gumy usztywniajace zawieszenie? golf 3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, italiano_83, VIP

gumy usztywniajace zawieszenie? golf 3

Postprzez marcys2001 » So lut 19, 2005 15:29

witajcie! Czy takie gumy wplecione w sprezyny utwardzaja troche zawieszenie? Bylem ostatnio na badaniu amortyzatorów - wyszlo 60% sprawnosci. Mechanik wcale jeszcze nie zalecal wymiany. Wiadomo najlepiej byloby je wymienic wraz ze sprezynami, ale na razie nie przewiduje takiej inwestycji ;-)
Prosze o odpowiedz Forumowiczów którzy zastosowali takie "ulepszenia"
Pozdrawiam
Marcin
marcys2001
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): Śr sty 05, 2005 22:34
Lokalizacja: opolskie
Online: 0s

Postprzez Michael G60 » So lut 19, 2005 15:54

Ja zastosowałem ale podobno dzieki tym gumom szybciej padna amory.

Ja tego nie wiem - na forum pisali !
5 września 2012r. minęło 8 mojej obecności na forum VW GOLF !!! :p
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N wrz 05, 2004 14:19
Lokalizacja: (RBR...)
Online: 8h 52m
Pomógł: 10
Auto: Passat B4
Silnik: 1Z

Postprzez AEM » N lut 20, 2005 14:54

używałem kilka lat w pasku , na pewno usztywniają. A co do padnięcia amorów - nie zauważyłem aby szybciej padły. Padły w sumie po 8 latach i ok. 100-120 kkm
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn lis 01, 2004 18:16
Lokalizacja: Wieluń
Online: 0s
Pomógł: 2

Postprzez miomio1 » N lut 20, 2005 15:00

Zawieszenie będzie usztywnione , auto będzie <twardsze< ,a co do amorków to szybciej Tobie nie padną .
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz gru 30, 2004 22:33
Lokalizacja: Mragowo
Online: 0s
Pomógł: 18

Postprzez nawrotvw » Pn lut 21, 2005 18:02

Ja właśnie też je zamontowałem do paska i ogólnie jest troszeczkę twardszy. Najlepiej kup takie gumy w sklepie motoryzacyjnym, bo np. na allegro sprzedają tylko w jednym rozmiarze, natomiast na przód są większe, a na tył mniejsze. I mam pytanie do użytkowników, czy owe gumy nie wypadają oraz czy się nie przesówają w zwojach??.
nawrotvw
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr sty 19, 2005 22:39
Lokalizacja: Koluszki
Online: 0s
Pomógł: 12

Postprzez skuri » Pn lut 21, 2005 18:32

Jakbyscie troszke poszukali to bysta wiedzieli :bigok: Ze to SAMOBOJSTWO!!!! Przedewszystkim po dupie dostaje amortyzator gdyz twardnieje sprezyna a amorek jest przystosowany do danej twardosci sprezyny.Zmienaia sie charaktersytka sprezyny na cholera wie jaka/progresywna/agresywna :jezor: .Po nastepne po dupie dostaje mocowanie kielicha i cale elemanty zawieszenia a na koniec dodam ze te gumy to wynalazek PRL wkladano je w sprezyny malucha gdyz w tamtych latach ciezko bylo o amortyzator/sprezyne a guma byla powszechnie dostepna.Mam nadzieje ze chociaz troche Was zniechecilem :grin:
Wielki projekt....rozpocznie sie latem !
skuri
Użytkownik
Użytkownik
 
Dołączył(a): N gru 05, 2004 00:11
Lokalizacja: Gdańsk-Uk
Online: 14m
Pomógł: 20

Postprzez miomio1 » Pn lut 21, 2005 19:12

gumy nie wypadają ,zależy jeszcze jakie kupisz, bo one powinny być z gniazdem
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz gru 30, 2004 22:33
Lokalizacja: Mragowo
Online: 0s
Pomógł: 18

Postprzez adamo122 » Pn lut 21, 2005 19:35

sorki za takie moze głupie pytanie :-) ale nie jestem wtajemniczony w te tematy
co dają takie gumy? juz wyczytałem , autko bedzie twardsze ale czy coś jeszcze ? (twardsze tzn bedzie lepiej sie prowadzic rozumiem)
adamo122
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn sty 17, 2005 14:51
Lokalizacja: Gdańsk
Online: 4h 17m
Pomógł: 6

Postprzez Michael G60 » Pn lut 21, 2005 19:41

DOKŁADNIE !
5 września 2012r. minęło 8 mojej obecności na forum VW GOLF !!! :p
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N wrz 05, 2004 14:19
Lokalizacja: (RBR...)
Online: 8h 52m
Pomógł: 10
Auto: Passat B4
Silnik: 1Z

Postprzez ku_bi » Pn lut 21, 2005 19:41

adamo122 napisał(a):sorki za takie moze głupie pytanie :-) ale nie jestem wtajemniczony w te tematy
co dają takie gumy? juz wyczytałem , autko bedzie twardsze ale czy coś jeszcze ? (twardsze tzn bedzie lepiej sie prowadzic rozumiem)


niekoniecznie lepiej będszie się prowadzić, uzywa się ich głównie jak ktoś ma padnięte amory lub sprężyny
ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
 
Dołączył(a): Pn wrz 13, 2004 19:51
Lokalizacja: ex4
Online: 18m
Pomógł: 220

Postprzez AEM » Pn lut 21, 2005 21:02

lub potrzebuje sztywniejszy tył bo za Żuka Golfem robi czyli wozi cięższe klamoty.
Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn lis 01, 2004 18:16
Lokalizacja: Wieluń
Online: 0s
Pomógł: 2

Postprzez nawrotvw » Pn lut 21, 2005 23:59

W moim przypadku o kupnie zadecydowala ciekawość. :goof: Mam zamiar niedługo zmienić furkę i byłem ciekaw jak zareaguje mój staruszek na takie gumery, z przodu mam trochę zużyte amortyzatory i po założeniu już tak nie nurkuje przy hamowaniu. Jak troche pojeżdżę to napiszę jak się sprawuje, natomiast na razie jest wporzo.
nawrotvw
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr sty 19, 2005 22:39
Lokalizacja: Koluszki
Online: 0s
Pomógł: 12

Postprzez wasiel » Śr mar 31, 2010 13:21

Temat może troszkę stary :) ale chciałbym dodać że użyłem takich gum w swoim MK3 i tak z tyłu jeden amor padł kompletnie a drugi do wymiany, mało tego pękła sprężyna w trzech miejscach, a jeśli chodzi o przód to po ich zdjęciu skakał jak piłka. Wniosek taki zakup kompletu amorków plus nowe sprężynki na tył. Więc ja mam złe doświadczenia w tej kwesti.
[MK-3]
wasiel
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N gru 16, 2007 14:03
Lokalizacja: Poznań
Online: 3m

Postprzez lawa.wwo » Śr mar 31, 2010 19:02

Ja przedwcoraj tez zalozylem gumy do tyłu do mojej Jetty. Amory i sprezyny mam dobre ale po wlozeniu butli z gazem tył siadl. Wiec poratowalem sie gumami. Innego pomysłu nie mam zeby podniesc tył
lawa.wwo
Mały gagatek
Mały gagatek
 
Dołączył(a): Cz lis 13, 2008 20:45
Lokalizacja: Wejherowo
Online: 16h 52m




Powrót do Techniczne (archiwum)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,