1.6 ABU - problem z pracą silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

C4meLEon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt sty 23, 2007 01:22
Lokalizacja: Dolny Śląsk

1.6 ABU - problem z pracą silnika

Post autor: C4meLEon » czw sty 25, 2007 22:39

witam

mam problem z uruchomieniem silnika, otórz silnik odpalał mi zawsze na "dotyk", a teraz jak go odpalam do oczywiscie uruchamia się szybko i rownie szybko gasnie; jak go odpale przytrzymując pedał gazu to się uruchamia, reaguje na wciskanie gazu, obroty są stabilne, ale jak puszczam pedał gazu od razu się wyłącza; jak juz go troche na "wymuszonym" gazie rozgrzeje to co prawda juz nie gasnie - utrzymuje bardzo niskie obroty - ale wcisnięcie gazu powoduje dławienie silnika, albo silnik zaczyna wariowac sam dodajac sobie gazu i zaraz go odejmując - tak kilka razy - co kończy sie samoczynnym wyłączeniem silnika; i jeszcze jedno - jak dodaje gazu bardzo powoli na rozgrzanym silniku to obroty wzrastają bez żadnych problemów,

cały układ paliwowy jest czysty, wymieniłem wszystkie filtry, przewody wysokiego napięcia sa wporządku, rozdzielacz zapłonu sprawdzony, wszelkie połączenia sprawdzone - żadnych przebić lub braku przewodzenia, gaźnik czysty, silniczek krokowy nowy (stary padł mi niedawno),

i teraz nie wiem który element jest odpowiedzialny za takie zachowanie silnika

bardzo proszę o pomoc : )



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pt sty 26, 2007 15:47

C4meLEon pisze:i teraz nie wiem który element jest odpowiedzialny za takie zachowanie silnika
Więc tak:
- czujnik halla,
- układ zapłonowy tzn świece, oczywiście przewody (bo nie wiem na jakiej podstawie twierdzisz, że sa dobre)
- paliwo - bo troszkę zimno cokolwiek się zrobiło
- podstawka gumowa pod zespołem wtryskowym
- no a na sam początek podpięcie do kompa i sprawdzenie czy nie ma błędów


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Zilly
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: czw wrz 09, 2004 08:43

Post autor: Zilly » pt sty 26, 2007 16:28

Ja bym jeszcze obstawiał czujnik temperatury ale tak jak napisał Adamtd, jechać na komputer i wszystko wyjdzie.



C4meLEon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt sty 23, 2007 01:22
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: C4meLEon » sob sty 27, 2007 16:59

dzięki, postaram sie go jakos zawlec do mechanika na komputer, zobaczymy co pokaże

[ Dodano: 27 Sty 2007 16:02 ]
"paliwo - bo troszkę zimno cokolwiek się zrobiło"

co ma wspólnego paliwo do temperatury, hmm ...



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob sty 27, 2007 18:04

co ma wspólnego paliwo do temperatury, hmm ...
A o wodzie w paliwie kiedyś słyszałeś? A o tym , że woda zamarza poniżj 0 stopni? Już nie wspomnę o innych świństwach dodawanych do benzyny


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

kodek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: sob gru 04, 2004 23:31
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: kodek » sob sty 27, 2007 21:30

Wydaje mi się że czujnik temperatury. Chyba w tym silniku jest żółty. Powinno pomóc


kodek

C4meLEon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt sty 23, 2007 01:22
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: C4meLEon » ndz sty 28, 2007 02:02

Adamtd pisze:
co ma wspólnego paliwo do temperatury, hmm ...
A o wodzie w paliwie kiedyś słyszałeś? A o tym , że woda zamarza poniżj 0 stopni? Już nie wspomnę o innych świństwach dodawanych do benzyny
sorki ale ja nie tankuje paliwa w podejżanie tanich cepeenach, to sie po prostu nie opłaca z powodów, które własnie wymieniłes : )



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz sty 28, 2007 19:56

C4meLEon pisze:sorki ale ja nie tankuje paliwa w podejżanie tanich cepeenach
niestety taka głupia rzecz jak woda może trafić się każdej stacji


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

niunioit
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr lip 19, 2006 21:57
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: niunioit » ndz sty 28, 2007 20:07

Siemka.Sprawdź czujnik Halla.
a jak sie to robi na biegu jalowym to czujnik polzoenia przepustnicy.pozdr



C4meLEon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt sty 23, 2007 01:22
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: C4meLEon » pn sty 29, 2007 20:36

niunioit pisze:Siemka.Sprawdź czujnik Halla.
a jak sie to robi na biegu jalowym to czujnik polzoenia przepustnicy.pozdr
tak,dzieje mi się to na biegu jałowym, sprawdzę w takim razie jeszcze ten czujnik położenia przepustnicy, jak juz to nie pomoże to zostaje warsztat, thx



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » pn sty 29, 2007 21:04

Ostatnio wjechałem w śnieg i moje auto całkiem zwariowało (dodatkowo szczelił mi jeszcze pasek klinowy #-o ) najpierw zaczął się wkręcać na gazie tylko do 2000 tyś obrotów pomyślałem pewnie gaz się kończy więc przełączyłem na benzyne i auto zgasło przy próbie odpalenia tylko załapywał na sekundę i gasł jakoś udało mi się dojechać do domu na gazie i zaczełem wszystko sprawdzać ale nic nie znalazłem dopiero kolega mi powiedział że VW-y lubią złapać błąd po zamoczeniu elektroniki więc odpiełem aku na pól godziny i wszystko wróciło do normy aż nie mogłem w to uwierzyć że to była taka drobnostka spróbuj u siebie


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

C4meLEon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt sty 23, 2007 01:22
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: C4meLEon » śr sty 31, 2007 15:14

witam ponownie
byłem u mechanika, padł nowy silnik krokowy : (

popracował kilka miesięcy i przestał działać, niestety jest juz po gwarancji; sprawdzę jeszcze może się po prostu zawiesił, jak przeczyszczenie go nie pomoże nie będzie innego wyjścia jak tylko kupić następny

mimo wszystko dzięki za pomoc : )



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 96 gości