[MK3] Przedmuchy z korka wlewu oleju i bagnetu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, Qto, italiano_83, Haki, VIP

[MK3] Przedmuchy z korka wlewu oleju i bagnetu

Postprzez orzel12 » Pt lis 24, 2006 13:03

witam otoz mam problem zauwazylem niedawno ze troche dmucha mi z korka wlewu oleju ale dzis cos mnie tknelo i odpalilem silniczek wyjolem bagnet od oleju i okazalo sie ze z tamtad tez mi dmucha i to dosc dobrze bo az olej wychlapuje

ponadto zmienilem niedawno olej i gdy sprawdzalem stan na bagnecie wytarlem go reka i okazalo sie ze olej smierdzi benzyna

prosze o jakies porady czy szykuje mi sie wymiana pierscionkow
Ostatnio edytowano Pt lis 24, 2006 16:26 przez orzel12, łącznie edytowano 1 raz
orzel12
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn gru 20, 2004 01:08
Lokalizacja: szczecin
Online: 13h 41m
Pomógł: 2

Postprzez souler » Pt lis 24, 2006 13:12

najwyrazniej tak
VEMA - opony dla każdego
dzwoń 504-498-528 lub biuro.vema@gmail.com
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn gru 12, 2005 14:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Online: 4d 8h 33m
Pomógł: 325

Postprzez daro31ie » Pt lis 24, 2006 20:37

orzel12,

o bracie czeka Cie wydatek, silnik sie juz konczy a wymiana pierscionkow to tak jak danie polopiryny choremu na raka
pozdrawiam daro31ie
nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni
daro31ie
Ma gadane
Ma gadane
 
Dołączył(a): N paź 01, 2006 19:23
Lokalizacja: Carlow
Online: 0s
Pomógł: 44

Postprzez orzel12 » Pt lis 24, 2006 23:00

a mozesz mi wyjasniec szezej pojecie ze silnik sie konczy
orzel12
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn gru 20, 2004 01:08
Lokalizacja: szczecin
Online: 13h 41m
Pomógł: 2

Postprzez Grzesiekk1982 » Pt lis 24, 2006 23:47

orzel12 napisał(a):silnik sie konczy

Nie no bez przesady ;)
Pierścionki do wymiany. Do Audi rok temu dałem niecałe 200 zł za kpl na 4 dziury. Przy okazji, jak rozmontujesz, można wymienić panewki (koszt podobny jak pierścionki) mnie mechanik nie kazał wymieniać, teraz trochę żałuję...
Pytania:
1. Bierze olej, jak tak to ile i czy są wycieki na zewnątrz (miska, korek, simmeringi)?
2. Jaki ma przebieg, i czy jest nadzieja że prwwdziwy?
3. W jakim stanie ejst głowica? była robiona?
Pozdrawiam.
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz sie 03, 2006 00:14
Lokalizacja: Przemyśl
Online: 40m
Pomógł: 523

Postprzez orzel12 » So lis 25, 2006 00:02

prawde mowiac oleju chyba nie bierze jesli to mozliwe a jesli tak to chyba sladowe ilosci albo poprostu mu nie wstawiam i nie lyka

cisnienia sa rowne na wszystkich cylindrach

kupilem go niedawno na liczniku ma 107tys ogolnie zadbany silniczek bez wyciekow no moze troszke w okolicach miski

poza tym mial wlasnie kartki z niemiec ze wymiana nastepna oleju przy 113tys
i bylo tam napisane ze jezdzil na syntetyku wiec zalalem valvoline 5w40 moze to spowodowalo jakies rozszczelnienia czy to mozliwe

na temat glowicy nic nie moge niestety powiedziecz czy robiona czy nie ogolnie mowie silniczek chodzi ladnie nic nie puka tylko te wiatry
orzel12
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn gru 20, 2004 01:08
Lokalizacja: szczecin
Online: 13h 41m
Pomógł: 2

Postprzez Grzesiekk1982 » So lis 25, 2006 00:37

orzel12, Wiesz co, po tym co piszesz to już nie wiem.
Jeśli ma przedmuchy do skrzyni korbowej, to i powinien olej brać i mieć gorsze ciśnienie sprężania. Bo to dopiero oznaczałoby zużycie pierścieni....
Podobnie przedmuchy przez korek oleju mogą powodować zużyte uszczelniacze zaworów. Ale znowu olej nimi nie wali....
Może sprawdź na zimnym silniku? Z tego co piszesz, to nadmiernych przedmuchów nie powinno być, bo się trochę rzeczy wyklucza (na szczęście :grin: ).
Jeśli przebieg jest oryginalny i nie bierze oleju, to może jeszcze być syntetyk.
Dziwne to trochę...
A może wtryskiwacz podcieka/leje? Wtedy zbiera się benzyna w cylintrze i spokojnie przesąca się między pierścieniami a tuleją do skrzyni korbowej i miesza z olejem. Olej się wtedu rozrzedza. To by tłumaczyło zapach i chlapanie olejem.
Trzeba by podjechać do kogoś, kto się zna. Sprawdzi na ile duże są ewentualne przedmuchy i przyjrzy się olejowi. Jak jest w nim benzyna, to gorzej chroni silnik...
Pozdrawiam.
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz sie 03, 2006 00:14
Lokalizacja: Przemyśl
Online: 40m
Pomógł: 523

Postprzez dziechu » So lis 25, 2006 15:38

Małe 'przedmuchy' są zawsze, nie są to prawdziwe przedmuchy, lecz efekt pracy tłoków - powoduje to lekkie 'wiatry'w skrzyni korbowej:) Ale powinny to być bardzo lekkie przedmuchy, ledwo wyczuwalne ręką, raczej bez chlapania olejem.

[ Dodano: 25 Lis 2006 15:39 ]
A ABS to diesel? ;)
dziechu
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So lut 25, 2006 20:58
Lokalizacja: Śląsk
Online: 23h 51m
Pomógł: 86
Auto: Golf 3
Silnik: 1Z

Postprzez gkon » So lis 25, 2006 15:52

spróbuj odkręcić korek wlewu oleju i wyjąć bagnet na ciepłym silniku, Zobacz jaka będzie reakcja silnika
Obrazek
Obrazek
gkon
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So paź 28, 2006 13:22
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Online: 0s
Pomógł: 4

Postprzez twardy » So lis 25, 2006 15:59

Kilka lat temu moja zonka jezdziła cieniasem , pamietam ze tez z pod korka i z bagnetu czuc było podmuchy ale mechanicy mówili ze to normalka. :bajer:
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
twardy
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Cz lis 24, 2005 23:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Online: 39m
Pomógł: 187
Auto: mk2 TDi
Silnik: 1V+

Postprzez gkon » So lis 25, 2006 16:09

dziechu napisał(a):A ABS to diesel?
mnie też astanawia to że czuje paliwo pisząc w dziale TDI
Obrazek
Obrazek
gkon
Mały gagatek
Mały gagatek
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So paź 28, 2006 13:22
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Online: 0s
Pomógł: 4

Postprzez marrcin » So lis 25, 2006 16:22

Dzisiaj z ciekawości sprawdziłem u mnie i tak na zimnym silniku z korka wlewu oleju dmucha powietrze, natomiast jak troche pojeździłem to doszło do tego dmuchania śladowe ilości oleju, kropelki. Co to może być ? Przebieg niby 155 tys olej syntetyczny Mobil1 5W50, aha z bagnetu cisza.

Podobny temat

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?p=10240
marrcin
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt cze 27, 2006 15:55
Lokalizacja: SosnoVWiec
Online: 2d 2h 4m
Pomógł: 46

Postprzez orzel12 » So lis 25, 2006 17:43

ABS to benzyniak poprostu pomylilm dzialy jesli mozna to mozecie przeniesc
orzel12
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn gru 20, 2004 01:08
Lokalizacja: szczecin
Online: 13h 41m
Pomógł: 2

Postprzez bizak » So lis 10, 2007 22:30

marrcin napisał(a):Dzisiaj z ciekawości sprawdziłem u mnie i tak na zimnym silniku z korka wlewu oleju dmucha powietrze, natomiast jak troche pojeździłem to doszło do tego dmuchania śladowe ilości oleju, kropelki. Co to może być ?


to znaczy ze z twoim silnikiem jest wszystko ok
Pozdrawiam Bizak
bizak
Ma gadane
Ma gadane
 
Dołączył(a): So mar 25, 2006 17:31
Lokalizacja: Rogoźno
Online: 1m
Pomógł: 52

Następna strona



Powrót do Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 15 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,