sam sobie dodaje gazu (tzn wciska pedał gazu)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: miś fazi, Qto, italiano_83, edzio, VIP

sam sobie dodaje gazu (tzn wciska pedał gazu)

Postprzez gawraf » N mar 04, 2007 15:32

Mam problem, od kiedy wymienilem silnik, auto samo sobie dodaje gazu, najczesciej tak sie dzieje,gdy jade na wysokich obrotach (tzn tak od 3 - 4,5) i daje wtedy luz, to on sam sobie dodaje gazu (tzn czuc na pedael gazu ze sie wciska tak pare razy) tzn obroty spadaja do 1000 i rosna spowrotem do ok 3000, sprawdalem wszystko, podpinalem pod komputer i nie wiem co sie dzieje, czy muglby ktos pomuc?:)
gawraf
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): N mar 04, 2007 15:02
Lokalizacja: Rzeszów
Online: 0s

Postprzez lordmatej » N mar 04, 2007 15:56

Kurde ja mam to samo po założeniu instalacji LPG.jadę sobie ok 110 km/h i zdejmuje nogę z gazu a pedał sam pulsuje sobie pod moją stopą.O co mu chodzi??Trochę to wkurza.
...i zesłał pan Golfa na ziemie , by siał zamęt i zniszczenie...
lordmatej
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn lut 12, 2007 19:38
Lokalizacja: Sandomierz
Online: 1h 37m
Pomógł: 33

Postprzez juby » N mar 04, 2007 15:58

silnik krokowy. było 100x na forum
Frakcja Proud Member
juby
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Online: 22h 37m
Pomógł: 137
Auto: 6n2 Colour Concept
Silnik: AUB

Postprzez gawraf » N mar 04, 2007 16:03

:)) dzieki, ale napewno? bo poza tymi dodawaniami sobie gazu dziala idealnie, tzn obroty sa caały czas w granicy 900 i ani drgną, alei tak dzieki za rade, :)

[ Dodano: 04 Mar 2007 15:16 ]
a i jeszcze jedno pytanie, czy w zwiazku z tym auto moze wiecej palic ? tzn. niby obroty sa bardzo równe, ale spalanie jest dosc wysokie, i jak dotej pory nikt nie wie dlaczego :)
zycie to sa chwile chwile, tak ulotne jak motyle...
gawraf
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): N mar 04, 2007 15:02
Lokalizacja: Rzeszów
Online: 0s

Postprzez juby » N mar 04, 2007 16:25

tak
Frakcja Proud Member
juby
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Online: 22h 37m
Pomógł: 137
Auto: 6n2 Colour Concept
Silnik: AUB

Postprzez AD6 » N mar 04, 2007 16:36

Ja też tak mam odkąd założyłem LPG i u mnie jest to właśnie tym spowodowane gawraf tylko że ty chyba nie masz gazu ? spróbuj jeszcze zresetować komputer odłączając akumulator u mnie pomaga dopóki nie przejadę się na LPG wtedy problem znowu powraca ale wynika z tego że jest to przez błędy w komputerze które pojawiają się po jeździe na LPG
Ostatnio edytowano N mar 04, 2007 16:42 przez AD6, łącznie edytowano 1 raz
VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
AD6
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Online: 6d 14m
Pomógł: 70
Auto: golf 4 i toledo II
Silnik: V6 V5

Postprzez gawraf » N mar 04, 2007 16:39

:) czyli juz wszystko jasne, ostatnie pytanie, kupic nowy silniczek krokowy, czy uzywany, róznica w cenie jakies 200 zł , co proponujecie? tzn jak duze sa szanse ze jak kupje uzywany to on bedzie jeszcze dlugo chodzi?:) a i czemu to sie dopiero ujawnia (ta awaria silniczka krokowego) po załozeniu LPG? tzn wczesniej on tez byl uszkodzony tylko nie dawal wiekszych znaków? i palil przez to wiecej?
zycie to sa chwile chwile, tak ulotne jak motyle...
gawraf
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): N mar 04, 2007 15:02
Lokalizacja: Rzeszów
Online: 0s

Postprzez touch01 » N mar 04, 2007 17:37

awaria silniczka krokowego ujawnia sie po założeniu lpg. najczęsciej dlatego , iż gdy car nie ma gazu to przez silniczek idzie tylko powietrze, a gdy jest lpg założone ... to przez silniczek idzie powietrze + gaz . a co dokrokowca nowy czy używany ? hmm ... wg mnie i tego co z nimi przeżyłem i o nich słyszałem to używki nie dają rady za długo choć to nie reguła kupisz i po miesiącu tygodniu ci strzeli znowu ... a jak kupisz nowy to masz 12 miesięcy gwarancj ... poszukaj na allegro jest firma ze śląska która robi krokowce ... moj znajomy do omegi 2.0 16v kupił u nich za 130 pln . w tych granicach były używki . a jak krok jest walnięty to szczególnie na LPG samochód zauważalnie więcej pali , obroty nie są równe i skaczą często są za wysokie staąd więkrze spalanie
touch01
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Wt lut 20, 2007 19:39
Lokalizacja: Magdalenka
Online: 0s
Pomógł: 2

Postprzez gawraf » N mar 04, 2007 18:14

:) wiem ze sie nie zaczyna zdania od no wlasnie, ale tak bedzie najszybciej, no wlasnie ze mi oborty utrzymuja sie na idealnym poziomie 900 i wogule nie skacza, jedynym objawem jest to samo dodawanie sobie gazu (co jest bardzo niewygodne, w przypadku hamowania silnikiem (wtedy wlasnie auto przyspiesza zamiast hamowac :[ )no i to spalanie, w granicach 13-15 miejsce, i 11-13 trasa... oczywiscie LPG, które posiadam od niecalego roku, (jakies 1/2 roku) bylem juz u wielu gazownikow, cos powykrecali w butli, nieznacznie sie zmniejszylo z 16 na 15 :D ale dalej mi sie cos wydaje duzo jak na taki silnik, z taka moca :) tym bardziej ze czytam tu na forum ze innym z takimi silnikami auta spalają srednio o ok 3-4 litry mniej,a przy mojej jezdzie )jakies 50 tys rocznie,to daje dosc duza kwote, i jestem w stanie nawet duzo zaplacic, byle tylko byc pewnym ze to sie poprawi... bo nie chce go sprzedawac, bo jest poprostu super. (pozatym spalaniem i dodawaniem gazu :P )
zycie to sa chwile chwile, tak ulotne jak motyle...
gawraf
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): N mar 04, 2007 15:02
Lokalizacja: Rzeszów
Online: 0s

Postprzez touch01 » N mar 04, 2007 18:35

gawraf . > moim zdaniem to krokowiec bo ma właśnie takie objawy podobne miałem w tigrze , kolega w golf II , i drugi kumpel ostatnio w omce .no ale to tylko moje skromne zdanie .
touch01
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Wt lut 20, 2007 19:39
Lokalizacja: Magdalenka
Online: 0s
Pomógł: 2

Postprzez AD6 » N mar 04, 2007 18:36

touch01 napisał(a):iż gdy car nie ma gazu to przez silniczek idzie tylko powietrze,



hehe jeśli idzie tylko same powietrze to na czym auto jeździ ?? w AAM i ABS jest wtrysk jednopunktowy i idzie powietrze z benzyną podawaną przez wtryskiwacz który jest nad przepustnicą na gazie jest już tak jak piszesz
Ostatnio edytowano N mar 04, 2007 18:55 przez AD6, łącznie edytowano 1 raz
VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
AD6
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Online: 6d 14m
Pomógł: 70
Auto: golf 4 i toledo II
Silnik: V6 V5

Postprzez gawraf » N mar 04, 2007 18:38

a jescze jedno pytanie :) a moze wystarczy go tylko przeczyscic? no nic jutro cos pokombinuje, a z tym spalaniem to ten silniczek krokowy mial by az taki wpływ? tzn 3 litry ażżż?? różnicy?
zycie to sa chwile chwile, tak ulotne jak motyle...
gawraf
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): N mar 04, 2007 15:02
Lokalizacja: Rzeszów
Online: 0s

Postprzez touch01 » Pn mar 05, 2007 01:20

AD6- >

błąd techniczny:)


a co do tegto spalania to w omce u mojego kolegi różnica była taka ze zwalonym krokiem gazu 16-17 po miescie palila ... ze zrobionym 12-13 litrow gazu

możesz fakt wyczyścić krokowca... najlepiej zostaw go na pare godzin w benzynie ekstrakcyjnej ( nie ropie bo jest tłusta) moze pomóc (ale nie musi)

powodzenia
touch01
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Wt lut 20, 2007 19:39
Lokalizacja: Magdalenka
Online: 0s
Pomógł: 2

Postprzez daniel2505 » Pn mar 05, 2007 10:13

Miałem dokładnie ten sam problem w skodzie. I tam był problem z przepustnica. Coś się skopało i sprężyna która jest w przepustnicy sama otwierała gardziel przepustnicy. Silniczek oczywiście też może robić takie numery ale wydaje mi się ze silniczek to regulator wolnych obrotów i raczej przy tych 3 tysiącach juz by nie świrował. Ja najpierw przeczyścił bym silniczek albo gdzieś na szrocie założył inny do sprawdzenia
daniel2505
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pt wrz 22, 2006 18:39
Lokalizacja: Radom
Online: 0s
Pomógł: 34

Następna strona



Powrót do Techniczne (archiwum)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,