Zawór N75 a spalanie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, Qto, italiano_83, Haki, VIP

Zawór N75 a spalanie

Postprzez galek » Cz mar 01, 2007 20:41

Mam pytanie. Czy niesprawny zawór N75 przyczynia sie w jakis sposób do wzrosty spalania?? Mi wydaje się iż mam niesprawny zawór N75 bo po przekroczeniu ok 2500 obrotów wyłącza mi sie turbo i muszę wyłączyć stacyjkę i włączyć od nowa aby załapała turbina. Dodatkowo wzrosło mi spalanie do ok 7,2 przy wcześniejszym około 5 litrów. Prosze o pomoc
galek
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): N lut 25, 2007 14:44
Lokalizacja: Ełk
Online: 4m

Postprzez Adamm » Cz mar 01, 2007 20:50

nie powinien miec raczej wplywu na to. sprawdz wezyki czy nie sa przerwane a jelsi sa cale ok to wymien zawor i dopiero sprawdz spalanie
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Adamm
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn lis 15, 2004 22:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Online: 32d 18h 33m
Pomógł: 597
Auto: C220
Silnik: 2.5TD

Postprzez galek » Cz mar 01, 2007 21:00

Dzieki. Na bank tak zrobie. Ale najpierw połącze chyba wężyki, tak jak to było opisane w któryms poscie, aby sprawdzić czy ten zawór jest do dupy.
A tak przy okazji to co może dawać wzrost spalania?? Jeżdże normalnie . Nie jakieś PSJ. Mam dość krótkie trasy do pracy i wiem że to może być przyczyną a jeszcze dodatkowo w zimę. Ale chodzi mi o same podzespoły w samochodzie?? Olej wymieniałem jakiś miesiąc temu na Castrola Magnatec 5W40, świece żarowe też wymieniłem na NTG. Przepływomierz mówili mi fachowcy :kac: że jest ok.
galek
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): N lut 25, 2007 14:44
Lokalizacja: Ełk
Online: 4m

Postprzez Adamm » Cz mar 01, 2007 21:14

najpierw zanim je zmostlujesz przejzyj czy nie sa poprzecierane ewentulnie wymien
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Adamm
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn lis 15, 2004 22:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Online: 32d 18h 33m
Pomógł: 597
Auto: C220
Silnik: 2.5TD

Postprzez cider_520 » Cz mar 01, 2007 21:42

Adamm napisał(a):najpierw zanim je zmostlujesz przejzyj czy nie sa poprzecierane ewentulnie wymien

i tak pewnie bedzie to zaworek :bigok: ale dobrze sprawdzic te przewody

Adam jutro pewnie podrzuce ci ten zaworek gdzies tak kolo 19
cider_520
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz gru 28, 2006 19:24
Lokalizacja: Ząbki
Online: 0s

Postprzez Adamm » Cz mar 01, 2007 21:44

cider_520 napisał(a):
Adamm napisał(a):najpierw zanim je zmostlujesz przejzyj czy nie sa poprzecierane ewentulnie wymien

i tak pewnie bedzie to zaworek :bigok: ale dobrze sprawdzic te przewody

Adam jutro pewnie podrzuce ci ten zaworek gdzies tak kolo 19



hehe u mnie to byl wezyk padniety :)

a co do zaworka to ok, powinienem byc w domu, w razie co sie zdzwonimy :)
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Adamm
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn lis 15, 2004 22:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Online: 32d 18h 33m
Pomógł: 597
Auto: C220
Silnik: 2.5TD

Postprzez galek » Cz mar 01, 2007 21:53

Jeszcze mam jedno pytanko. Mam samochód VW Bora 1,9 TDI z XII 1999 i dokładnie nie jestem pewien gdzie ten zaworek się znajduje. Dzisiaj patrzyłem i czy to jest to??Dołączam zdjęcie z zaznaczeniem Obrazek

[ Dodano: 01 Mar 2007 22:06 ]
Jeszcze raz link do zdjęcia:
http://img476.imageshack.us/img476/782/n75cf8.jpg
galek
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): N lut 25, 2007 14:44
Lokalizacja: Ełk
Online: 4m

Postprzez twardy » Pt mar 02, 2007 06:40

galek, to jest N75, możesz go wyczyścic .
Czyściłem koledze i teraz bangla. :bigok:
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
twardy
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lis 24, 2005 23:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Online: 39m
Pomógł: 187
Auto: mk2 TDi
Silnik: 1V+

Postprzez galek » Pt mar 02, 2007 06:47

Wielkie dzięki. Teraz i ja będę się brał za czyszczenie zgodnie z opisami tak jak w postach. Punkcik przyznany :bigok:
galek
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): N lut 25, 2007 14:44
Lokalizacja: Ełk
Online: 4m

Postprzez twardy » Pt mar 02, 2007 07:20

galek, Dzieki za + , tutaj masz link do poradyhttp://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926
dodam tylko że ten tłoczek przeszlifowałem papierem ściernym 2000 i o wiele lepiej chodzi. Powodzenia. :bigok:
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
twardy
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lis 24, 2005 23:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Online: 39m
Pomógł: 187
Auto: mk2 TDi
Silnik: 1V+

Postprzez broda1920 » Pt mar 02, 2007 18:38

a czy w golfie 3 tdi można ten zaworek N75 jakos samemu poczyścic?
broda1920
Mały gagatek
Mały gagatek
 
Dołączył(a): So mar 11, 2006 08:20
Lokalizacja: katowice
Online: 0s

Postprzez Adamm » Pt mar 02, 2007 19:28

broda1920 napisał(a):a czy w golfie 3 tdi można ten zaworek N75 jakos samemu poczyścic?


w 1Z nie bardzo, jest nierozbieralny,mozna co najwyzej przedmuchac
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Adamm
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn lis 15, 2004 22:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Online: 32d 18h 33m
Pomógł: 597
Auto: C220
Silnik: 2.5TD

Postprzez broda1920 » Pt mar 02, 2007 19:44

ja posiadam AHU 90 KM
broda1920
Mały gagatek
Mały gagatek
 
Dołączył(a): So mar 11, 2006 08:20
Lokalizacja: katowice
Online: 0s

Postprzez Adamm » Pt mar 02, 2007 19:52

broda1920 napisał(a):ja posiadam AHU 90 KM
tojesli jest sterowanie jak w afn-ie to pewnie sie da
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Adamm
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn lis 15, 2004 22:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Online: 32d 18h 33m
Pomógł: 597
Auto: C220
Silnik: 2.5TD

Następna strona



Powrót do Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,