Dokrecanie głowicy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Qto, Michał_1977, italiano_83, VIP

Dokrecanie głowicy

Postprzez michi » Śr lut 21, 2007 11:17

Witam !!!

Wiem ze głowice trzeba dokrecic. Przejechałem 1000km i prubuje dokrecac no wiecie Co niebatdzo mi to szło niektore sruby poszły ale niektore naprawde ani drgneły. Wszystkie dokreciłem z odpowiednim momentem tak jak pisaliscie. I teraz nie wiem co jest Dodam ze uszczelke mam z Dezenta i nowe srubu.

Pozdrawiam MiChI
michi
Użytkownik
Użytkownik
 
Dołączył(a): So sie 06, 2005 13:34
Lokalizacja: wild
Online: 2d 4h 30m
Pomógł: 10
Ostrzeżenia: 1
Auto: mk4
Silnik: AGU

Postprzez bongo » Śr lut 21, 2007 11:30

michi napisał(a):Wiem ze głowice trzeba dokrecic
W książce tak pisze,ale dużo osób na forum twierdzi że sie powinno dokręcac..... Obrazek
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So wrz 17, 2005 18:58
Lokalizacja: Londyn
Online: 66d 5h 57m
Pomógł: 786
Auto: Vauxhall Vivaro
Silnik: CDTI

Postprzez michi » Śr lut 21, 2007 11:46

no ja dokreciłem ale te sruby co sie dało tez mam ta ksiazke. ale jak niektorych nie dało sie nawet ruszyc ani drgneła to co ??
michi
Użytkownik
Użytkownik
 
Dołączył(a): So sie 06, 2005 13:34
Lokalizacja: wild
Online: 2d 4h 30m
Pomógł: 10
Ostrzeżenia: 1
Auto: mk4
Silnik: AGU

Postprzez RobertP » Śr lut 21, 2007 12:26

michi napisał(a):no ja dokreciłem ale te sruby co sie dało tez mam ta ksiazke. ale jak niektorych nie dało sie nawet ruszyc ani drgneła to co ??

a na ciełym czy na zimnym silniku próbowałeś je dokręcić?
rób to na zupełnie zimnym,
jak się już nie dało to spoko nic nie ruszaj, tak ma być i już ...
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN
RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
 
Dołączył(a): Śr gru 14, 2005 08:58
Lokalizacja: Ostróda
Online: 14m
Pomógł: 612

Postprzez Cinek » Śr lut 21, 2007 13:19

ja twierdze że dobrze jest dokręcić tak jak mówi książka, po montażu, odpowiednimi momentami a potem jeszcze 90* i musi być :)
3 razy tak robiłem i żaden sie nie rozkręcił
Cinek
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N lis 28, 2004 13:52
Lokalizacja: Bytom
Online: 12d 18h 19m
Pomógł: 166
Auto: golf 4+golf 2
Silnik: 1896

Postprzez zaprzal » Śr lut 21, 2007 13:32

tez mysle, ze zwykla uszczelke trzeba dokrecic, stalowej nie
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr lis 10, 2004 19:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Online: 1d 13h 21m
Pomógł: 317

Postprzez RobertP » Śr lut 21, 2007 13:46

Cinek napisał(a):ja twierdze że dobrze jest dokręcić tak jak mówi książka,

jak wymyślali książkę 20-21 lat temu, tak sądzę bo jest wzmianka o identyfikacji VIN
na stronie 11 w książce od mk2 m.in rocznika to wtedy nie znali pewnie blaszanych
uszczelek ;-) :jezor: :bajer: :bajer: :bajer:
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN
RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
 
Dołączył(a): Śr gru 14, 2005 08:58
Lokalizacja: Ostróda
Online: 14m
Pomógł: 612

Postprzez zaprzal » Śr lut 21, 2007 13:52

jeszcze jest zabawna sprawa bo w ksiazce "sam naprawiam" o 1,6td jest napisane

Po przebiegu ok.1000km po naprawie nalezy ponownie dociagnac sruby glowicy cylindrow. UWAGA: Powyzsze nie dotyczy (...) silnika z katalizatorem 1V. Silnik ten wyposażony jest w zmienioną uszczelkę głowicy cylindrów, która nie pozwala na dalsze dociąganie


co o tym myslicie?
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr lis 10, 2004 19:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Online: 1d 13h 21m
Pomógł: 317

Postprzez Cinek » Śr lut 21, 2007 14:03

ja myśle że ta książka jest fajna, ale nie na dzisiejsze realia eksploatacyjne. każe olej wymieniać co 7,5 tyś a filtr co drugą wymianę :) teraz są inne czasy, lepsze materiały. ale poczytać warto co piszą, bo sie konstrukcje nie zmieniły
Cinek
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N lis 28, 2004 13:52
Lokalizacja: Bytom
Online: 12d 18h 19m
Pomógł: 166
Auto: golf 4+golf 2
Silnik: 1896

Postprzez Kamils19931 » Wt paź 28, 2008 17:20

czy mi pomerzecie z jaką siłą mam dociągnońć kluczem dynamometrycznym (chyba tak się pisze ) przy vw t4 silnik 1.9td

[ Dodano: 28 Paź 2008 19:23 ]
czy mi pomerzecie z jaką siłą mam dociągnońć głowice kluczem dynamometrycznym (chyba tak się pisze ) przy vw t4 silnik 1.9td
Kamils19931
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Wt paź 28, 2008 13:05
Lokalizacja: Sandomierz
Online: 0s




Powrót do Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: dawidk92 i 24 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,