Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
								Borys							
- V.I.P.
  
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Borys » wt paź 10, 2006 14:16
			
			
			
			
			
			
													
					Ostatnio zmieniony wt paź 10, 2006 14:35 przez 
Borys, łącznie zmieniany 1 raz.
									
www.vrservice.pl
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								mammoth2002							
- Nowicjusz
  
- Posty: 27
- Rejestracja: pt paź 06, 2006 21:01
- Lokalizacja: zza rogu
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mammoth2002 » wt paź 10, 2006 14:22
			
			
			
			
			calkiem fajne hebelki... tylko pogratulowac... a jaki masz zestawic klockow i tarcz?
			
									
									
		
		
				www.KLS-Sport.pl konglomerat mocy!
MOTUL CASTROL SHELL ARAL czesci intercoolery wydechy turbosprezarki 669 51 76 75
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 radoalpin
- Nowicjusz
  
- Posty: 36
- Rejestracja: pn lis 21, 2005 13:22
- Lokalizacja: Grudziadz Koszalin
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: radoalpin » wt paź 10, 2006 14:24
			
			
			
			
			bardzo ladnie te hebelki. 

 .nie bylo klopotow w zalozeniu  zaciskow ?? a do czego te tarcze sa dydykowane???
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Chmielu							
- Forumowy spamer :)
  
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Chmielu » wt paź 10, 2006 14:25
			
			
			
			
			Kozak  
 
 
A zaciski od czego są - też RS2 

Bo z tego co kojażę to pierwsze Audi RS - czyli RS2 robione było przy współpracy z Porsche, więc hamulce mogły takie być.
A tarcze 

To raczej nie RS bo tam chyba 5 śrubek było.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Borys							
- V.I.P.
  
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Borys » wt paź 10, 2006 14:36
			
			
			
			
			Chmielu pisze:Kozak  
 
 
A zaciski od czego są - też RS2 

Bo z tego co kojażę to pierwsze Audi RS - czyli RS2 robione było przy współpracy z Porsche, więc hamulce mogły takie być.
A tarcze 

To raczej nie RS bo tam chyba 5 śrubek było.
 
NEI WIEM, NIE ZNAM SIE, TO NIE MOJE, POPATRZEC POGŁÓWKOWAC PROSZE MOZE SIĘ KOMUS COŚ CIEKAWEGO PRZYŚNI TO NIECH NAPISZE
www.vrservice.pl
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								mammoth2002							
- Nowicjusz
  
- Posty: 27
- Rejestracja: pt paź 06, 2006 21:01
- Lokalizacja: zza rogu
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mammoth2002 » wt paź 10, 2006 14:42
			
			
			
			
			koszt zaciskow i adaptera mniejwiecej znam...
a tarcze na moje oko moga pochodzi z Fiata Coupe 20VT Plus poniewaz w nim jest pakiet Brembo i wlasnie hamulce 305x28 (a miedzy 4x98 jest blizej do 4x100 niz z 5x112 czy 5x130 hy hy...)
a zaciski chyba sa z Porsche 944 S2 lub 944 Turbo
			
									
									
		
		
				www.KLS-Sport.pl konglomerat mocy!
MOTUL CASTROL SHELL ARAL czesci intercoolery wydechy turbosprezarki 669 51 76 75
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Borys							
- V.I.P.
  
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Borys » wt paź 10, 2006 15:04
			
			
			
			
			mammoth2002 pisze:koszt zaciskow i adaptera mniejwiecej znam...
a tarcze na moje oko moga pochodzi z Fiata Coupe 20VT Plus poniewaz w nim jest pakiet Brembo i wlasnie hamulce 305x28 (a miedzy 4x98 jest blizej do 4x100 niz z 5x112 czy 5x130 hy hy...)
a zaciski chyba sa z Porsche 944 S2 lub 944 Turbo
tyle ze to z amerykańskiego forum a fiat coupe raczej tam nie dotarł  

www.vrservice.pl
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								mammoth2002							
- Nowicjusz
  
- Posty: 27
- Rejestracja: pt paź 06, 2006 21:01
- Lokalizacja: zza rogu
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mammoth2002 » wt paź 10, 2006 15:13
			
			
			
			
			moze w amerykanskichwarunkach da sie dobractarcze... ale w naszych te fiatowskie wydaja sie najkozystniejsze finansowo... zawsze tez mozna kupic Tarox'a
			
									
									
		
		
				www.KLS-Sport.pl konglomerat mocy!
MOTUL CASTROL SHELL ARAL czesci intercoolery wydechy turbosprezarki 669 51 76 75
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ygd							
- Prezes vwgolf.pl
  
- Posty: 1831
- Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
- Lokalizacja: Siedlce
- Auto: Audi S3
- Silnik: AFN
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ygd » wt paź 10, 2006 15:28
			
			
			
			
			Tarcze to są z Ibizy cupry R....
			
									
									
		
		
				VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								barteKKK03							
- V.I.P.
  
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: barteKKK03 » wt paź 10, 2006 15:54
			
			
			
			
			Czyj to rallye ???? A heble fajne tylko jeszcze tarcze nacinane 

					Ostatnio zmieniony wt paź 10, 2006 17:25 przez 
barteKKK03, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								zielu							
- V.I.P.
  
- Posty: 5218
- Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
- Lokalizacja: Wieluń
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zielu » wt paź 10, 2006 17:20
			
			
			
			
			no fajno tow ygalda... i te czrne fele tez 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								olozwirski							
- 2 SLOW 2 PLAY
  
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: olozwirski » wt paź 10, 2006 19:58
			
			
			
			
			Wejda w 17" czy nie bardzo?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Borys							
- V.I.P.
  
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Borys » wt paź 10, 2006 21:49
			
			
			
			
			ygd pisze:Tarcze to są z Ibizy cupry R....
w ameryce cupra R? jak i 4x100 

  ygd czytaj troche powyzsze texty 
cupra to 312/5x100 lub 280 4x100 i nic wiecej 
[ Dodano: Wto Paź 10, 2006 9:49 pm ]
olozwirski pisze:Wejda w 17" czy nie bardzo?
16" minum, przy 312 wchodza 16" to i na 305 wejda
www.vrservice.pl
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ygd							
- Prezes vwgolf.pl
  
- Posty: 1831
- Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
- Lokalizacja: Siedlce
- Auto: Audi S3
- Silnik: AFN
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ygd » śr paź 11, 2006 00:11
			
			
			
			
			Borys pisze:ygd pisze:Tarcze to są z Ibizy cupry R....
w ameryce cupra R? jak i 4x100 

  ygd czytaj troche powyzsze texty 
cupra to 312/5x100 lub 280 4x100 i nic wiecej 
 
 
Sprawdź sobie numerki...
6KL.615.123 
6KL.615.124 
6KL.615.421 
6KL.615.301
Badger5 Ltd can now offer on a limited supply basis a Superbly Priced, amazing Brembo 4-Pot caliper disk and brake upgrade to owners of Seat Ibiza Cupras and Golf 2 derivatives. This upgrade kit comprises a Pair of 305x28 disks, Caliper Carriers, Brembo 4-Pot calipers, pads, stainless braided hoses (call to confirm spec)and all associated mounting hardware and instructions. Minimum wheel diameter requirement is 7"x16" ET35, 4x100 & 38mm clearance between wheel hub and spoke rear. Call for latest prices from £745 GBP for the complete kit + carriage. ALSO *NEW* Golf IV/Leon/Octavia 323x28 Brembo 4-potGT type kit now available from £945 complete kit + carriage
 
I co?  :green_fuck: 
[ Dodano: Sro 11 Paź, 2006 00:20 ]
Pełne numerki:

VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości