m1chal_p, wesol i 9 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,