1.6 ABU - problem z pracą silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1.6 ABU - problem z pracą silnika
witam
mam problem z uruchomieniem silnika, otórz silnik odpalał mi zawsze na "dotyk", a teraz jak go odpalam do oczywiscie uruchamia się szybko i rownie szybko gasnie; jak go odpale przytrzymując pedał gazu to się uruchamia, reaguje na wciskanie gazu, obroty są stabilne, ale jak puszczam pedał gazu od razu się wyłącza; jak juz go troche na "wymuszonym" gazie rozgrzeje to co prawda juz nie gasnie - utrzymuje bardzo niskie obroty - ale wcisnięcie gazu powoduje dławienie silnika, albo silnik zaczyna wariowac sam dodajac sobie gazu i zaraz go odejmując - tak kilka razy - co kończy sie samoczynnym wyłączeniem silnika; i jeszcze jedno - jak dodaje gazu bardzo powoli na rozgrzanym silniku to obroty wzrastają bez żadnych problemów,
cały układ paliwowy jest czysty, wymieniłem wszystkie filtry, przewody wysokiego napięcia sa wporządku, rozdzielacz zapłonu sprawdzony, wszelkie połączenia sprawdzone - żadnych przebić lub braku przewodzenia, gaźnik czysty, silniczek krokowy nowy (stary padł mi niedawno),
i teraz nie wiem który element jest odpowiedzialny za takie zachowanie silnika
bardzo proszę o pomoc : )
mam problem z uruchomieniem silnika, otórz silnik odpalał mi zawsze na "dotyk", a teraz jak go odpalam do oczywiscie uruchamia się szybko i rownie szybko gasnie; jak go odpale przytrzymując pedał gazu to się uruchamia, reaguje na wciskanie gazu, obroty są stabilne, ale jak puszczam pedał gazu od razu się wyłącza; jak juz go troche na "wymuszonym" gazie rozgrzeje to co prawda juz nie gasnie - utrzymuje bardzo niskie obroty - ale wcisnięcie gazu powoduje dławienie silnika, albo silnik zaczyna wariowac sam dodajac sobie gazu i zaraz go odejmując - tak kilka razy - co kończy sie samoczynnym wyłączeniem silnika; i jeszcze jedno - jak dodaje gazu bardzo powoli na rozgrzanym silniku to obroty wzrastają bez żadnych problemów,
cały układ paliwowy jest czysty, wymieniłem wszystkie filtry, przewody wysokiego napięcia sa wporządku, rozdzielacz zapłonu sprawdzony, wszelkie połączenia sprawdzone - żadnych przebić lub braku przewodzenia, gaźnik czysty, silniczek krokowy nowy (stary padł mi niedawno),
i teraz nie wiem który element jest odpowiedzialny za takie zachowanie silnika
bardzo proszę o pomoc : )
Więc tak:C4meLEon pisze:i teraz nie wiem który element jest odpowiedzialny za takie zachowanie silnika
- czujnik halla,
- układ zapłonowy tzn świece, oczywiście przewody (bo nie wiem na jakiej podstawie twierdzisz, że sa dobre)
- paliwo - bo troszkę zimno cokolwiek się zrobiło
- podstawka gumowa pod zespołem wtryskowym
- no a na sam początek podpięcie do kompa i sprawdzenie czy nie ma błędów
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
sorki ale ja nie tankuje paliwa w podejżanie tanich cepeenach, to sie po prostu nie opłaca z powodów, które własnie wymieniłes : )Adamtd pisze:A o wodzie w paliwie kiedyś słyszałeś? A o tym , że woda zamarza poniżj 0 stopni? Już nie wspomnę o innych świństwach dodawanych do benzynyco ma wspólnego paliwo do temperatury, hmm ...
Ostatnio wjechałem w śnieg i moje auto całkiem zwariowało (dodatkowo szczelił mi jeszcze pasek klinowy
) najpierw zaczął się wkręcać na gazie tylko do 2000 tyś obrotów pomyślałem pewnie gaz się kończy więc przełączyłem na benzyne i auto zgasło przy próbie odpalenia tylko załapywał na sekundę i gasł jakoś udało mi się dojechać do domu na gazie i zaczełem wszystko sprawdzać ale nic nie znalazłem dopiero kolega mi powiedział że VW-y lubią złapać błąd po zamoczeniu elektroniki więc odpiełem aku na pól godziny i wszystko wróciło do normy aż nie mogłem w to uwierzyć że to była taka drobnostka spróbuj u siebie

VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP


mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
witam ponownie
byłem u mechanika, padł nowy silnik krokowy : (
popracował kilka miesięcy i przestał działać, niestety jest juz po gwarancji; sprawdzę jeszcze może się po prostu zawiesił, jak przeczyszczenie go nie pomoże nie będzie innego wyjścia jak tylko kupić następny
mimo wszystko dzięki za pomoc : )
byłem u mechanika, padł nowy silnik krokowy : (
popracował kilka miesięcy i przestał działać, niestety jest juz po gwarancji; sprawdzę jeszcze może się po prostu zawiesił, jak przeczyszczenie go nie pomoże nie będzie innego wyjścia jak tylko kupić następny
mimo wszystko dzięki za pomoc : )
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 96 gości