[MK2 1.6TD] trzęsie silnikiem przy odpalaniu na zimnym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Qto, Adamm, miś fazi, italiano_83, Michał_1977, edzio, VIP

[MK2 1.6TD] trzęsie silnikiem przy odpalaniu na zimnym

Postprzez specWROC » Cz paź 19, 2006 13:26

Jak w temacie przy odpalaniu na zimnym czasem trzęsie mi silnikiem tak jakby była spalona któraś świeca żarowa....oczywiście najpierw zacząłem od sprawdzenia świeczek i okazało się że wszystko jest ok;) następnie pojechałem do pompiarza który wziął 40zł za sprawdzenie kąta wtrysku i też powiedział że jest ok.....
Powiedział żeby w najbliższym czasie sprawdzic:

-ciśnienie na cylindrach
-końcówki wtrysków czy któraś nie leje
......ale najpierw żeby wymienic akumulator poniewaz mój jest za słaby do turbo diesla że jest on od benzyniaka 1.4 czy jakoś tak...i to może powodowac ze jest za mała moc rozruchowa i potrzęsie chwile silnikiem..więc udalem się do sklepu z akumulatorami i okazalo sie że akuś jest za słaby do tego silnika i ma zużyty elektrolit(jest czarny)

został mi zaproponowany akumulator 71AH za 249zł....noi dzisiaj jade zalozyc jakis pożądny akumulatorek i nie wiem czy brac z oczkiem czy taki z korkami...?i wogóle jakiej firmy?
Ostatnio edytowano Cz paź 19, 2006 14:53 przez specWROC, łącznie edytowano 1 raz
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So kwi 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Online: 6d 4h 28m
Pomógł: 18
Auto: BORA VARIAnT
Silnik: AJM

Postprzez De'D » Cz paź 19, 2006 13:39

71 Ah bedzie dobry do diesla... tylko prąd rozruchowy niech ma przynajmniej 600-650A bo to jest ważne..

Firmy...hmm.... zaraz znowy sie zacznie post -reklama akumulatorów... był już niedawno taki reklamowy post .. a nawet 2 ... poszukaj

[ Dodano: 19 Paź 2006 13:40 ]
apropos trzeswenia na zimnym..... odpal na full wyciągniętym przyspeiszaczu..
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side
Online: 6h 20m
Pomógł: 74
Auto: Caravelle T4 FL
Silnik: ACV

Postprzez specWROC » Cz paź 19, 2006 14:03

no właśnie szukam czegos na temat akusiów w wyszukiwarce i nic nie moge znaleźc :bajer:
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So kwi 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Online: 6d 4h 28m
Pomógł: 18
Auto: BORA VARIAnT
Silnik: AJM

Postprzez De'D » Cz paź 19, 2006 14:14

De'D
Użytkownik
Użytkownik
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side
Online: 6h 20m
Pomógł: 74
Auto: Caravelle T4 FL
Silnik: ACV

Postprzez specWROC » Cz paź 19, 2006 16:16

kupiłem delphi-VARTA 71ah moc rozruchowa 680, nie wiem czy to dobry wybór ale jest to najtańsza opcja za 270zł....aha niedawno robiłem cały alternator i zapłaciłem 120zł(szczotki, łożyska itp...) a koleś który wymieniał mi akumulator powiedział że mam ładowanie 13,5 czyli za słabe więc coś spierdzielone jest w alternatorze??
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So kwi 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Online: 6d 4h 28m
Pomógł: 18
Auto: BORA VARIAnT
Silnik: AJM

Postprzez daaroo » Cz paź 19, 2006 23:49

prawidlowe ladowanie jest w granicach 13,4-14,4 V. Wiec jest OK.
daaroo
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Online: 23h 53m
Pomógł: 104

Postprzez specWROC » Pt paź 20, 2006 10:28

dzisiaj sprawdzałem mam ładowanie 14.2...więc nie wiem jak ten koleś sprawdzał :bigok:

[ Dodano: 20 Paź 2006 18:41 ]
kurde dalej mam ten sam problem:((((( kiedy odpalam samochód na zimnym to silnik po odpaleniu wykonuje kilka szarpnięć drgnięć...takich zadławien.....nie mam pojęcia co to może być........aby znaleźć przyczynę wymieniłem:

filtr paliwa
akumulator(stary był zużyty i miał za słaby amperarz)
sprawdziłem kąt wtrysku i wszystko jest ok.....
rorusznik sprawdziłem altka też

mechanicy proponują sprawdzenie ciśnienia na cylindrach oraz sprawdzenie końcówek wtrysków czy nie leją.........A CO WY NA TO??????


(ps. wiem że moje popychacze sa troszku zużyte bo czasem cykają ale nie wiem czy to ma jakis związek)
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So kwi 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Online: 6d 4h 28m
Pomógł: 18
Auto: BORA VARIAnT
Silnik: AJM

Postprzez jetta » So paź 21, 2006 17:41

sprawdź jednak te końcówki wtrysków...
Ja w swoim autku ( Jetta II TD ) tez w zimie miałem taki sam objaw.Zmieniłem rozrząd i właśnie końcówki wtryskiwaczy i jest OK. Cisnienie w cylindrach tez zostalo sprawdzone...wynosi 34 (mechanik powiedział ze jest idealne :D ) tylko na jednym jest 31

Pozdrawiam
jetta
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): N maja 22, 2005 18:54
Lokalizacja: Wrocław
Online: 0s
Pomógł: 2

Postprzez specWROC » So paź 21, 2006 23:12

rozrząd mam nowy więc jak narazie to wykluczam a jeśli chodzi o ciśnienie na cylindrach to jak sie nie myle(bo na mechanice sie zbytnio nie znam)ma pokazac czy bardzo zużyte są pierścienie czy nie a mi prawie wogóle nie bierze oleju bardzo ładnie się zbiera i wogóle;) więc tak to stawiam na końcówki wtrysków....:)

a dużo mechanik weźmie za sprawdzenie tych końcówek???? :bajer:
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So kwi 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Online: 6d 4h 28m
Pomógł: 18
Auto: BORA VARIAnT
Silnik: AJM

Postprzez NiCom » N paź 22, 2006 11:19

Ja za sprawdzenie wtryskiwaczy z wykreceniem i ponownym montazem zaplacilem 40zl
NiCom
Ma gadane
Ma gadane
 
Dołączył(a): Pt gru 03, 2004 01:21
Lokalizacja: Słupsk
Online: 13h 28m
Pomógł: 6
Auto: Golf 4 1.9 TDI 115KM
Silnik: AJM

Postprzez specWROC » N paź 22, 2006 14:50

a trzeba wymieniac wszystkie koncówki czy mozna te ktora leje
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So kwi 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Online: 6d 4h 28m
Pomógł: 18
Auto: BORA VARIAnT
Silnik: AJM

Postprzez jetta » N paź 22, 2006 20:51

nie wiem na 100%...ja zmieniłem wszystkie.Stwierdziłem że po 236000 tys przebiegu przyda sie i tak je zmienić. Widzę że Kolega jest z Wrocławia.Podjedz na Kościuszki 135....dowiesz się
wszystko co i jak
jetta
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Dołączył(a): N maja 22, 2005 18:54
Lokalizacja: Wrocław
Online: 0s
Pomógł: 2

Postprzez Cinek » N paź 22, 2006 21:09

generalnie można wymienić jedną, ale wg mnie jak robić to porządnie...czyli wszystkie
swoją drogą to ten koleś który powiedział że aku ma coś wspólnego z trzęsieniem to niezły jest:) z kolei jak by lał wtrysk, to przydymiałby nieźle. ale warto to sprawdzić.
Cinek
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): N lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Online: 11d 3h 15m
Pomógł: 166
Auto: golf 4+golf 2
Silnik: 1896

Re: [MK2 1.6TD] trzęsie silnikiem przy odpalaniu na zimnym

Postprzez RobertP » N paź 22, 2006 21:12

specWROC napisał(a):......ale najpierw żeby wymienic akumulator poniewaz mój jest za słaby do turbo diesla że jest on od benzyniaka 1.4 czy jakoś tak...i to może powodowac ze jest za mała moc rozruchowa i potrzęsie chwile silnikiem.

:kac: :hehe: :mlotek: :rolleyes: :rotfl:
ale gościu chyba bym mu nawet piwo postawił :jezor:
RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
 
Dołączył(a): Śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda
Online: 14m
Pomógł: 612

Następna strona



Powrót do Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: MARTINBELGIA1978, Yahoo [Bot] i 6 gości

Nasi przyjaciele: Car Audio,