Co sie dzieje z moim wspomaganiem????
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Co sie dzieje z moim wspomaganiem????
Mam problem, wczoraj wieczorem zauwazylem ze jak krece kierownica u siebie w golfie to cos wyje, nie musze dokrecac kierownica na maxa, wystarczy normalnie krecic kierownica... Nie wiem co to moze byc. Pompa? Maglownica? Nie mam pojecia bo sie na tym nie znam, a moze przyczyna moze byc za mocno naciagniety pasek?? Prosze o pomoc....
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
gniochu, wymień płyn i powinno przestać. Min u mnie pomoglo
Jeśli będzie bardzo zasyfiony, to wskazane po kilku dnicach czynnośc powtórzyć. Wchodzi mniej niż litr, ja u znajomego mechanika dałem za płyn z wymianą (zielony Febi) 20-25 zł (za 2 razem policzył mniej). Różnica wyraźnie odczuwalna a ukłąd stał się bezszelestny. Podobnie u znajomego w Escorcie USA, gdzie naprawdę głośno wyło.
Pozdrawiam.

Pozdrawiam.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Jeśli wymiana płynu nie pomoże, to już pompa siada, można kupić jakieś doktorki do wspomy, ale to na jakiś czas pomoże, a napewno nie naprawi. Jeśli jednak wyje (bzyczy) od niedawna to na nowym plynie powinno ucichnąć. Za tyle lat tam sie nazbiera syfu, opiłków (normalne produkty tarcia) i to robi robotę...
[ Dodano: 02 Lut 2007 13:26 ]
[ Dodano: 02 Lut 2007 13:26 ]
oczywiście. U mnie przestalo bzyczeć jak wymieniłem a i chodzi troszkę lżej.gniochu pisze:czy to moze byc wina plynu?
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
W w/w Escorcie USA (czytaj: Mazda 323gniochu pisze:yje od wczoraj wieczora, w kabinie tego mocno nie slychac ale zewnatrz dosyc mocno....



Spróbuj wymienić, to prawie nic nie kosztuje. Najlepiej jedź z tym do mechanika, dasz mu z 30 zł i masz święty spokój, on ma płyn w cenie hurtowej i op doliczeniu robocizny będziesz może dychę w plecy, ale się nie narobisz na mrozie czy wdeszczu:D
Pozdrawiam.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
gniochu, dobrze pamiętam- to Tobie kiedyś zapierdzieliło radio? Bo podzielilem ten los... Zostala mi tylko dziura i zepsuty zamek (nawet ciule nie sprawdzili, bo drzwi były otwarte- kumpel mial moje auto 2 dni i zostawil pod domem...), a żeby pecha nie bylo z mało, to kilka dni temu przebiłem 2 kola, a wczoraj mi gość w tyl się wpierdzielił (dam zdjęcia później na mojej stronce). Dziś strasznie szyja mnie napier**** a auto (dotychczas nie bite
) do roboty...
Pozdrawiam
[ Dodano: 02 Lut 2007 13:43 ]
Poza tym w sklepie płyn kosztuje 25 zł. Z kumpla się śmialem, kupił czaerwony do Forda bo myślał że wymieni sam i dal... 28 zeta, a tak jakby mnie zapytał, to dałby 25 z wymianą


Pozdrawiam
[ Dodano: 02 Lut 2007 13:43 ]
Oczywiście że można, zdejmujesz węża i odpalasz na 1-3 sekundy potem zalewasz, ale czy che Ci się w taką pogodęgniochu pisze:a samemu nie mozna tego jakos wymienic????




Grzesiekk1982, no prawie tylko mi nie ukradli radia a subwoofer + wzmaniacz
. Ja tez ostatnio robilem golfa, pozniej pekl mi uchwyt od poduszki silnika
wiec szczescia nie mam coagle cos sie dzieje
. A ten plyn to samemu mozna jakos wymienic? bo plyn mam kiedys kupowalem, tylko nie wiem jak spuscic stary.... 




- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Ale radzę wymienić 2 razy tak, by jak najmniej zostało jakichś opiłków, i zanieczyszczeń. Nowy płyn wszystko wypłucze (rozpłynie się w nim to, co zostało), kiedy zlejesz i wymienisz 2 raz, to ilość syfu w układzię będizie praktycznie śladowa. Po zlaniu 1 płynu jeszcze dużo zostaje na ściankach przewodów.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
U mnie w Golfie odpukać, 20 tys km od marca przejechalem i z awarii to tylko końcówka drążka, zsunięty przezroczysty przewód paliwowy pod maską i pęknięty wąż gumowy (lącznik między plastikami) od IC i wyczyściełem ptrzepływkę. Łączny koszt tych napraw to ledwo 50 zł. Nie liczę mat exsploat (klocki, filtry, płyny) ani łączinka wydechu (koleżanka przywaliła, to nie wina Golfa
). Muszętylko wymienić N-75, bo po się podwiesza (180 oryg.). Trafiłem na dobry egzemplarz 
Stary płyn spuść zdejmując wąż idący OD pompy (wyżyga prawie wszystko
). Ale niech długo na sucho nie chodzi, 2-3 sekundy. Najlepiej by było żeby nie zapalił i wykręcić rozrusznikiem.
Pozdrawiam.


Stary płyn spuść zdejmując wąż idący OD pompy (wyżyga prawie wszystko

Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 102 gości