za duza kompresja w 1.6td
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
za duza kompresja w 1.6td
witam,
mam takie pytanie
niedawno stałem sie posiadaczem golfa II 1.6td
ostatnio mierzyłem mu kompresje wyszło mi 1cyl -38, 2-40 ,3-40, 4-42bar
miernik jest dobry bo wczesniej mierzyłem u kumpla i wszyło mu w zwykłym klekocie po 22bar.
u mnie podobno jest za duza, powinno chyba być koło 32-34, może ktoś założył wczesniej cienką uszczelke pod głowice?
nie wiem czy robić coś z tym czy zostawić? silnik chodzi jak rakieta, wkreca sie jak *#cenzura#* na obroty.
2 problem to taki że na 4 wtryskiwaczu był przekręcony gwint w głowicy.wtryskiwacz był wkrecony na jakiejs konopii. można to naprawic bez zściągania głowicy?
pozdrawiam
mam takie pytanie
niedawno stałem sie posiadaczem golfa II 1.6td
ostatnio mierzyłem mu kompresje wyszło mi 1cyl -38, 2-40 ,3-40, 4-42bar
miernik jest dobry bo wczesniej mierzyłem u kumpla i wszyło mu w zwykłym klekocie po 22bar.
u mnie podobno jest za duza, powinno chyba być koło 32-34, może ktoś założył wczesniej cienką uszczelke pod głowice?
nie wiem czy robić coś z tym czy zostawić? silnik chodzi jak rakieta, wkreca sie jak *#cenzura#* na obroty.
2 problem to taki że na 4 wtryskiwaczu był przekręcony gwint w głowicy.wtryskiwacz był wkrecony na jakiejs konopii. można to naprawic bez zściągania głowicy?
pozdrawiam
Tak u Ciebie ma być 34, ale..... u kolegi tem ma być 34... Więc coś mi się albo manometr nie widzi albo metoda pomiaru...botak pisze:miernik jest dobry bo wczesniej mierzyłem u kumpla i wszyło mu w zwykłym klekocie po 22bar.
u mnie podobno jest za duza, powinno chyba być koło 32-34
A co byś chciał robić?botak pisze:nie wiem czy robić coś z tym czy zostawić?
A to z gwintem to już jest problem. Nie wiem jak jest ten gwint uszkodzony, ale niestety w dieslu ciśnienie jest na tyle duże że jak masz uszkodzony gwint to Ci wtryskiwacz maskę może przebić. Więc najzdrowiej jest coby nie zanieczyścić cylindra głowice zdjąc do naprawy (tulejowanie czy co tam będzie potrzebne). Jak dobrze poszukasz to był kiedyś na forum temat o naprawie gwintu w głowicybotak pisze: silnik chodzi jak rakieta, wkreca sie jak kochany na obroty.
2 problem to taki że na 4 wtryskiwaczu był przekręcony gwint w głowicy.wtryskiwacz był wkrecony na jakiejs konopii. można to naprawic bez zściągania głowicy?
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
tak wyglada ze jest za cienko pod glowica, co do gwintu to kup zestaw HEIL COILL, do naaprawy gwintow
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
w sklepach motoryzacyjnych z prawdziwego zdarzenia, lub hurtownie motoryzacyjne AD
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Re: za duza kompresja w 1.6td
moż i da się to zrobićbotak pisze:2 problem to taki że na 4 wtryskiwaczu był przekręcony gwint w głowicy.wtryskiwacz był wkrecony na jakiejs konopii. można to naprawic bez zściągania głowicy?
ale nie w głowicy a na świecy żarowej, jakiegoś tokarza znaleźć który chciałby
sie pobawić w zrobienie tulejki z "grubym gwintem nakręconym na świecę na klej
molekularny (możesz przeczytać tutaj)
i dopiero jeszcze nagwintowana świeca z odpowiednio większym gwintem
tak który będzie bardzo ciasno wkręcał się w głowicę, a w głowicy nagwintować
dobrym ostrym gwintownikiem tak aby było można też ciasno wkręcać tą świecę
przygotowałbym sobie przy okazji odrazu ze 2 świece na zapas
roboty dużo ale do zrobienia ...
no i oczywiscie HEIL COIL
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Re: za duza kompresja w 1.6td
RobertP pisze:moż i da się to zrobićbotak pisze:2 problem to taki że na 4 wtryskiwaczu był przekręcony gwint w głowicy.wtryskiwacz był wkrecony na jakiejs konopii. można to naprawic bez zściągania głowicy?
ale nie w głowicy a na świecy żarowej, jakiegoś tokarza znaleźć który chciałby
sie pobawić w zrobienie tulejki z "grubym gwintem nakręconym na świecę na klej
molekularny (możesz przeczytać tutaj)
i dopiero jeszcze nagwintowana świeca z odpowiednio większym gwintem
tak który będzie bardzo ciasno wkręcał się w głowicę, a w głowicy nagwintować
dobrym ostrym gwintownikiem tak aby było można też ciasno wkręcać tą świecę
przygotowałbym sobie przy okazji odrazu ze 2 świece na zapas![]()
roboty dużo ale do zrobienia ...![]()
no i oczywiscie HEIL COIL
- tylko ze gwint w głowicy od wtryskiwacza jest zerwany a nie od świecy żarowej
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości

