czujnik Halla

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, miś fazi, italiano_83, edzio, VIP

czujnik Halla

Postprzez maxien » Śr lut 14, 2007 22:05

Czy jest mozliwosc wymiany czujnika Halla po rozkreceniu aparatu, czy trzeba wymianiac caly aparat??
maxien
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr lis 29, 2006 16:56
Lokalizacja: Piastów
Online: 3m
Pomógł: 2

Postprzez dziejo » Śr lut 14, 2007 22:11

czujnik halla jest to część składowa aparatu zapłonowego mozna wymienic go bez problemu
dziejo
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Jastrzębie - Zdrój gr. SLĄSKA -LEWIN BRZESKI gr. Opole
Online: 1d 2h 13m
Pomógł: 1882
Auto: mk3 - sharan 19.tdi
Silnik: ok

Postprzez maxien » Śr lut 14, 2007 22:13

dzieki bardzo biore sie za wymiane :bigok:
maxien
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr lis 29, 2006 16:56
Lokalizacja: Piastów
Online: 3m
Pomógł: 2

Re: czujnik Halla

Postprzez RobertP » Śr lut 14, 2007 22:22

maxien napisał(a):Czy jest mozliwosc wymiany czujnika Halla po rozkreceniu aparatu, czy trzeba wymianiac caly aparat??

a co się dzieje ? czy na pewno hall ?
o diagnozie moze poczytaj np.:
TUTAJ
i
TUTAJ
i
TUTAJ
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN
RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
 
Dołączył(a): Śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda
Online: 14m
Pomógł: 612

Postprzez maxien » Śr lut 14, 2007 22:26

na pewno halla bo nie ma iskry a cewke sprawdzilem i dobra jest, tylko nie moge rozebrac tego aparatu wie moze ktos jak
maxien
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr lis 29, 2006 16:56
Lokalizacja: Piastów
Online: 3m
Pomógł: 2

Postprzez dziejo » Cz lut 15, 2007 10:57

Obrazek
dziejo
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Jastrzębie - Zdrój gr. SLĄSKA -LEWIN BRZESKI gr. Opole
Online: 1d 2h 13m
Pomógł: 1882
Auto: mk3 - sharan 19.tdi
Silnik: ok

Postprzez Jacenty85 » Cz lut 15, 2007 14:53

Moze masz inny aparat ale chodzi o to samo co w linku :

http://vwgolf.pl/index.php?id=poradaaparat

pozdro
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Online: 1h
Pomógł: 194

Postprzez palermos » Cz lut 15, 2007 16:01

Ja się przyłącze i spytam czy winą uszkodzenia halla może być problem z odpalaniem ? Musze troszkę pokrecieć 2-3 sek zanim zapali. A czasami jak zapali to zaraz zgasnie. Ale jak już odpali to działa normalnie, jak jest rozgrzany to tak jak by troche szybciej łapał, zaznaczam ze wymieniłem pompe paliwa, swiece kable. Na vagu pokazuje jakis bład z halotronem. Chyba cos takiego 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
palermos
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Wt lut 13, 2007 19:58
Lokalizacja: Tychy
Online: 0s

Postprzez RobertP » Cz lut 15, 2007 16:45

palermos napisał(a):Ja się przyłącze i spytam czy winą uszkodzenia halla może być problem z odpalaniem ? Musze troszkę pokrecieć 2-3 sek zanim zapali. A czasami jak zapali to zaraz zgasnie. Ale jak już odpali to działa normalnie, jak jest rozgrzany to tak jak by troche szybciej łapał, zaznaczam ze wymieniłem pompe paliwa, swiece kable.

oj... nie wychodzi żeby to była wiana halla
palermos napisał(a):Na vagu pokazuje jakis bład z halotronem. Chyba cos takiego 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)

a pytanko jak diagnozowaleś silnik w swoim samochodzie ? czy silnik nie pracował ?
ja tak to taki błąd może wywalić że coś z czujnikiem halla
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN
RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
 
Dołączył(a): Śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda
Online: 14m
Pomógł: 612

Postprzez maxien » Cz lut 15, 2007 16:54

Dzieki Jacenty85 o to mi chodzilo.
maxien
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr lis 29, 2006 16:56
Lokalizacja: Piastów
Online: 3m
Pomógł: 2

Postprzez palermos » Pt lut 16, 2007 08:22

RobertP napisał(a):a pytanko jak diagnozowaleś silnik w swoim samochodzie ? czy silnik nie pracował ? ja tak to taki błąd może wywalić że coś z czujnikiem halla


Faktycznie miałeś racje, zdiagnozowałem go wczoraj jeszcze raz na zgaszonym i zapalonym silniku, na zgaszonym błąd był a na zapalonym nie. :)

Wiec czego to może być wina ?? Ktoś mi kiedyś mówił że musze tam coś przeczyscic jaką dysze czy dolot nie pamietam ...
palermos
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Wt lut 13, 2007 19:58
Lokalizacja: Tychy
Online: 0s

Postprzez RobertP » Pt lut 16, 2007 16:00

palermos napisał(a):
RobertP napisał(a):a pytanko jak diagnozowaleś silnik w swoim samochodzie ? czy silnik nie pracował ? ja tak to taki błąd może wywalić że coś z czujnikiem halla


Faktycznie miałeś racje, zdiagnozowałem go wczoraj jeszcze raz na zgaszonym i zapalonym silniku, na zgaszonym błąd był a na zapalonym nie. :)

Wiec czego to może być wina ?? Ktoś mi kiedyś mówił że musze tam coś przeczyscic jaką dysze czy dolot nie pamietam ...

hmm, problemu doszukiwał bym się w czujniku temperatury i mapkach startowych
może za duża paliwa idzie, może ma nieszczelności w dolocie, nie wiem
trzeba by było popatrzeć ...
zastukaj może do Jacentego to gość który wie w czym rzecz w benzyniakach z tego typu sterowaniem
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN
RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
 
Dołączył(a): Śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda
Online: 14m
Pomógł: 612




Powrót do Techniczne (archiwum)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,