mtworus pisze:dzięki za podpowiedź....w sumie nie mam zdania...bo hamulce działają (działały przed wyjęciam) bez jakichś niepodzianek przykrych...myślicie że to syczenie może się wzięło np. z tego że coś się wytarło. jakieś uszczelnienie na tym trzpieniu jest czy co.;(
no niestety szykuj się powoli na zmianę serwa. Koszt nowego (niestety razem z pompą ) to około 950PLN

Co do zamienników i zestawów naprawczych to niestety niema.
Co do syczenia to u mnie też się od tego zaczęło, a mało nie skończyło się wjechaniem koledze w d... podczas wyjazdu na spot. Wymieniłem raz serwo ale nie pochasałem na nim długo ( jakieś pól roku) i sytuacja się pojawiła sie znowu. teraz wstawiłem inne serwo też od mk2 ale takie wielkie ( został około 1 cm luzu do przewodów od wspomy) i jest ok
acha, Ty masz tu to mniejsze serwo i otoczka wokół trzpienia jest plastikowa, ja w tym nowym mam gumowy uszczelniacz