Co sie dzieje z moim wspomaganiem????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Co sie dzieje z moim wspomaganiem????

Post autor: gniochu » pt lut 02, 2007 14:01

Mam problem, wczoraj wieczorem zauwazylem ze jak krece kierownica u siebie w golfie to cos wyje, nie musze dokrecac kierownica na maxa, wystarczy normalnie krecic kierownica... Nie wiem co to moze byc. Pompa? Maglownica? Nie mam pojecia bo sie na tym nie znam, a moze przyczyna moze byc za mocno naciagniety pasek?? Prosze o pomoc....



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pt lut 02, 2007 14:07

gniochu, a jak z olejem w wspomaganiu jest?


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pt lut 02, 2007 14:08

Adamtd, max dzisiaj patrzylem, nawet troche dolalem i jest lekko ponad max



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pt lut 02, 2007 14:22

gniochu, wymień płyn i powinno przestać. Min u mnie pomoglo :) Jeśli będzie bardzo zasyfiony, to wskazane po kilku dnicach czynnośc powtórzyć. Wchodzi mniej niż litr, ja u znajomego mechanika dałem za płyn z wymianą (zielony Febi) 20-25 zł (za 2 razem policzył mniej). Różnica wyraźnie odczuwalna a ukłąd stał się bezszelestny. Podobnie u znajomego w Escorcie USA, gdzie naprawdę głośno wyło.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pt lut 02, 2007 14:24

Grzesiekk1982, czy to moze byc wina plynu?



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pt lut 02, 2007 14:25

Jeśli wymiana płynu nie pomoże, to już pompa siada, można kupić jakieś doktorki do wspomy, ale to na jakiś czas pomoże, a napewno nie naprawi. Jeśli jednak wyje (bzyczy) od niedawna to na nowym plynie powinno ucichnąć. Za tyle lat tam sie nazbiera syfu, opiłków (normalne produkty tarcia) i to robi robotę...

[ Dodano: 02 Lut 2007 13:26 ]
gniochu pisze:czy to moze byc wina plynu?
oczywiście. U mnie przestalo bzyczeć jak wymieniłem a i chodzi troszkę lżej.



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pt lut 02, 2007 14:28

Grzesiekk1982, wyje od wczoraj wieczora, w kabinie tego mocno nie slychac ale zewnatrz dosyc mocno....



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pt lut 02, 2007 14:36

gniochu pisze:yje od wczoraj wieczora, w kabinie tego mocno nie slychac ale zewnatrz dosyc mocno....
W w/w Escorcie USA (czytaj: Mazda 323 ;) ), też nagle zaczęło wyć z tego co gość mówił i głośno. Po wymianie minęło :bigok: U mnie w dieslu wspomaganie bylo słabo słychać, bardzo słabo ale przy otwartych drzwiach (szybie) dało się ten odgłos w dźwięku klekota wychwycić i opdejrzewam, że w benzyniaku byloby to bardzo wyraźnie słychać. Teraz zupełnie NIC nie słyszę. W ukladzie mialem coś, co mechanik nazwał błotem :D
Spróbuj wymienić, to prawie nic nie kosztuje. Najlepiej jedź z tym do mechanika, dasz mu z 30 zł i masz święty spokój, on ma płyn w cenie hurtowej i op doliczeniu robocizny będziesz może dychę w plecy, ale się nie narobisz na mrozie czy wdeszczu:D
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pt lut 02, 2007 14:37

Grzesiekk1982, a samemu nie mozna tego jakos wymienic????



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pt lut 02, 2007 14:41

gniochu, dobrze pamiętam- to Tobie kiedyś zapierdzieliło radio? Bo podzielilem ten los... Zostala mi tylko dziura i zepsuty zamek (nawet ciule nie sprawdzili, bo drzwi były otwarte- kumpel mial moje auto 2 dni i zostawil pod domem...), a żeby pecha nie bylo z mało, to kilka dni temu przebiłem 2 kola, a wczoraj mi gość w tyl się wpierdzielił (dam zdjęcia później na mojej stronce). Dziś strasznie szyja mnie napier**** a auto (dotychczas nie bite :( ) do roboty...
Pozdrawiam

[ Dodano: 02 Lut 2007 13:43 ]
gniochu pisze:a samemu nie mozna tego jakos wymienic????
Oczywiście że można, zdejmujesz węża i odpalasz na 1-3 sekundy potem zalewasz, ale czy che Ci się w taką pogodę :?: :D Poza tym w sklepie płyn kosztuje 25 zł. Z kumpla się śmialem, kupił czaerwony do Forda bo myślał że wymieni sam i dal... 28 zeta, a tak jakby mnie zapytał, to dałby 25 z wymianą :panna: :P



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pt lut 02, 2007 14:43

Grzesiekk1982, no prawie tylko mi nie ukradli radia a subwoofer + wzmaniacz :(. Ja tez ostatnio robilem golfa, pozniej pekl mi uchwyt od poduszki silnika :( wiec szczescia nie mam coagle cos sie dzieje :(. A ten plyn to samemu mozna jakos wymienic? bo plyn mam kiedys kupowalem, tylko nie wiem jak spuscic stary.... :blush:



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pt lut 02, 2007 14:46

Ale radzę wymienić 2 razy tak, by jak najmniej zostało jakichś opiłków, i zanieczyszczeń. Nowy płyn wszystko wypłucze (rozpłynie się w nim to, co zostało), kiedy zlejesz i wymienisz 2 raz, to ilość syfu w układzię będizie praktycznie śladowa. Po zlaniu 1 płynu jeszcze dużo zostaje na ściankach przewodów.



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pt lut 02, 2007 14:49

Grzesiekk1982, ok spoko ale jak go wylac (ten stary) z ukladu??



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pt lut 02, 2007 14:53

U mnie w Golfie odpukać, 20 tys km od marca przejechalem i z awarii to tylko końcówka drążka, zsunięty przezroczysty przewód paliwowy pod maską i pęknięty wąż gumowy (lącznik między plastikami) od IC i wyczyściełem ptrzepływkę. Łączny koszt tych napraw to ledwo 50 zł. Nie liczę mat exsploat (klocki, filtry, płyny) ani łączinka wydechu (koleżanka przywaliła, to nie wina Golfa ;) ). Muszętylko wymienić N-75, bo po się podwiesza (180 oryg.). Trafiłem na dobry egzemplarz :)

Stary płyn spuść zdejmując wąż idący OD pompy (wyżyga prawie wszystko :D ). Ale niech długo na sucho nie chodzi, 2-3 sekundy. Najlepiej by było żeby nie zapalił i wykręcić rozrusznikiem.

Pozdrawiam.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 102 gości