Rozregulowana przepustnica silnika 1,8 RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kryl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: śr mar 14, 2007 08:58
Lokalizacja: warmińsko mazurskie

Rozregulowana przepustnica silnika 1,8 RP

Post autor: kryl » czw mar 15, 2007 02:05

Rozregulowałem ustawienie fabryczne przepustnicy w Golfie 1,8b silnik RP.Potrzebuję praktycznych porad jak powrócić do ustawienia pierwotnego.Kręciłem obydwoma śrubami,dolną i górną.


Kryl

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » czw mar 15, 2007 08:27

musial bys znalezc w sieci ksiazke serwisowa (obsluga i naprawa) i w niej poszukac, u mnie jest to w ten sposob ze trzeba za pomoca 6V wsunac silniczek krokowy do konca i miedzy wkretem regulacyjnym a kruccem przepustnicy ustawic szczeline 0,5mm


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw mar 15, 2007 10:29

kryl pisze:Rozregulowałem ustawienie fabryczne przepustnicy w Golfie 1,8b silnik RP.Potrzebuję praktycznych porad jak powrócić do ustawienia pierwotnego.Kręciłem obydwoma śrubami,dolną i górną.
Którymi śrubami dokladnie kręciłeś , od strony TPSu , czy od strony mechanizmu przepustnicy ???

Tymi śrubami kręciłeś?
Obrazek

Czy tymi z prawej strony monowtrysku na zdjęciu
Obrazek


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » czw mar 15, 2007 18:13

a co to jest na 2 fotce kwaracik po lewym dolnum rogu z czarna rurka bo ja tego nie mam ale znalazlem kabel ktory powinien by w takie cos wpiety

i jeszcze do homskyego mam pytanko jako osoby z pojeciem mam 1,8 RP
wymienilem sonde i czujniki ustawilem zaplon rozrzad itd a auto jak jest zimne to wali na czarno i smierdzi benzyna gdzie jszcze szukac problemu



eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » czw mar 15, 2007 20:56

zajac pisze:a co to jest na 2 fotce kwaracik po lewym dolnum rogu z czarna rurka bo ja tego nie mam ale znalazlem kabel ktory powinien by w takie cos wpiety

i jeszcze do homskyego mam pytanko jako osoby z pojeciem mam 1,8 RP
wymienilem sonde i czujniki ustawilem zaplon rozrzad itd a auto jak jest zimne to wali na czarno i smierdzi benzyna gdzie jszcze szukac problemu
Ten kwadracik reguluje podcisnieniowo wyprzedzenie zapłonu.

A co do czarnego dymu, to sprawdz kody błyskowe. Zobacz czy po resecie komputerka samochodowego tez sie tak dzieje.



kryl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: śr mar 14, 2007 08:58
Lokalizacja: warmińsko mazurskie

Post autor: kryl » czw mar 15, 2007 23:03

Do Homsky od Kryl:kręciłem śrubami od strony mechanizmu przepustnicy.


Kryl

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » czw mar 15, 2007 23:10

kryl, ktore jasniej?



eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » czw mar 15, 2007 23:10

kryl pisze:Do Homsky od Kryl:kręciłem śrubami od strony mechanizmu przepustnicy.
Jak chcesz tylko z Homskym rozmawiac to pisz do Niego na piva



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » czw mar 15, 2007 23:19

kryl, masz narazie to tez dostalem to od kolegi.tylko miernikiem regulujac powrucisz do pierwotnych ustawien,popros Homskiego on napisal kiedys jakie napiecia na zaciskach powinny byc.tez pisalem o tym ale dawno i niepamietam.lepiej poszukaj moich i homskiego postow duzo pisalismy o tym i dokladnie opisywalismy.gdzie co i jak



eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » czw mar 15, 2007 23:28

Jesli regulowałes TPS (na pierwszym zdjęciu te 4 sruby) to Homsky w innym poscie opisał jego regulacje
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82826 tu sobie poczytaj



kryl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: śr mar 14, 2007 08:58
Lokalizacja: warmińsko mazurskie

Post autor: kryl » czw mar 15, 2007 23:59

Przestawiłem wkręt regulacyjny i oporowy przepustnicy.Jeden był osłonięty plastikową nakładką (dolny).


Kryl

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pt mar 16, 2007 00:07

kryl pisze:Przestawiłem wkręt regulacyjny i oporowy przepustnicy.Jeden był osłonięty plastikową nakładką (dolny).
JUtro zrobie zdjęcie monowtrysku od strony mechanizmu przepustnicy i powiesz nam konkretnie czym kręciłeś , tak bedzie prościej napisac wyjasnic żeby nie było niedomówień.

Także cierpliwości , do jutra!


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pt mar 16, 2007 08:57

wydaje mi sie ze kolega krecil ta srubka zaznaczona na zolto Obrazek

[ Dodano: 16 Mar 2007 08:05 ]
aha homsky mam pytanie nie grozi niczym calkowite odkrecenie TPSu nie ma tam jakichs elementow ktore wypadna lub wystrzela?


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pt mar 16, 2007 12:50

T.O.B.I. pisze:aha homsky mam pytanie nie grozi niczym calkowite odkrecenie TPSu nie ma tam jakichs elementow ktore wypadna lub wystrzela?
Możesz smiało odkręcac TPS jesli masz taką potrzebę , nic tam nie ma takiego co by ci jak to piszesz "wystrzeliło" wyleciało itd, w sumie to nic tam nie ma tylko dwie sciezki opornościowe i dwie pary ślizgaczy, takie jakby dwa zintegrowane potencjometry

TYlko po takim zabiegu licz sie z tym że trzeba bardzo precyzyjnie potem ustawic TPS , jak to zrobic opisałem tutaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82826

[ Dodano: Pią Mar 16, 2007 11:52 ]
kryl, teraz powiedz które sruby ruszałeś :

Obrazek


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 146 gości