Witam! Przy pełnym obrocie kierownicą (do oporu) coś mi piszczy pod maską (dzwięk jest nieznośny, coś jak by nożem ciąć styropian :/ tylko że głośniej ) , znajomy powiedział, że to pasek od wspomagania i że należy go naciągnąć , więc moje pytanie : czy dam radę samemu to zrobić ? jeśli tak to od czego mam zacząć? Czy będe raczej musiał odwiedzić jakiś warsztacić ?
Pozdrawiam
Piszczy pasek od wspomagania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wchodzisz pod samochód i patrzysz na pompę od przodu samochodu.
luzujesz (lub całkowicie wykręcasz jesli chcesz zdjąć pasek) tę srube zaznaczoną ponizej na błekitno (łeb 13 mm):

potem tę srube luzujesz (łeb 13 mm) (zdjęcie ponizej):

teraz powinienes móc naciągnąc pasek ale mozesz jeszcze poluzowac tę srube zaznaczoną tu czerwonym kółkiem (kólko po prawej, nie ta waska elipsa) (16 mm) (patrz zdjecie pod spodem:

zdjęcia są zapozyczone od BruceLee30
jedną reką naciągasz pasek a drugą mozesz dokrecic srube z drugiego zdjęcia a potem juz spokojnie pozostałe dwie srubi i to wszystko.
luzujesz (lub całkowicie wykręcasz jesli chcesz zdjąć pasek) tę srube zaznaczoną ponizej na błekitno (łeb 13 mm):

potem tę srube luzujesz (łeb 13 mm) (zdjęcie ponizej):

teraz powinienes móc naciągnąc pasek ale mozesz jeszcze poluzowac tę srube zaznaczoną tu czerwonym kółkiem (kólko po prawej, nie ta waska elipsa) (16 mm) (patrz zdjecie pod spodem:

zdjęcia są zapozyczone od BruceLee30
jedną reką naciągasz pasek a drugą mozesz dokrecic srube z drugiego zdjęcia a potem juz spokojnie pozostałe dwie srubi i to wszystko.
Ostatnio zmieniony wt lut 13, 2007 23:09 przez Jerzas, łącznie zmieniany 3 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości