za duza kompresja w 1.6td

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

botak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn sty 15, 2007 18:58
Lokalizacja: bielsko-biała

za duza kompresja w 1.6td

Post autor: botak » sob sty 20, 2007 21:43

witam,
mam takie pytanie
niedawno stałem sie posiadaczem golfa II 1.6td
ostatnio mierzyłem mu kompresje wyszło mi 1cyl -38, 2-40 ,3-40, 4-42bar
miernik jest dobry bo wczesniej mierzyłem u kumpla i wszyło mu w zwykłym klekocie po 22bar.
u mnie podobno jest za duza, powinno chyba być koło 32-34, może ktoś założył wczesniej cienką uszczelke pod głowice?
nie wiem czy robić coś z tym czy zostawić? silnik chodzi jak rakieta, wkreca sie jak *#cenzura#* na obroty.
2 problem to taki że na 4 wtryskiwaczu był przekręcony gwint w głowicy.wtryskiwacz był wkrecony na jakiejs konopii. można to naprawic bez zściągania głowicy?

pozdrawiam



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob sty 20, 2007 22:49

botak pisze:miernik jest dobry bo wczesniej mierzyłem u kumpla i wszyło mu w zwykłym klekocie po 22bar.
u mnie podobno jest za duza, powinno chyba być koło 32-34
Tak u Ciebie ma być 34, ale..... u kolegi tem ma być 34... Więc coś mi się albo manometr nie widzi albo metoda pomiaru...
botak pisze:nie wiem czy robić coś z tym czy zostawić?
A co byś chciał robić?
botak pisze: silnik chodzi jak rakieta, wkreca sie jak kochany na obroty.
2 problem to taki że na 4 wtryskiwaczu był przekręcony gwint w głowicy.wtryskiwacz był wkrecony na jakiejs konopii. można to naprawic bez zściągania głowicy?
A to z gwintem to już jest problem. Nie wiem jak jest ten gwint uszkodzony, ale niestety w dieslu ciśnienie jest na tyle duże że jak masz uszkodzony gwint to Ci wtryskiwacz maskę może przebić. Więc najzdrowiej jest coby nie zanieczyścić cylindra głowice zdjąc do naprawy (tulejowanie czy co tam będzie potrzebne). Jak dobrze poszukasz to był kiedyś na forum temat o naprawie gwintu w głowicy


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz sty 21, 2007 11:55

tak wyglada ze jest za cienko pod glowica, co do gwintu to kup zestaw HEIL COILL, do naaprawy gwintow


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

botak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn sty 15, 2007 18:58
Lokalizacja: bielsko-biała

Post autor: botak » ndz sty 21, 2007 12:26

a gdzie można kupić ten zestaw HEIL COILL?



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz sty 21, 2007 12:54

w sklepach motoryzacyjnych z prawdziwego zdarzenia, lub hurtownie motoryzacyjne AD


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: za duza kompresja w 1.6td

Post autor: RobertP » pn sty 22, 2007 14:02

botak pisze:2 problem to taki że na 4 wtryskiwaczu był przekręcony gwint w głowicy.wtryskiwacz był wkrecony na jakiejs konopii. można to naprawic bez zściągania głowicy?
moż i da się to zrobić
ale nie w głowicy a na świecy żarowej, jakiegoś tokarza znaleźć który chciałby
sie pobawić w zrobienie tulejki z "grubym gwintem nakręconym na świecę na klej
molekularny (możesz przeczytać tutaj)
i dopiero jeszcze nagwintowana świeca z odpowiednio większym gwintem
tak który będzie bardzo ciasno wkręcał się w głowicę, a w głowicy nagwintować
dobrym ostrym gwintownikiem tak aby było można też ciasno wkręcać tą świecę
przygotowałbym sobie przy okazji odrazu ze 2 świece na zapas :bigok:
roboty dużo ale do zrobienia ... :bigok:
no i oczywiscie HEIL COIL :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

botak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn sty 15, 2007 18:58
Lokalizacja: bielsko-biała

Re: za duza kompresja w 1.6td

Post autor: botak » pn sty 22, 2007 19:33

RobertP pisze:
botak pisze:2 problem to taki że na 4 wtryskiwaczu był przekręcony gwint w głowicy.wtryskiwacz był wkrecony na jakiejs konopii. można to naprawic bez zściągania głowicy?
moż i da się to zrobić
ale nie w głowicy a na świecy żarowej, jakiegoś tokarza znaleźć który chciałby
sie pobawić w zrobienie tulejki z "grubym gwintem nakręconym na świecę na klej
molekularny (możesz przeczytać tutaj)
i dopiero jeszcze nagwintowana świeca z odpowiednio większym gwintem
tak który będzie bardzo ciasno wkręcał się w głowicę, a w głowicy nagwintować
dobrym ostrym gwintownikiem tak aby było można też ciasno wkręcać tą świecę
przygotowałbym sobie przy okazji odrazu ze 2 świece na zapas :bigok:
roboty dużo ale do zrobienia ... :bigok:
no i oczywiscie HEIL COIL :bigok:

- tylko ze gwint w głowicy od wtryskiwacza jest zerwany a nie od świecy żarowej
pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości